PTVGYM Jooel Vatanen

miten Lambo liittyy yritystoiminnan liikevoittoprosenttiin? Vai voiko henk koht lelujakin ostaa firman nimiin?
Alkuperäinen kommentti oli että auto ostetaan euroilla eikä prosenteilla niin siihen tokaisin että kyllä, rahalla ostetaan mutta valitettavasti vaikuttaa myös negatiivisesti niihin voitto%. Auto maksaa rahaa, joudut nostamaan palkkaa joka pienentää yrityksen voittoa. Toki työajot merkataan myös mutta niillä ei vielä voitolle päästä :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistan kun tilasin ekat lisäravinteet P-Storesta ja vuos tais olla 2005. Sit frendin kanssa pähkäiltiin että uskaltaako heraa vetää kaks kertaa päivässä vai paukkuuko sisäelimet, kun pussissa luki että kerran päivässä 30g tjsp :D
Ja Starbuck, se painija aina kuittaili mulle englanniksi että pii-stoor. Pissakauppa.
 
Ja Starbuck, se painija aina kuittaili mulle englanniksi että pii-stoor. Pissakauppa.

Noilta ajoilta muistuu Func Foodin Mass Blast mitä hehkutitte ku viimeistä päivää. Jos ei muuta niin ainakin perse pärisi kun nuorena kloppina sitä tuli litkittyä muutama tönkkä. P-Storesta pakkiksen punainen safkaboksi vielä tallessa. (y)

post-13096-1264059108.jpg
 
Onks joku laki mikä säätelee sitä että saako kuka vaan koulutettu personaltrainer tehdä ohjauksia esim ptvgymillä ilman salin omistajan lupaa ?
Esim. Vaikka Bull Mentula tulis siun salille tekee ohjausta omalle valmennettavalleen niin onko se OK ilman mitään lupia ?
Katotaaks sitä hyvällä jos esim kuntosalilla itsellään on tarjota personaltrainer palveluksia ?
 
Onks joku laki mikä säätelee sitä että saako kuka vaan koulutettu personaltrainer tehdä ohjauksia esim ptvgymillä ilman salin omistajan lupaa ?
Esim. Vaikka Bull Mentula tulis siun salille tekee ohjausta omalle valmennettavalleen niin onko se OK ilman mitään lupia ?
Katotaaks sitä hyvällä jos esim kuntosalilla itsellään on tarjota personaltrainer palveluksia ?
Tää itteäkin kiinnostaa. Kaiken järjen mukaan salin omistajalta pitäis saada lupa harjoittaa omaa liiketoimintaa siellä
 
Laki ei tunne sellaista termiä kuin koulutettu personal trainer, eikä sellaisena toimiminen vaadi mitään viranomaisvaatimuksia tai hyväksymisiä. Joten tuskin sellainen nauttii minkäänlaisia lain suojaamia oikeuksia kulkea vapaasti alueelle, jolla toinen harjoittaa liiketoimintaa.
 
Onks joku laki mikä säätelee sitä että saako kuka vaan koulutettu personaltrainer tehdä ohjauksia esim ptvgymillä ilman salin omistajan lupaa ?
Esim. Vaikka Bull Mentula tulis siun salille tekee ohjausta omalle valmennettavalleen niin onko se OK ilman mitään lupia ?
Katotaaks sitä hyvällä jos esim kuntosalilla itsellään on tarjota personaltrainer palveluksia ?

Personal trainer ei ole virallinen ammattinimike joten koulutusta tähän ei edes tarvitse ellei halua käyttää titteliä ”koulutettu personal trainer”. Koulutuksia nykyään saa varmaan yhden päivän kursseina joten ei sillä koulutus sanallakaan painoarvoa ole.

Uskon vahvasti että lakiin on merkattu joku pykälä ammatinharjoittamisesta toisen omistamassa / vuokraamassa tilassa. Mutta selväähän se on että salin omistaja päättää mitä salilla saa tehdä ja mitä ei. PTVGYMillä kaikki saa ohjata asiakkaita vapaasti kunhan vaan kaikki salin käyttäjät maksavat normi hinnan.
 
Tuli vaan mieleen tää kun kuulin tuossa jokin aika sitten että yhdellä ketjusalilla treenannut mies kävi tuttavansa kanssa normaaliin tapaan salilla ja aina antoi tälle kaverilleen neuvoja aina tarpeen tullen. Sitten tämä henkilö aloitti jonku pt koulutuksen ja tämä ketjusali sai kuulla asiasta jonka jälkeen tämä ketjusali lähestyi tätä miestä sähköpostilla ja kielsi häntä antamasta mitään neuvoja muille salin käyttäjille. Eli hän saa jatkaa ketjusalin käyttöä muttei saa antaa salilla mitään neuvoja muille sen käyttäjille. Itse tavallaan ymmärrän tuon, mut onko tuossa nyt mitään järkeä ? Ne vaan etsii sit toisen paikan treenata.
 
Tuli vaan mieleen tää kun kuulin tuossa jokin aika sitten että yhdellä ketjusalilla treenannut mies kävi tuttavansa kanssa normaaliin tapaan salilla ja aina antoi tälle kaverilleen neuvoja aina tarpeen tullen. Sitten tämä henkilö aloitti jonku pt koulutuksen ja tämä ketjusali sai kuulla asiasta jonka jälkeen tämä ketjusali lähestyi tätä miestä sähköpostilla ja kielsi häntä antamasta mitään neuvoja muille salin käyttäjille. Eli hän saa jatkaa ketjusalin käyttöä muttei saa antaa salilla mitään neuvoja muille sen käyttäjille. Itse tavallaan ymmärrän tuon, mut onko tuossa nyt mitään järkeä ? Ne vaan etsii sit toisen paikan treenata.
Sillä salilla on varmaan omat personal trainerit
 
Ptvgym Helsinki tuli viikonloppuna testattua ja iso kiitos Vataselle loistavasta asiakaspalvelusta!
Homma onnistui ilman sen suurempia kikkailuja ja päästiin Edun kanssa vetämään treenit.
 
