PTVGYM Jooel Vatanen

Posse oli hauska silloin kun oli duudsonit, aku ja jaska. Kun tuli uutta porukkaa niin meni täysin maku.
Mutta itse silti katson edelleen koska on viihdyttävä ohjelma, olen lapsi siis

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mahtava kun Vatanen kävi vierailemassa. Sai lisää näkyvyyttä.
Siis tämmöisiäkö nämä nykyajan ohjelmat on...:unsure:
Onko se putous loppunut vai onko tämä posse ollut putous ja muuttanut formaattia?
Kuitenkin samoja naamoja molemmissa, onko Jukka ja Jarno duudsoneista enää mukana?

Mahtava kun Vatanen kävi vierailemassa. Sai lisää näkyvyyttä.
Siis tämmöisiäkö nämä nykyajan ohjelmat on...:unsure:
Onko se putous loppunut vai onko tämä posse ollut putous ja muuttanut formaattia?
Kuitenkin samoja naamoja molemmissa, onko Jukka ja Jarno duudsoneista enää mukana?
Putous on edelleen ja eihän näitä voi edes verrata toisiinsa 😅

Oli ihan hauska kokemus käydä ohjelmassa mutta pakko myöntää että jouduin tunnin verran miettimään asiaa kun tästä soiteltiin mulle. Pidin kavereiden kanssa palaverin että onko ohjelmaan meneminen järkevää kun kyseessä kuitenkin sellainen hupsuttelu ohjelma jossa joutuu vähän pelleilemään. Mieluiten tietenkin olisin varannut itselleni haastatteluajan tuonne ja puhunut viisaita hetken mutta kun sitä ei itse saa päättää joten otettava se mitä tarjotaan. Jokainen mahdollisuus voi olla askel pidemmälle liiketoiminnassa joten tässä vaiheessa ei ole vara kieltäytyä näkyvyydestä.

Oli ihan hauska kokemus käydä ohjelmassa mutta pakko myöntää että jouduin tunnin verran miettimään asiaa kun tästä soiteltiin mulle. Pidin kavereiden kanssa palaverin että onko ohjelmaan meneminen järkevää kun kyseessä kuitenkin sellainen hupsuttelu ohjelma jossa joutuu vähän pelleilemään. Mieluiten tietenkin olisin varannut itselleni haastatteluajan tuonne ja puhunut viisaita hetken mutta kun sitä ei itse saa päättää joten otettava se mitä tarjotaan. Jokainen mahdollisuus voi olla askel pidemmälle liiketoiminnassa joten tässä vaiheessa ei ole vara kieltäytyä näkyvyydestä.
Ihan sama vaikka ois piirakanheitto kilpailun maalitauluna, jos noin suurelle katsojamäärälle saa pienen mainostuksen tuotua ilmi niin sehän on helvetin hyvä mahdollisuus

Hyvä homma Vatanen👍 Kyllä tässä jurmottajien ja pidä tunkkis-maassa olisi hyvä ottaa hieman mallia Vatasen tekemisestä! Positiivinen ja ahkera yrittäjä isolla Yyllä! Olisipa itsellä 20v sitten ollu edes 10% Vatasen yritteliäisyyydestä. Pakko arvostaa🙏

paljonko muuten keskimäärin eri somekanavilla on sinulla viikossa "yksilöityjä" vierailijoita vai saako tietoon tilastoja virallisten seuraajien ulkopuolelta?

Ei muuta kuin odottelemaan lisää TV-tuotantoa; Arto Nyberg, sitten se kärkkäämpi hyvin säilynyt naishaastattelija, yökyläohjelma ja tietenkin kokkisota. Ei maar, vinoilut sikseen, motorsportissa olisi mies hienoa nähdä, suvussa kun rattimiehiä on.

Mitenhän tuo snäppi ton laskee. Esim muijalla näkyy sun jutut jatkuvasti, vaikkei seuraa edes asian liittyviä henkilöitä.
Onko hänkin yksi jonka "tavoitat"
Joo noi luvut oli tavoitetut tilit eli kaikki siis jotka on mun juttuja katsoneet, ei pelkästään seuraajat.

Kyllähän kaikki näkyvyys Joelille on eduksi kun ottas huomioon mistä tämä kaikki homma lähti liikkeelle kuitenkin itse rakensi brändin ja tämän impetiumin. Tietysti on varmasti buustia tuonut mike, jugi ja moni muukin mut tärkein se että vatsku ei peittele asioita vasn puhutaan suoraan ja ei ole kusi noussut päähän. Kyllä mä sillo rohkenin Jyväskylässä jutella 👌Miettii kuitenkin asian myös et vatsku maksaa itse palkkansa ja duunarien palkat vaikka lainaa onkin mut kuten vatsku on ite sanonu että unelmat vaatii riskejä ja näinä aikoina mitä on nyt ollut niin nostettava hattua miten homma on kulkenut. Vatsku on omalla tapaa suomen rich piana kun katsoo 💪

yo! Kävi mielessä: Hitto ku olis kova juttu jos tekisit Jussi Vatasen kanssa jonku jutun... Eii todellakaan huonossa kunnossa ole hän, vaikkei bodarijutut ole prioriteetti numero 1 hänelle.

Uskoisin, että ilman noita typeriä ”clickbaittejakin” Vatasen videoita katsottaisi. Henkilökohtaisesti en niitä ymmärrä mutta olenkin vanha dinosaurus.

Uskoisin, että ilman noita typeriä ”clickbaittejakin” Vatasen videoita katsottaisi. Henkilökohtaisesti en niitä ymmärrä mutta olenkin vanha dinosaurus.

Vatanen päässyt monta kertaa "trendaaviin" Suomessa. Sinne jos pääsee vielä hyvällä baitilla niin näkyvyys on varmaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom