PTVGYM Jooel Vatanen

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Miten toi tutustuminen saliin, snäpissä sanoit että se maksaa sen femman ja jätä maksu siihen tiskille jos huitelet jossain, mutta kotisivuilla taas näin "Tule tutustumaan! Ensimmäinen kerta on aina ilmainen!"

Ihan vaan selvyydeksi, sillä tulen käymään sielä het kun kerkiää syksyn aikana :). Aivan sama maksaako vai ei tulen silti....
Tutustuminen --> tulet tutustumaan mahdollisesti sun tulevaan vakkaria saliin. Kertakäynti --> tulet vain treenaamaan eikä sinulla ole aikomusta ostaa salille jäsenyyttä.

Eikös se Vatanen ole sanonut että paikallisille eka kerta on ilmainen, muille maksaa 5€. Itse kyllä paikallisenakin maksaisin tuo 5e ihan vaan tukeakseni Jooelia.
Kiitos :)
Hommaahan vatanen niitä T-paitoja ni vois tulla ostaa ja samalla reenaa su salille.
T-paidat tulee ehdottomasti mutta pari projektia pitää hoitaa ennen sitä :)

tarviiko tuohon sun ohjelmaan mitään sen hienonpia laitteita? onnistuuko ihan perusvehkeillä kaikki tekeminen? itse en tällä hetkellä voi kyykätä nilkan liikeratojen takia mutta prässeillä pystyy jotenkin jalkoja rääkkäämään.

tarviiko tuohon sun ohjelmaan mitään sen hienonpia laitteita? onnistuuko ihan perusvehkeillä kaikki tekeminen? itse en tällä hetkellä voi kyykätä nilkan liikeratojen takia mutta prässeillä pystyy jotenkin jalkoja rääkkäämään.
Kyllä koko ohjelman pystyy vetämään perus laitteilla! Ei oo mitään hiplailua :)

Kuvittelin, että se on yleinen käsitys et salille kuin salille pääsee ekan kerran treenaamaan ilmaiseksi.

Kuka tuleva saliharjoittelija nyt salilla tulee vaan pällisteleen jos tarkoitus on aloittaa kenties siellä treenaaminen. Muutenkin toi ilmainen eka treeni on hyvä tapa tuoda salia tutuksi paikallisille sekä ulkopuolisille.

Kuvittelin, että se on yleinen käsitys et salille kuin salille pääsee ekan kerran treenaamaan ilmaiseksi.

Kuka tuleva saliharjoittelija nyt salilla tulee vaan pällisteleen jos tarkoitus on aloittaa kenties siellä treenaaminen. Muutenkin toi ilmainen eka treeni on hyvä tapa tuoda salia tutuksi paikallisille sekä ulkopuolisille.
Pitää sitä olla aika köyhä ressukka jos ei 5euroa ole varaa maksaa.

Hieman kommenttia tähän. Miksi päästää ulkopaikkakuntalaisia ensikertalaisia ollenkaan ilmaiseksi, tulevat vaan uteliaisuuttaan käymään. Myös minä olen ulkopaikkakunnalta ja meinaan kyllä treenini maksaa kun tulen käymään. Oman kylän ukot onkin sitten eri asia.
Mutta kai sinne nyt silmäilemään pääsee ilmaiseksi, eli tutustumaan paikkoihin ilman treeniä. Kyse ei ole nyt summasta vaan periaatteesta. Kyllä autokauppaankin pääsee tutustumaan autoihin ilman maksua. Tulee enemmän "olet meille tervetullut" fiilis, kun esitellään paikat ilman maksua. Ja voihan tämä näin jo ollakin, mutta yllä olevat viestit on vähän sekavia, joten tyhmät kaipaavat varmaan vielä selvennystä.

Viimeksi muokattu:
Treenaaminen on mulle intohimo, salin pyörittäminen on kivaa mutta se on mulle elinkeino. Mun täytyy miettiä sitä siis bisnes mielessä. Potentiaaliset asiakkaat saa treenataan ekan jumpan ilmaiseksi, se on maistiainen. Ulkopaikkakuntalainen on hyvin epätodenmukaisesti mulle pysyvä asiakas joten haluan hyötyä hänestä siis kertaluonteisesti. Jos haluaa tulla pällistelemään ja vaikka kahvia juomaan niin se ei maksa.

