PTVGYM Jooel Vatanen

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Kyllä pitää tulla Vatsasen salilla käymään kunhan täältä ulkomailta kerkiää! Komean näköinen sali ja 5 euron sisäänpääsyn pulitan enemmän kuin mielelläni. Harvassa paikassa pääsee edes noin halvalla kertabodaamaan, pidä vain Vatsanen tuo hinta niin säilytät myös kertakävijät salillasi. Juuri oikea meininki. Tsemppiä kaikkeen toimintaan! :ruoska:

Muutama kysymys herra Vataselle, eli mitä mieltä olet pt-alasta päätyönä, onko kuinka helppoa tai vaikeaa tienata leipänsä? Millä firmalla kannattais käydä tuo pt-koulutus? Itsellä siis pieni aikomus siirtyä alalle lähivuosina toivon mukaan :)

Muutama kysymys herra Vataselle, eli mitä mieltä olet pt-alasta päätyönä, onko kuinka helppoa tai vaikeaa tienata leipänsä? Millä firmalla kannattais käydä tuo pt-koulutus? Itsellä siis pieni aikomus siirtyä alalle lähivuosina toivon mukaan :)
Paska pt ei tienaa edes 500e kuussa, hyvä pt voi tienata 5000-10 000e/kk. Eli eipä tähän voi vastata oikeen mitään. Jos haluat elää hommalla niin joko tyydyt pieneen palkkaan ja pitkiin päiviin jossain ketjusalilla liukuhihna pt:nä tai sitten keksit keinon jolla erotut massasta ja sillä haalit paljon asiakkaita. Jos haluaa tulla toimeen ja saada semmoista perus palkkaa niin kyllä vakkari asiakkaita tulisi olla se 20-30kpl riippuen tietysti minkälaisia/hintaisia palveluita myy. Viikottain pitää saada uusia asiakkaita että määrä pysyy riittävänä kun kuitenkin koko ajan jengiä jää pois valmennuksesta. Jos ei ole mitään keinoa millä nouset ihmisten tietoisuuteen/suosioon niin silloin otat aika ison riskin hypätä yrittäjäksi tälle alalle. Eka kandee kokeilla päivätyön ohessa. Traine4you oli ihan jepa, muista en osaa sanoa.

Pikainen kysymys Konaalle kun ei vielä omaa topicia ole tehty. Saatko jotain provikkaa näistä videoista mitä linkkailet kun tuntuu että olet aina ensimmäisenä liikkeellä näiden videoiden suhteen vai ihan huvin vuoksiko linkkailet näitä tänne? :)
Käsittämätön nopeus äijällä. Välillä bongaa juuri tulleen videon youtubessa ja tulossa linkittämään tänne. No jumalauta konaa tehnyt sen jo 5 tuntia sitten vaikka video ilmestyi 2 sek sitten.

Käsittämätön nopeus äijällä. Välillä bongaa juuri tulleen videon youtubessa ja tulossa linkittämään tänne. No jumalauta konaa tehnyt sen jo 5 tuntia sitten vaikka video ilmestyi 2 sek sitten.

Olen miettinyt samaa.. Vaikka olisikin youtubeilmoitukset niistä ketä on subannut niin nekin tulevat joskus jopa parin tunnin viiveellä. Täytyy kyllä olla miehellä F5 näppäin pohjassa koko aika :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Android puhelimella viive johtuu virransäästöstä, tai kuten Google sanoi niin optimoinnista.
Jos tuon tunkkaa pois mm. YouTube sovelluksen kohdalla niin tulee notifikaatiot instana.

Pikainen kysymys Konaalle kun ei vielä omaa topicia ole tehty. Saatko jotain provikkaa näistä videoista mitä linkkailet kun tuntuu että olet aina ensimmäisenä liikkeellä näiden videoiden suhteen vai ihan huvin vuoksiko linkkailet näitä tänne? :)

Eihän näistä mitään tule.. Jos nyt muutamia lahjoja ei lasketa. Vatanen joskus lähetti minulle pipon ja Matias Niemeltä tuli tpaita kiitoksena.

Viimeksi muokattu:
Eihän näistä mitään tule.. Jos nyt muutamia lahjoja ei lasketa. Vatanen joskus lähetti minulle pipon ja Matias Niemeltä tuli tpaita kiitoksena.
usko pois että kyllä sun videoiden linkittelyä arvostetaan aika laajalti. Pojat on poikia ja välillä lämminhenkinen vittuilukin tekee eetvarttia :D

Konaa saa läjän ptvgym paitoja kunhan saan ne duunattua, varmaan tässä kuukauden-kahden sisään! Yks kovimmista netti supportaajista ehdottomasti, arvostan!

Kyllä olen henkilökohtaisesti tehnyt itse langan konaalle (joka rähäti hetkessä moni sivuiseksi), mutta modet poisti sen kun oli liian kuuma lanka. Veikkaan että konaa on joku ihmisen ja koneen risteystys josta ei saa puhua omalla nimellä

Konaa kattelee vanhoilla päivillään olkkarin kattoon nostettuja PTV-gym ja Matias Niemen t-paitoja ja miettii mihin se nuoruus oikein hävisi. Vitriinistä löytyy vielä Vatasen pipo ja kaikki loppuun kulutetut F5-näppäimet. :D
(No ei.. Vitsi vitsi. Hyvää duunia! :rock:)

Viimeksi muokattu:

Suositut

Back
Ylös Bottom