Tässä matsissa on jotain mitä ei pitkään aikaan ole ollut. Aitoa pihviä ukkojen välillä ja hyvä tyylillinen kontrasti.
tai naudanlihaa!
Itse haluaisin uskoa tuohon 50/50.. Mutta jotenki mulla on vaan sellainen masentunut mielikuva, että DC ei pysty ragdollaan Jonesia ja väsyy yrityksessään. On siis selvä underdogi paperilla/tyylillisesti.
35v pappa vs 27v
T-rex kädet vs melkein 85" tumput, T-rex käsillä ei voi oikein nyrkkeillä kun ei ole oikein nyrkkeilyskillsejäkään pahemmin, punchers chance siis.
Cormier on tosi pieni.
Jones on panostanut kovasti nyrkkeilyyn (muttei se varmaan vieläkään alexille pärjäis) kun se exposattiin Gus ottelussa täysin.
Jones on tosi hyvä pitämään etäisyyttä ja puhkoo silmät. heittää todella ennalta arvaamattomia iskuja (vastustaja miettii etäisyyden sulkemista 10x....)
Jones on voimakas. Shaletti Shalenki ja sit Shale vaan sano että ei voinut ikimaailmassa uskoa, että se olis ollut noin voimakas. Nooh, toisaalta DC:llä luulis olevan parempi painikunto/voima.. mutta Jonesin voimat vastapainissa voivat väsyttää DC:tä erien kulussa aika paljonkin, ja Jones vie vikat 2 erää helpommin, ja varmaan myös 1. erän, jos pääsee ulkoa naputtelemaan, ja DC ei heti rynni Shale/Silva1:mäisesti päälle.
Nämä siis ovat minun huoliani hieman kärjistettynä, sen takia kun yritän ottaa esille, miten DC nimenomaan näissä olosuhteissa aikoo voittaa? Ulkoa se ei ainakaan voita, ja Jones taas haluaa otella ulkona ja outpointata DC:n. Ehkä Jones vie DC:n maahan kun se väsyy? DC:n pitää saada väsytettyä Jonesia häkkiä vasten ja matossa toivottavasti mäskätä se GNP tyrmäys.Haluaisin niin nähdä Jonesin häviävän,
koska liiian paljon kikkeliä, kikkeli jannu. Niin se Werdumkin sanois.