PTVGYM Jooel Vatanen

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Timo hyyty jo alkumetreillä tuossa syömisessä. :D Saiko se tuhottua sitä ensimmäistäkään pitsaa ?
Kyllä se saman setin söi kun mä, mut ajan kanssa :)
Täällä nauretaan vedet silmissä Joelin kuntopyörätarinoille :D Oot sie hoikka ja fiksu poika!
Joo mut oikeesti... Noi spinningpyörien satulat, haloo??

Vatasella ei taida kanamunat kuulua päivittäiseen perusruokavalioon. Mistä moinen johtuu? Itse tykkään syödä aamiaisella pari keitettynä - nopeahkoa proteiinia, hyviä rasvoja jne.

Vatasella ei taida kanamunat kuulua päivittäiseen perusruokavalioon. Mistä moinen johtuu? Itse tykkään syödä aamiaisella pari keitettynä - nopeahkoa proteiinia, hyviä rasvoja jne.
Kananmunia on taannoin tullut syötyä paljonkin mutta Matin valmennukseen siirtyessä ne jäi vähemmälle, en sen enempää kysellyt että miksi. Hyvä rasva/proteiinin lähden mutta on noita muitakin :)

Nivuset tosi arkana, polveen käy pahasti kaikki kiertoliike ja sit peukalon alla oleva lihas kämmenessä on tosi arkana myös. Mut kaikki semmoista arkuutta että levolla menee ohi!
Kun teette punttitreenin jälkeen sen 25 minsaa matalasykkeistä aerobista, niin otatteko palkkarin ennen vai jälkeen aerobisen?
Palkkarin juon monesti jo loppu treenistä kun alkaa olemaan niin kova nälkä, tämä nopeuttaa myös treenin jälkeistä ruokahalua.

Jokos Joeli on toipunut lätkähaasteesta ?
Tuliko tankattua puhtaasti vai kävitkö mäkkärissä ? :D

View: https://www.instagram.com/p/BDwFtCzgFDT/

Alaselkä ja nivunen jäi pelin jälkeen vaivaamaan, selkä parani naprapaatin voimalla mutta nivunen vihloo edelleen, kunnon lämmöt kun ottaa niin ei haittaa koviakaan treenejä. Tortilloja syötiin, eli kai se on semmosta semi puhdasta ruokaa. Kerran viikkoon aina yhden vapaa aterian syön :)

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Oioi, jossei toi video herätä mielipahaa, niin en tiedä mikä.

Odotan sitä kun joku tulee itkemään jotain että "vittu koita ite olla raskaana saatana". Mä en ite henk.koht. tule ikinä ymmärtämään tota että raskaana on ns. ihan normaalia syödä neljä fazerin sinistä päivässä. On kyllä paskin tekosyy _ikinä_.

Inb4 "MUT VITTU NE HORMOONIT HYRRÄÄ!111". Joojoo. Jep.

Suurin osa näistä "bitchmäisistä" raskaana olijoista on vain henkisiä läskejä jotka pääsevät laittamaan kaiken sen paskan syömisen raskauden piikkiin. Itse tiedän lähipiiristä monta rautaista naista jotka pitävät itsestään huolen koko raskauden ajan vaikka monilla on ollut paljon vaikeuksiakin ja boom. Synnytyksen jälkeen näyttävät erittäin hyvältä. Ikävä kyllä näitä 10 fazerinlevyä päivässä tyyppejä onkin sitten paljon enemmän kuin 12 tusinassa.

Mutta joo välttelen kyllä yleisesti raskaana olevia naisia kuin ruttoa. Ei tee hyvää.

Oioi, jossei toi video herätä mielipahaa, niin en tiedä mikä.

Odotan sitä kun joku tulee itkemään jotain että "vittu koita ite olla raskaana saatana". Mä en ite henk.koht. tule ikinä ymmärtämään tota että raskaana on ns. ihan normaalia syödä neljä fazerin sinistä päivässä. On kyllä paskin tekosyy _ikinä_.

Inb4 "MUT VITTU NE HORMOONIT HYRRÄÄ!111". Joojoo. Jep.
Let´s fight!! :D No joo kyllähän tässä polkaistaan vähän varpaille, ei se raskaana oleminen varmaan iisii ole mutta hei oikeesti, ei ne rasvat itsestään tule vyötärölle, kyllä ne syödään. Ei lihoamisessa mitään vikaa ole jos se ei itseään häiritse eikä sillä aiheuta laskua yhteiskunnalle :)
Suurin osa näistä "bitchmäisistä" raskaana olijoista on vain henkisiä läskejä jotka pääsevät laittamaan kaiken sen paskan syömisen raskauden piikkiin. Itse tiedän lähipiiristä monta rautaista naista jotka pitävät itsestään huolen koko raskauden ajan vaikka monilla on ollut paljon vaikeuksiakin ja boom. Synnytyksen jälkeen näyttävät erittäin hyvältä. Ikävä kyllä näitä 10 fazerinlevyä päivässä tyyppejä onkin sitten paljon enemmän kuin 12 tusinassa.

Mutta joo välttelen kyllä yleisesti raskaana olevia naisia kuin ruttoa. Ei tee hyvää.
Meitä on moneen junaan, mutta se nimenomaan tässä ärsyttää kun raskaan itsensä lihottavat naiset syyttää raskautta lihoamisesta, ihan itse siinä itsensä lihotetaan aika mikään raskaus lol.. Mieliteot.. joo onhan niitä, mutta jos kaikki siistisivät sen oman safkapuolen kuntoon, söisivät puhtaista lähteistä jokapäivä sen 2000kcal ellei enemmän jos harrastaa sporttailua niin kyllä himot laskee, se on nähty niin raskaan olevilla kuin normi ihmisilläkin.

Nyt saatto ukko potkasta muurahaispesää mut ei siinä, tottahan toi tuntuu kyl olevan mitä videolla sanot. Valmiina vastaanottamaan vihaa? :D:D

Muijalla nousi paino raskauden aikana n. 15 kiloa ja voi sitä vitunhuudon määrää aina, kun vaa`alle nousi... Ei meinannut millään uskoa, kun yritin tolkuttaa, ettei siihen kroppaan ollut läskiä tullut vaan ihan luonnollista raskauden aikaista painonnousua. No kuinkas sitten kävikään; pari kuukautta synnytyksen jälkeen oli kireämmässä kunnossa kuin koskaan aikaisemmin :)

Emäntä yritti raskauden aikana taistella painonnousua vastaan terveellisellä ruokavaliolla ja runsaalla liikunnalla. Polki mm. crossarilla vielä laskettuna päivänä. Kyllähän kenellä tahansa kunto kiristyy reippaalla liikunnalla ja terveellisellä ruualla ja kun siihen lisätään jatkuvasti kasvava lisäpaino, niin avot! Kannattaisi jokaisen ei-raskaana olevan kokeilla heittää painoliivi päälle ja pikkuhiljaa lisäillä siihen painoja ja liikkua kuten ennenkin...

Ihmislajin säilymisen kannalta kävisi paljon järkeen että raskaana olevan naisen keho myös varastoisi sitä rasvaa herkemmin? Ja on varmaan aika vaikea erottaa (tiettyyn pisteeseen asti) mikä on vielä normaalia raskaudesta johtuvaa painonnousua. Tottakai joukossa on niitäkin ruokaongelmaisia jotka käyttävät raskauttaan vain tekosyynä mutta aika isolla lekalla hutkitaan jos kaikki niputetaan yhteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom