Jon "Bones" Jones

En nyt tuosta tiedä, pelkästään se yks hiljainen hetki taannoisessa haastattelussa sai kyllä ihmetystä aikaan. Karyn taisi kysyä perheen uusimmasta jäsenestä jotain ja Davis meni lukkoon soperteli jotain että ei puhu yksityiselämästään mitään. Tuo oli kerrassaan nolo hetki. Vähän sellainen tyyppi joka luultavasti ei haluaisi olla median kanssa missään tekemisissä, mutta pikkuhiljaa varmaan alkaa ymmärtämään että mestaruusmatsi jää haaveeksi, jos ei ala petraamaan myös tuota puolta.

Ahaa, okei. Voihan se olla, että Phililla on jotain luurankoja kaapissa, mutta eipä se minua kiinnosta. Itse olen saanut miehestä sellaisen helposti tykättävän kuvan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ahaa, okei. Voihan se olla, että Phililla on jotain luurankoja kaapissa, mutta eipä se minua kiinnosta. Itse olen saanut miehestä sellaisen helposti tykättävän kuvan.

Niin minäkin, mutta jotain kummaa tuossa kyllä on. Oma osansa oli tietysti sillä sexi jupakalla ei sekään varmaan mukava ollut.

Muutaman vuoden takainen rentous on jotenkin kadonnut. Kuvittelenko vain ?
Kannattaa tsekata, jos ei ole aiemmin kattonut, ylistää Cainia surutta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eikö Gussellakin ollut vastaava Terttumalli tukassa viime matsissaan? Että eiköhän siitä taas sota tule.

Niin mut ne ex-linnagundit jotka diilaa sitä terttua Ruotsissa niin ovat hämäriä tyyppejä, ne on jatkaneet sitä röheiinillä ja maltolla, niin ei oo aivan niin tehokasta TRT:tä ku mitä Vitor's Finest, jota ilmeisesti Joneskin on alkanut ottamaan.
 
Dat hair! Hiding something Jon?
79c1011ab3cf11e3877612bf52e1e957_8.jpg

Tää kuva todistaa 2 asiaa. TRT ja eyepoke tactic. Koska valmentajalla suojalasit.
 
Ruotsin terttujätkille voi maksaa luonnossa, niin jää rahaa siihen porcheen, mistä gusse joskus puhui.

Ainiin, varman sen takia Gussella onkin säästynyt rahaa vaikka onki ollu tertuissa, kun se "transaction" on tietenki hoidettu hurrien tyylillä :dance:
 
Ja se Vitor's Finest on aivan eri luokkaa ku Gussen jatkettu TRT. Vitor's Finest valmistettu tietyin tieteellisin menetelmin vanhan kunnon muinaisen reseptin mukaan, joissa on parhaimmista valituista hormonimarjoista puristettu tietty osa ja siitä tietyn määrän vain sitä terttua ulos ja tietyssä lämpötilassa jne... vähän samallaista touhua ku siinä JRE:n kahvipodcastissa vastikään.
 
Sori off-topic, mutta tuo trt-hiustyylistä ja trt:stä puhuminen täyttää aivan liikaa tätä kamppailulajiosiota.
Eikö sitä voi tehdä vaikka oman "terttu"ketjun niille jotka siitä tahtovat jauhaa ja pohtia kuka milloinkin vetää trt:tä hiusmallinsa takia.
Vitun vaikeaksi menee asiallisten postauksien etsintä, ei muuta.
edit: yli 50% posteista eräillä sisältää sanat terttu tai trt.
 
Sori off-topic, mutta tuo trt-hiustyylistä ja trt:stä puhuminen täyttää aivan liikaa tätä kamppailulajiosiota.
Eikö sitä voi tehdä vaikka oman "terttu"ketjun niille jotka siitä tahtovat jauhaa ja pohtia kuka milloinkin vetää trt:tä hiusmallinsa takia.
Vitun vaikeaksi menee asiallisten postauksien etsintä, ei muuta.
edit: yli 50% posteista eräillä sisältää sanat terttu tai trt.

Tertut vois pistää sinne turpakeikka ketjuun kans.
 
Sori off-topic, mutta tuo trt-hiustyylistä ja trt:stä puhuminen täyttää aivan liikaa tätä kamppailulajiosiota.
Eikö sitä voi tehdä vaikka oman "terttu"ketjun niille jotka siitä tahtovat jauhaa ja pohtia kuka milloinkin vetää trt:tä hiusmallinsa takia.
Vitun vaikeaksi menee asiallisten postauksien etsintä, ei muuta.
edit: yli 50% posteista eräillä sisältää sanat terttu tai trt.

onko sulla ollu kuinka pitkä tauko tertun lopettamisesta?
 
Back
Ylös Bottom