Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lisäravinteet on iso bisnes ja kyllä sen ymmärtää että valmistajat haluavat tyrkyttää tuotteitansa että saavat leivän pöytään. Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 shopin kanssa jo ekoilla treffeille sovittiin ettei lähdetä siihen pelleily tyrkyttämiseen ja saan mainostaa niitä juttuja mistä itse diggaan tai sitten olla mainostamatta. Rehti firmä tämä Fitnesstukku koodi pakkotoisto15-shop!Tuli katseltua "lisäravinnekaappi" uudelleen. Hyvin korostat oikean ruuan merkistystä. Välillä tulee mieleen, että nykyajan mainosvyöry voi antaa kuvan, "lisäravinteiden olevan oikotien onneen" kuin Akvavitixin takajuoma Asterixin sarjakuvissa.
Itse olen myös ollut tyytyväinen Shopin palveluun ja myös tuotteisiin, joita olen sieltä ostanut.![]()
Hyvää duunia!Itse olen myös ollut tyytyväinen Shopin palveluun ja myös tuotteisiin, joita olen sieltä ostanut.![]()
Kuullostaa herkulliselta ;) Vahva ehkä tälle idealle.Vatanen hei, meniskö se The Rockin cheat meal päivän aikana... fanien mieliksi![]()
Okei, se on kato vaan liian hyvän makuista niin ei pysy hyllyssä pitkäänPaitsi että tietyt tuotteen AINA loppu. Tai tiedä sitten onko loppu vai onko vain valmistus lopetettu kokonaan. Esimerkiksi tuota Vatasenkin hyväksi kehumaa vadelman makuista BCAA:ta ei ole löytynyt hyllystä todella pitkään aikaan.
Kisaaminen ei ole mulle se sydämmen asia, joten aika moni muu asia voi kiilata edelle. Arvuutella saa vaikka maailmantappiin mut ne muut projektit koskee yksityiselämää joten ne ei kuulu pakkikselle, sorry boys! Kisaamaan tullaan vielä mutta antaa pojan vielä kypsyä hetkiMikä se asia on mikä menee nyt kisaamisen edelle ku kumminkin olit kovaa kisoihin menossa? Ootko vielä Matin valmennuksessa kumminkin? Oma veikkaukseni on perheenlisäys.
No onhan sitä ollut. Pari viikkoa sitten itse tilasin tuplapakkauksen vadelma-BCAA:ta. Yks purkki melkeen jo menny, ku vetelen sitä niin paljon.Paitsi että tietyt tuotteen AINA loppu. Tai tiedä sitten onko loppu vai onko vain valmistus lopetettu kokonaan. Esimerkiksi tuota Vatasenkin hyväksi kehumaa vadelman makuista BCAA:ta ei ole löytynyt hyllystä todella pitkään aikaan.
Aikainen bodaaja bcaa:n nappaa ;)No onhan sitä ollut. Pari viikkoa sitten itse tilasin tuplapakkauksen vadelma-BCAA:ta. Yks purkki melkeen jo menny, ku vetelen sitä niin paljon.
No onhan sitä ollut. Pari viikkoa sitten itse tilasin tuplapakkauksen vadelma-BCAA:ta. Yks purkki melkeen jo menny, ku vetelen sitä niin paljon.
Kuullostaa herkulliselta ;) Vahva ehkä tälle idealle.
.
Vaikuttavat ihan hyviltä kapistuksilta, helkkarin tukevan tuntuiset jalassa. Sitä en osaa sanoa kulkeeko kyykky kovempaa mutta kyllä noista pientä varmuutta saa tekemiseen! Idea tais lähteä ihan vaan siitä että halusin lisämotivaatiota kyykkäämiseen ja sehän onnistuu aina ostamalla uusia vehkeitäMitäs Joeli olet tykännyt noista kyykkykengistä ? Oletko mitään eroa huomannut Lonsdaleihin ?
Käytätkö kaikissa jalkaliikkeissä noita ? Kyykyt, vedot, prässi, hack ym..
Mistä muuten lähti idea kenkien hankkimiseen ?
Kun lihas halutaan väsyttää loppuun asti niin minun logiikan mukaan sarjatkin tulisi vetää loppuun asti, olipa natikka, roinaaja tai vaikka vegaani. Jos kokee että tästä on omaan kehitykseen haittaa niin sitten kannattaa kokeilla muita reittejä. Treenaa lihasta niin usein kuin mahdollista, eli aja se loppuun, anna palautua, ja sitten kierto alusta. Jos lihas ei kerkeä palautumaan kaksijakoisella ohjelmalla niin sitten vaihda ohjelma ;) Mulla itsellä pelaa hyvin että isot lihat kerta viikkoon, pienemmän 1,5krt/vk, eli yksi kova ja yksi paikkotreeni.Q&A videolla sanoit että sarjat tulisi viedä aina failureen asti. Koskeeko tämä mielestäsi siis ihan natikoitakin?
Kuinka loppuun asti esim minun tulisi sarjat viedä, kun tällä hetkellä treenailen 2-jakoisella ja kierto yleensä 2on1off2on2off. Tuntuisi vähän erikoiselta ajatukselta hakata vaikka se penkki failureen asti kun pitäisi parin päivän päästä jo uudestaan punnerrella.
Nyybi 1 - konaa 0.