Tuli vaan mieleen tää kun kuulin tuossa jokin aika sitten että yhdellä ketjusalilla treenannut mies kävi tuttavansa kanssa normaaliin tapaan salilla ja aina antoi tälle kaverilleen neuvoja aina tarpeen tullen. Sitten tämä henkilö aloitti jonku pt koulutuksen ja tämä ketjusali sai kuulla asiasta jonka jälkeen tämä ketjusali lähestyi tätä miestä sähköpostilla ja kielsi häntä antamasta mitään neuvoja muille salin käyttäjille. Eli hän saa jatkaa ketjusalin käyttöä muttei saa antaa salilla mitään neuvoja muille sen käyttäjille. Itse tavallaan ymmärrän tuon, mut onko tuossa nyt mitään järkeä ? Ne vaan etsii sit toisen paikan treenata.


Kuten tuossa ylempänä sanottiinkin niin ketjusaleilla on ns. omat PT:t eli eivät he halua muita sinne sotkemaan bisnestä. Myös jollain Elixialla tuskin tuntuu kukkarossa jos yksi ihminen sieltä lähtee kävelemään, todennäköisesti silläkin kaverilla on vuoden soppari josta joutuu maksamaan vielä monta kuukautta vaikkei kävisi. Jossain saleillahan PTt maksavat tiettyä prosenttia ohjauksista yms. Mutta tää Vatasen malli, eli molemmat maksaa on helpoin molemmille. Ei tarvi ainakaan koko ajan kytätä, että kuka valmentaa ja ketä.
 
Tervetuloa Kouvolaan, tälläistä kunnon salia on tänne odoteltu. Tuossa kiinteistössä taisi olla entisen omistajan aikana sauna, tuleeko olemaan myös kun sali aukeaa? Kouvolassa ei taida olla tällä hetkellä millään salilla saunaa, eli tuo voisi olla ihan hyvä kilpailuvaltti.
 
Tervetuloa Kouvolaan, tälläistä kunnon salia on tänne odoteltu. Tuossa kiinteistössä taisi olla entisen omistajan aikana sauna, tuleeko olemaan myös kun sali aukeaa? Kouvolassa ei taida olla tällä hetkellä millään salilla saunaa, eli tuo voisi olla ihan hyvä kilpailuvaltti.

Kunto-mekassa on saunat, mutta pienehkön salin vuoksi ei kyllä kilpaile tulevan ptvgymin ja posergymin kanssa.
 
Ymmärsinkö oikein, että Vatasen kissan nettikaupasta voi ostaa vitosella rapsutuksia ja samalla saa ig:ssä nimensä esille?

Mä olen kaikkea typerää kuullut, mutta tuo vie kyllä voiton kaikista. Ja tässä typerä ei ole se joka pyytää, vaan joka maksaa...
 
Ymmärsinkö oikein, että Vatasen kissan nettikaupasta voi ostaa vitosella rapsutuksia ja samalla saa ig:ssä nimensä esille?

Mä olen kaikkea typerää kuullut, mutta tuo vie kyllä voiton kaikista. Ja tässä typerä ei ole se joka pyytää, vaan joka maksaa...
Mitä typerää siinä on, saa lisää näkyvyyttä omalle profiililleen. Monet on valmiita antamaan toisille rahaa ilman vastiketta, niin tässä kuitenkin saa vastikkeeksi näkyvyyttä.
 
Ymmärsinkö oikein, että Vatasen kissan nettikaupasta voi ostaa vitosella rapsutuksia ja samalla saa ig:ssä nimensä esille?

Mä olen kaikkea typerää kuullut, mutta tuo vie kyllä voiton kaikista. Ja tässä typerä ei ole se joka pyytää, vaan joka maksaa...

Minä muistan tämmöisen palvelun jo lapsuudestani jossa sai tv chatin puhuvalle päälle lähettää maksullisia viestejä jotka luettiin sitten ääneen.

”Shoutout” juttu somessa on todella yleinen, yleensä niistä vaan joutuu maksamaan huomattavasti enemmän, eli valitettavasti en saa koko kunniaa harteilleni tämän ”tuotteen” keksimisestä :D
 
Minä muistan tämmöisen palvelun jo lapsuudestani jossa sai tv chatin puhuvalle päälle lähettää maksullisia viestejä jotka luettiin sitten ääneen.

”Shoutout” juttu somessa on todella yleinen, yleensä niistä vaan joutuu maksamaan huomattavasti enemmän, eli valitettavasti en saa koko kunniaa harteilleni tämän ”tuotteen” keksimisestä :D
Voi perkale että mä olen pudonnut kyydistä tämän maailman menosta. Heti kun tuli 30 mittariin tajus ettei ymmärrä enää mistään mitään.
 
5 euroa tollasesta näkyvyydestä on melkoisen edullinen ja tuotteenahan tuo on jopa nerokas. Näin se mainonta vaan toimii. Melkein pitäis meidän yritysprofiililla ostaa tuo.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom