PTVGYM Jooel Vatanen

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
@PT-Vatanen CV Satanen, mikä ja mistä olet ostanu tuon Myweek alussa näkyvän hupparin? :)

Ne kommentit on kyllä melkoista luettavaa.:LOL: Ei ihan terveeltä yksilöltä vaikuta kirjoitusten perusteella..:eek:
Mä olen sanonut tämän monta kertaa. Eli jos meillä kerran on avohoitopotilaita tuolla kaduilla, olette varmaan monet nähneet jotain yksin höpöttäviä tyyppejä ja muita erikoisia tapauksia. Jos niitä on kadulla, niin miksei niitä olisi moninmäärin enemmän internetissä.

Mä olen sanonut tämän monta kertaa. Eli jos meillä kerran on avohoitopotilaita tuolla kaduilla, olette varmaan monet nähneet jotain yksin höpöttäviä tyyppejä ja muita erikoisia tapauksia. Jos niitä on kadulla, niin miksei niitä olisi moninmäärin enemmän internetissä.

Tää on kyllä erittäin hyvin sanottu siellä perällä! ja muutenkin jos elää omaa elämäänsä niin helvettiäkö sitä muista välittää saatika ottaa ressiksi päähänsä.. Näitä trolleja löytyy pilvin pimein arvostelee muita mutta fakta on se että neasuu juuri jossai pimenetyissä hiki kopeissaan juomassa kokista ja ainoa sosiaalisoituminen on kaupan kassa ja naapureitakin vältellään kun ruttoa.

Audi R8 Photoshoot!

7615121F-BB2C-4AA5-8ED7-97B50762992C.jpeg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom