Jonkinlainen nettiongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pexi_
  • Aloitettu Aloitettu
Eli mikäs helvetti on vialla kun on vähän aikaa ollu netissä, niin kaikki toimii moitteettomasti. Mutta myöhemmin operassa alkaa tulemaan viesti "etäpalvelin katkaisi yhteyden" kun jolleki sivulle yrittää päästä. Nytkin jouduin painamaan tota new thread nappia varmaan 15 kertaa ennenku onnistu!!

Mut hauskaa tässä on se, että esim. DC++ ja messenger toimivat moitteettomasti, PAITSI jos yritän yhdistää DC:ssä jollekin hubille, niin pääikkunaan tulee ilmotus "Unknown error: 0x2747"!!! Ja mitäs tuo sitten tarkottaa!!?? Niin ja vittu vaikka pääsisinkin nettisivulle niin läheskään kaikki sivun kuvat ei lataudu saatana!! Siis vittu kun vituttaa kun joutuu käynnistelemään konetta/modeemia uusiks, et pääsee surffailemaan! :curs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No mulla on Sonera, eli en usko, että johtuu liittymästä tämä vika. Oon kokeillu myös IE:llä, ja se taas iskee ruudulle "sivua ei voi näyttää" -härpäkkeen. Mutta kun muutaman kerran painaa sitä linkkiä, niin sitten se siirtyy sinne sivulle. Tosiaan varmaankin tunnin toimii netti moitteettomasti ja sen jälkeen ko. ongelma iskee silmille.

Ootteko koittanu ajaa viruksentorjuntaa läpi?
Jos ootte niin koittakaas laittaa tuolta asetukset,verkkoyhteydet,lähiverkkoyhteys ja korjaa yhteys. Jos ei nuo toimi niin sitten loppuu mun tietämys

Siis mitä vittua?!!!!12 Saatana tää netti on vittu hitaampi ku tavallisella paskalla modeemilla!! Vittu työn ja tuskan takana avata yhtä vitun sivua! Ja vittu verkkoympäristössä eikä verkkoyhteydet-jutussa oo yhtään mitään kuvakkeita! ne pitäis kai asentaa erikseen eikä mulla nyt saatana mitään windowsin ceedeetä oo!!!!!!111111 pitää kai lainata joltain!!!!!!!!!! Ja vittu ku kjirjotan ni menee puol sekuntii enne ku se merkki tulee näkyviin minkä kirjotan!

Ei minua vituta.

Itse myös tapellut koneen kanssa n. kuukauden. Ei ole ollut oikeen aikaa laittaa kuntoon, samat ongelmat ku sullaki. Parikymmentä kertaa olen meinannu laittaa koneen tuosta ikkunan läpi pihalle :curs: Ja yks hiiri tuli rikottua...:nolo:Nyt kuitenkin alko toimimaan kun asensin ton service pack 2:n

Mä tein elisalle vikailmotuksen ja joha alko toimimaa, kannattaa melkein ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan ja tehdä vika ilmoitus että seuraavat onko se sieltä vai sun päästä se ongelma.

juu sori mun rumasta kielenkäytöstä. Netti on edelleenkin pirun hidas. Tänään lainaa kaverilta XP:N cd:n ja asennan ne verkkoasetushommelit kun niitä ei jostain syystä mun koneella oo.

Pexi_ sanoi:
juu sori mun rumasta kielenkäytöstä. Netti on edelleenkin pirun hidas. Tänään lainaa kaverilta XP:N cd:n ja asennan ne verkkoasetushommelit kun niitä ei jostain syystä mun koneella oo.

mulla oli joku aika sitten vähän samankuuloinen ongelma eli yhtäkkiä netti rupes vaan vitun veteläksi, vaikka sitä aiemmin oli toiminu ongelmitta kuukausia enkä tietääkseni ollut koskenut minkäänlaisiin asetuksiin... no tuesta sitten sanottiin että säädä verkkokortti kööraamaan half-duplexilla (en muista miten moisen sain onnistumaan, varmaan jostain verkkoasetuksista ehkä? :) ) edelleenkään en tiedä että miksi tollanen operaatio piti suorittaa, mutta netti ainakin funkkaa kunnolla nyt...

Nyt sain ne verkkoasetukset asennettua ja otin pois päältä jonkun "älykortti"-jutun. Nyt netti toimii ihan hyvin. Jos vielä tulee ongelmia, niin koitan sitä half-duplexia. Kiitti kaikista neuvoista ja anteeksi.

L0b0 sanoi:
Hei!

Kandee hurauttaa läpi myös joku ns. on-lline virusscanneri!

Allamainitusta linkistä löytyy lukuisia on-line scannereita! Use them!

http://www.virustorjunta.net/modules.php?name=Web_Links&l_op=viewlink&cid=6

Ei kovin perseestä noi vissiin. Operalla yritin paria, mutta niissä tuli: " your browser is not supportet" tai jotain... Ja niitä en jaksanut yrittää mihin pitäis rekisteröityy tai antaa s-posti osoitetta. No onneks AntiVir pyörii... Kai siellä joku ois joka toimisi muullakin kuin IE:llä ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom