Jonkin sortin ennätys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cthulhu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helvetti tollakin on ollu tahti. Jos kaveri (63 vuotias) on aloittanut hommansa 18 kesäisenä, on kaverilla ollut 45 vuotta aikaa vedellä noita. reilu 16,000 päivää aikaa ja kaveri on vetässyt 36,000. Eihän toi oo ku reilu 2 päivässä :O Miten helvetissä ei ole aikaisemmin jäänyt kiinni?

Ei pitäis ulkonäön perusteella tuomita, mutta on tuo ukko aika härskin näköinen. Tollasiksi pedofiilit vois just kuvitella.

On siinä ollut aika samanhenkiset kämppikset.

thymorg sanoi:
Helvetti tollakin on ollu tahti. Jos kaveri (63 vuotias) on aloittanut hommansa 18 kesäisenä, on kaverilla ollut 45 vuotta aikaa vedellä noita. reilu 16,000 päivää aikaa ja kaveri on vetässyt 36,000. Eihän toi oo ku reilu 2 päivässä :O Miten helvetissä ei ole aikaisemmin jäänyt kiinni?
Ei tuo nyt varmastikaan itse ole noita kaikkia 36 000 puikottanut, vaan kyseessä on kaiken järjen mukaan jonkin sortin "pedofiilirenkaan parhaat panot" -tyyppinen kokoelmalista jonka muodostamiseen on täytynyt osallistua aika paljon näitä lapsirakkaita kuomia. Listojahan oli mm. monella eri tietokoneella, ja toimintaa epäiltiin kansainväliseksi.

Oonksmä eka oonksmä eka
SIIZ VITTU MITE SAIRASTA LADON TAAKSE TOMMOSET"#¤%%&

Nyt kun toi saatiin alta pois: miksi ihmeessä ne kirjaa ylös noi rikoksensa? Ei ilmeisesti riitä mun pedo-rengas-toimintaperiaateymmärrykseni.

Belmondo sanoi:
Nyt kun toi saatiin alta pois: miksi ihmeessä ne kirjaa ylös noi rikoksensa? Ei ilmeisesti riitä mun pedo-rengas-toimintaperiaateymmärrykseni.

Kyllähän moni käyttää reenipäiväkirjaakin...

Aikamoinen äijä on ollut, mutta kuten Hulkki sanoi. Tuon täytyy olla joku "greatests fits"-lista. Aikamoisia sovituksia nuo nimittäin ovat olleet. Saunan taakse taas.

Ensin hirttää palleista kattoon pariksi kuunkiertämäksi,sitten ku se on tehny tehtävänsä,nakataan tyrmään sadan 5-kymppisen satamatyöläisen (ei herneitä) kanssa,jotka ei oo saanu ikinä naista.

Miten tällaisesta threadistakin sai näin hauskan?:lol2:

Plumbob%20sauna.jpg

Tässä tämä tuon linkin karsein osa mun mielestä;

"authorities are hoping victims contact them because there is often a circle of molestation that occurs with victims where they grow up to be child molesters themselves."

ei helvetti, sairas maailma.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom