Mikelle jo sanoin snäpissä ettei mitään asiaa kisaan :D Jos painaa alle 100kg ja nostaa yli 200kg penkistä niin saa jättää meidät perus punttijormat rauhaan :D Show näytöksen voi tulla pitämään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paska pt ei tienaa edes 500e kuussa, hyvä pt voi tienata 5000-10 000e/kk. Eli eipä tähän voi vastata oikeen mitään. Jos haluat elää hommalla niin joko tyydyt pieneen palkkaan ja pitkiin päiviin jossain ketjusalilla liukuhihna pt:nä tai sitten keksit keinon jolla erotut massasta ja sillä haalit paljon asiakkaita. Jos haluaa tulla toimeen ja saada semmoista perus palkkaa niin kyllä vakkari asiakkaita tulisi olla se 20-30kpl riippuen tietysti minkälaisia/hintaisia palveluita myy. Viikottain pitää saada uusia asiakkaita että määrä pysyy riittävänä kun kuitenkin koko ajan jengiä jää pois valmennuksesta. Jos ei ole mitään keinoa millä nouset ihmisten tietoisuuteen/suosioon niin silloin otat aika ison riskin hypätä yrittäjäksi tälle alalle. Eka kandee kokeilla päivätyön ohessa. Traine4you oli ihan jepa, muista en osaa sanoa.Muutama kysymys herra Vataselle, eli mitä mieltä olet pt-alasta päätyönä, onko kuinka helppoa tai vaikeaa tienata leipänsä? Millä firmalla kannattais käydä tuo pt-koulutus? Itsellä siis pieni aikomus siirtyä alalle lähivuosina toivon mukaan
Käsittämätön nopeus äijällä. Välillä bongaa juuri tulleen videon youtubessa ja tulossa linkittämään tänne. No jumalauta konaa tehnyt sen jo 5 tuntia sitten vaikka video ilmestyi 2 sek sitten.Pikainen kysymys Konaalle kun ei vielä omaa topicia ole tehty. Saatko jotain provikkaa näistä videoista mitä linkkailet kun tuntuu että olet aina ensimmäisenä liikkeellä näiden videoiden suhteen vai ihan huvin vuoksiko linkkailet näitä tänne?
Käsittämätön nopeus äijällä. Välillä bongaa juuri tulleen videon youtubessa ja tulossa linkittämään tänne. No jumalauta konaa tehnyt sen jo 5 tuntia sitten vaikka video ilmestyi 2 sek sitten.
Pikainen kysymys Konaalle kun ei vielä omaa topicia ole tehty. Saatko jotain provikkaa näistä videoista mitä linkkailet kun tuntuu että olet aina ensimmäisenä liikkeellä näiden videoiden suhteen vai ihan huvin vuoksiko linkkailet näitä tänne?
usko pois että kyllä sun videoiden linkittelyä arvostetaan aika laajalti. Pojat on poikia ja välillä lämminhenkinen vittuilukin tekee eetvarttia :DEihän näistä mitään tule.. Jos nyt muutamia lahjoja ei lasketa. Vatanen joskus lähetti minulle pipon ja Matias Niemeltä tuli tpaita kiitoksena.
Konaa saa läjän ptvgym paitoja kunhan saan ne duunattua, varmaan tässä kuukauden-kahden sisään! Yks kovimmista netti supportaajista ehdottomasti, arvostan!Eihän näistä mitään tule.. Jos nyt muutamia lahjoja ei lasketa. Vatanen joskus lähetti minulle pipon ja Matias Niemeltä tuli tpaita kiitoksena.
Kyllä olen henkilökohtaisesti tehnyt itse langan konaalle (joka rähäti hetkessä moni sivuiseksi), mutta modet poisti sen kun oli liian kuuma lanka. Veikkaan että konaa on joku ihmisen ja koneen risteystys josta ei saa puhua omalla nimelläPikainen kysymys Konaalle kun ei vielä omaa topicia ole tehty. Saatko jotain provikkaa näistä videoista mitä linkkailet kun tuntuu että olet aina ensimmäisenä liikkeellä näiden videoiden suhteen vai ihan huvin vuoksiko linkkailet näitä tänne?
Eihän näistä mitään tule.. Jos nyt muutamia lahjoja ei lasketa. Vatanen joskus lähetti minulle pipon ja Matias Niemeltä tuli tpaita kiitoksena.