Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vaan pysty käsittää että kannabiksella tulee kilpailukieltoa mutta kokkelilla ei.
Ei vaan pysty käsittää että kannabiksella tulee kilpailukieltoa mutta kokkelilla ei. Jonesille vuoden kielto ja vyö vaihtoon. Ei tarvitse ukkoa Bellatoriin potkia, kisakieltoa vaan et saa rehabissa elämän kuntoon ja sit uudestaan vyötä metsästää.
Itse ottelun Jones matsas puhtaana.
Voiko siis testoakin vetää kunhan ei näy ottelutestissä? Ei tää nyt mee mun järkeen tää logiikka, toivottavasti joku osaa tyhjentävästi selvittää.
Onko kokaiini siis "vähemmän paha" huume? Itse en oikein tiedä huumeista juuri kuin propagandajutut mitä koulussa ja kotona on opetettu, eikä koskaan ole kiinnostanutkaan niin paljoa, että olisin joko jaksanut ottaa selvää tai kokeillut. Pilvi tietysti eri asia, vaikken kovin monesti ole pajautellutkaan. Hassua et alkoholia kuitenkin on mennyt kaikista eniten.. noh, suomalaisiahan tässä ollaan, niin vaikka se epäterveellisempää onkin niin se on silti enemmän hyväksytty. Sinänsä aika tyhmää, ei tarvi ku kattoa esim Hollantia, niin eipä niiden valtio ole mitenkään rappiolla sen takia, päin vastoin. Nyt meni kyl offtopiciksi vähä. xD
Jonesin jutut on tätänykyä parasta antia mitä mma:lla on antaa niin octagonissa kuin vapaa-ajalla. Kokkelihan on helvetin suosittua Jenkeissä juurikin varakkaampien ihmisten keskuudessa, ei Jonesista mitään narkkia saa millään väännettyä. Huvikäyttäjä kuten 99% koksuttajista.
Taas kerran saa olla aika pihalla, jos kuvittelee että rosterista ei muita käyttäjiä löydy.
Vähän tulee Mike Tyson mieleen, ja jos sama tahti jatkuu niin veikkaan että urakin tulee olemaan samanlainen.
Käyttääköhän porukka tätä koksujuttua Jonesia vastaan?
PS. Hurtassa teki joku threadin jo et Jones teki barnetit, kärähti tietoisesti, ettei tarvi otella Gussea (barnettin fedor) vastaan.