Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuskin saat keskustelua kokonaan pois täältä koskaan. Vatanen kuitenki liittyy asiaan todella vahvasti. Ehkä hetkellisesti saat keskustelun pois mut sit jos tuolla tulee joku ongelma ni eiköhä tää ketju täyty kysymyksistä että missä vika.Voitaisko me nyt lopettaa keskustelu tuosta. Jookos.
Jos ei Pakkotoistoa olisi, niin missä kollektiivisesti sitten keskusteltais? Ja sitä ei tulevaisuudessa enää olekaan jos porukka täällä alkaa tukemaan kaikkea muuta kuin Pakkotoistoa. Ei tän jutun tarkoitus ole taistella itseänsä vastaan ja tuhota itseänsä. Ei kukaan muu anna alustaa keskustella Pakkotoiston kaupasta tai sen tarjoamista jutuista tai mun valokuvauspalveluista, mutta mun oletetaan olevan joku ilmainen ilmoitustaulu. Ymmärtäkää pliis tämä näkökulma.Tuskin saat keskustelua kokonaan pois täältä koskaan. Vatanen kuitenki liittyy asiaan todella vahvasti. Ehkä hetkellisesti saat keskustelun pois mut sit jos tuolla tulee joku ongelma ni eiköhä tää ketju täyty kysymyksistä että missä vika.
Oho. Sori. Jäi vaan askarruttaan tosiaan et minneköhän tilaukseni lähti... No jos ongelmia niin jatkossa käytän taas vanhoja tilausreittejäVoitaisko me nyt lopettaa keskustelu tuosta. Jookos.
Tää oli tärkee tieto jatkoa ajatellen! On siis mahdollista keksiä parempia/halvempia ratkaisuja kuin vain se mitä sulle ekana ehdotetaanPiti ihan rekisteröityä tänne tämän takia, palokonsultti voisi kyllä tässä haukkua hyvin palkkionsa. Olen saanut itse saanut rakennushankkeissa heidän avustuksella hyväksytettyä rakennusvalvonnassa ja pelastuslaitoksella järkeviä ja kustannustehokkaita ratkaisuja, joissa säädöksiä on voitu tarkastella toisilla / vaihtoehtoisilla tavoilla. Jos ollut jo mukana tms., niin tsemppiä hankkeeseen jokatapauksessa
Tää oli tärkee tieto jatkoa ajatellen! On siis mahdollista keksiä parempia/halvempia ratkaisuja kuin vain se mitä sulle ekana ehdotetaan
Heippa hei Masa! Toivottavasti saat kesään mennessä hiekat pois vaginasta.Mitä vittua? Tämähän on Vatasen nettikauppa.
Ainoa järkevä sisältö tällä foorumilla on tämä Kilpailijat ja bodyjuorut -osio. Mikä helvetti siinä on, että pitää kisailijoiden/muiden bodyukkojen topikeissa tällä tavalla rahastaa, eikä vittu saa edes puhua tässä tapauksessa Vatkulin hienosta aluevaltauksesta?
Miten voin poistaa Pakkotoiston tilini?