Jon Lajoie

En havainnut kyseistä kaveria täällä vielä mainitun, joten perustetaanpa kyseiselle kanadalaiselle koomikolle oma threadi.

http://www.jonlajoie.com/ kotisivulta löytyy linkit videoihin, jotka löytyvät myös tubesta. Mainitsemisen arvoisia klassikoita ovat legendaarinen rap-biisi "everyday normal guy", "rapist glasses" ja "pedodhile beards". Myös koskettava "song for britney" saa pinnan alla kytevät tunteet heräämään kovemmassakin pakkiskarjussa.

Noh... Jos tuohon video-threadiin laittaa hakusanaksi herran nimen niin tulee jo muutama video. Mutta eipä sillä... ehkä jopa oman threadin arvoinen tai sitten pitäisi vaan perustaan joku koomikko-thread. Stand-up-ketju jossain oli, mutta tämähän ei ihan siihen sovi.

Ihan OK tuo uusi, mutta kyllä mulle kolahtaa vieläkin eniten E=MC Vagina. Sanat ja video vaan toimivat. Suosikki kohta siinä videossa, kun jätkä osoittaa ylpeänä pölykapselia.

Yleisesti ottaen nuo räppärisketsit ovat Lajoien parasta osaamisaluetta. Tuossa uudessa pätkässä parasta on melkeinpä se loppukohtaus; repeän sille edelleen joka kerta ties kuinka monennen katselukerran jälkeenkin.

Yrittäkääpäs muuten tunnistaa noiden MCden esikuvat. Tässä oma ehdotus:

Confusing - Eminem
Insecure - ?
Amnesia - Fred Durst
Public Urination - Ice Cube
Doesn't know what Irony is - ?
Fatigue - ?
Gets Side Tract Easily - Snoop Dogg
Lethal Weapon 1,2&3 - Cypress Hill
Lethal Weapon 4 - Run DMC
Shit My Pants Frequently - ?
Final Verse - Dr.Dre

Edit: Tässä on myös tykit sanat: I Kill People http://www.youtube.com/watch?v=xC03hmS1Brk&NR=1
"Anne Frank of erections"
:hyvä:

kaverilla menee hyvin riimit ajatusten edellä. Seuraavat lainit pistää naurattamaan I Kill Peoplessa:

maybe I should kick you in the face with my fist.
because on top of guns, I know karate and ninja stuff.
so if you come at me I'll trip and I'll suck your nuts...
I..I mean..I'll punch your nuts!
sucking them would be gay and I'm totally not gay.
I'm all about V-A-G-I-N-A.

En meinannu edes muistaa koko kaveria, vaikka näitä biisejä on kyllä tullu soiteltua kaveriporukalla useinkin. Nyt kun oon ottanu hyvän sovinistimaineen kouluporukalla, niin tätähän mä alan tytöille soitteleen jatkossa joka bileissä. On meinaan niin jäätävä biisi toi "Show me your genitals", että sillä saa varmasti tytöille hyviä ilmeitä, kun alan sitä esim. huomenna pikkujouluissa luukuttamaan.

Nyt oli kyllä moneen vuoteen hauskinta settiä mihin oon törmännyt. Tuhouduin aivan totaalisesti eilen kun kuuntelin näitä biisejä. :hyvä:

Tämä lienee tullut esiin jo muissakin ketjuissa, mutta Lajoielta tullut uusi lätty pihalle jossa uutena vetona, mm:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan hyvää irvailua rapista. Tuollaista se kun pääasiassa on, paitsi että afroamerikkalaiset tekee sitä tosissaan.

Shoon Lashua saanu oman ketjunki. :D Show me your genitalssit 1 & 2 kyllä hyviä. :D Näin reilun parin vuoden jälkeen kun tuli katottua uudestaan jonin youtube channel niin sieltähän löyty lisää hyvää settiä. :D Vanhoista vielä toi rapist glasses ja not giving a fuck hyviä :D

Back
Ylös Bottom