Jos nyt saa vähän päästellä höyryjä niin jos jollain ei ole varaa maksaa 5€ kertakäynnistä niin voi mun puolesta painua sinne mistä tulikin. Jengi ei hiffaa sitä että olen sijoittanut siihen koko omaisuuteni ja paljon laina rahaa ja sitten voivotellaan 5€ kertakäyntiä... Peace!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ensi kesän pärrä(sali)reissu suunnitteilla.. Kierros alkaa näillä näkymin porvoosta ja päättyy itä-suomen osalta rantakylän energylle. Mitä salia/paikkakuntaa suosittelisit vielä lisäksi porvoon ja joensuun väliltä?

Ensi kesän pärrä(sali)reissu suunnitteilla.. Kierros alkaa näillä näkymin porvoosta ja päättyy itä-suomen osalta rantakylän energylle. Mitä salia/paikkakuntaa suosittelisit vielä lisäksi porvoon ja joensuun väliltä?
Tuupovaaran kunnan sali kannattaa myös tsekkaa, ja sit kans se Kotipohjan ensimmäinen vakkarisali jossa levypainot kilisee :)

Trakoitat ilmeisesti tuupovaaran liikuntahallin kuntosalia. Näyttää kyllä perkeleen hyvältä paikalta. Taidankin ptvgymin ja energyn sijasta pystyttää teltan liikuntahallin parkkikselle ja majailla koko viikon siä.
Satakuntaan palatessa hyräilen jaakko tepon tuupovaaran yössä värssyä:
sen lesken luokse Tuupovaaraan useasti palaan
vaimolle mä valehtelen mänen sinne kalaan
vaimon kanssa liiton pyhänä mä pidän aina
mut eihän haittoo tämä sattu perjantaina....

Trakoitat ilmeisesti tuupovaaran liikuntahallin kuntosalia. Näyttää kyllä perkeleen hyvältä paikalta. Taidankin ptvgymin ja energyn sijasta pystyttää teltan liikuntahallin parkkikselle ja majailla koko viikon siä.
Satakuntaan palatessa hyräilen jaakko tepon tuupovaaran yössä värssyä:
sen lesken luokse Tuupovaaraan useasti palaan
vaimolle mä valehtelen mänen sinne kalaan
vaimon kanssa liiton pyhänä mä pidän aina
mut eihän haittoo tämä sattu perjantaina....
Haha :D Kuullostaa legendaariselta reissulta!

5€ kertakäynnistä on enemmän kuin kohtuullinen, en siitä mitään sanonutkaan.

Tähän asti vain sali kuin sali missä olen käynyt niin ekat treenit on saanu vetää ilmaiseksi. Jos joku olisi vitosen siitä pyytänyt niin tuskin olisin ovella pyörtänyt, joten ei se ollu pointti.

Mutta kuten Joeli tossa sanoikin et jos joku on tulossa treenaamaan ja näyttää siltä, että tulee jatkossakin niin saa ekan treenin ilmaiseksi vedellä.

Ei tästä tarvitse niskavilloja pystyyn nostella, kunhan kyselin mielenkiinnosta.

Toi 5 € on ihan naurettava hinta. Jos joskus työreissulla yöpyy Porvoossa, niin varmasti tulee Vatasen salille mentyä, vaikka kaksneljäseiskan jäsenyys löytyy plakkarista. Ihan hyvin vois maksaa vaikka 10 € ton tason salilla vierailusta.

Pakko tulla ylistämään Jooelin snäppäilyä. Helekkari vie on hauskoja snäppejä!! Kannattaa ottaa ptvatanen snäp seurantaan - kuluu päivätkin mukavemmin seurailessa tuota höpönassua ps. Kaleville terkut :nolo:

Ja sitten maksatte jos käytte salilla "tutustumassa". Alkavalla salilla ei todellakaan ole varaa pitää mitään ilmaispyöriöitä.

Nostan tämän oman viestin. Joelkin on luenteeltaan liian kiltti. Kylmät väreet tulee aina noista vitun nihkeistä p.läjistä. Sälittävää ininää, varsinaisia alfauroksia. Kerran omalla salimma pari nuorta äijää halusi tulla ilmaiseksi treenaamaan ja valittivat monta minuuttia omisajlle, että miten voi olla mahdollista etteivät pääse "tutustumaan" ilmaiseksi. Muistaakseni käski lopulta painumaan helvettiin, kun oli muitakin asiakkaita jonossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom