Jon "Bones" Jones

Karmivaa ajatella miten paljon tuota vakivaltaa on kotona. Nythan tuo tuli esille pelkastaan sen takia kun Jones ja naisystava olivat julkisella paikalla ja kary kavi sen takia. Jos tasta ei hakki jalleen kerran heilu niin on taysin naurettavaa. Jones paasee kuin koira verajasta aivan mista tahansa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täysin narsistinen sosiopaatti. Eka wtf-hetki tuli Rogan kysy podcastissaan että mitä päässäsi liikkui kun törmäsit raskaana olevaan naiseen. Jones siihen täysin vakavana "mietin loppuuko urani tähän".
Joskus muinoin täällä väiteltiin siitä, että onko Jones narsisti vai ei. Moni oli sitä mieltä, että ei täytä ”tunnusmerkistöjä”. 😄
 
Eikös naisystävä kieltänyt mitään tapahtuneen ja hän lienee ainoa paikalla ollut. Joku pieni kompastuminen ja pieni kolhaisu on voinut enintään sattua.....

Stipeä vastaan tammikuussa, jossa kolhaisuja sattuu enemmänkin Jonesille....

Edit: No, eiköhän Jones pääse hoitoon, toivottavasti..
 
Täysin narsistinen sosiopaatti. Eka wtf-hetki tuli Rogan kysy podcastissaan että mitä päässäsi liikkui kun törmäsit raskaana olevaan naiseen. Jones siihen täysin vakavana "mietin loppuuko urani tähän".

Ei kai vielä tämä osoita narsistisuutta varsinkin jos tuo on ensimmäisten ajatusten joukossa? Eri asia, jos missään vaiheessa ei kiinnosta uhrin tila ja hyvinvointi tai kadu vilpittömästi tekoaan.

Muutoin puolustelematta Jonesin sekoiluja ja en ole siis nähnyt tuota podcast-jaksoa.
 
Niin olihan se Joni nyttenkin pillittänyt poliiseille, että hänen iltansa on nyt sitten muiden takia pilalla. Asiallahan ei tietenkään ole mitään tekemistä sen kanssa että vetänyt vaimoaan turpaan mitä todennäköisimmin. Ja instagramiin tullut videoklippiä missä kehuskelee palaavansa takasin polulle, kun nyt ollut turhaa draamaa ym. On se kumma miten joka kerta sama kaveri on ongelmissa ja aiheuttaa toisille ongelmia, mutta siitä huolimatta hän on uhri...
 
Mitä mitä päässäsi liikkui kun törmäsit raskaana olevaan naiseen.
Noh tuon kysymyksen asettelu jättää vähän varaa missä vaiheessa tapahtuman jälkeen...sekunnista viikkoon.

En tiedä mikä Jones sosio/psykopaatti tjsp mies on, mutta selkeästi ei kaikki paatit jätkän päässä seilaa.
 
FAaaavyXMAIyw87.jpg
 
^Hetken aikaa näytti jo pahalta, mutta helpottavaa nähdä että Jones on ottanut tästä opikseen ja palannut kaidalle tielle.

Mun mielestä näyttää vieläkin pahalta jos on oikeasti vedellyt muijaansa turpaan. Itse en toivo ikinä näkeväni naistenhakkaajaa kehässä. Ja mitä tulee opiksi ottamiseen, niin sama virsihän se on ollu joka töppäyksen jälkeen, mutta niin vaan tää löytää aina itsensä uudestaan putkasta.
 
Mun mielestä näyttää vieläkin pahalta jos on oikeasti vedellyt muijaansa turpaan. Itse en toivo ikinä näkeväni naistenhakkaajaa kehässä. Ja mitä tulee opiksi ottamiseen, niin sama virsihän se on ollu joka töppäyksen jälkeen, mutta niin vaan tää löytää aina itsensä uudestaan putkasta.
Eiköhän toi nyt ollu Matilta puhtaasti sarkasmia…
 
Jättää alkoholin muttei muita huimausaineita, tuskin alkoholiakaan jättää.
 
Jos Jones olis vaikka jääkiekkoilija se voitais passittaa johonkin päihdeohjelmaan tai antaa jopa fudut, mutta UFCssä ei ole samaa mahdollisuutta kun niillä ei ole varaa menettää Jonesia kilpailijalle. Eikä toi tule ikinä pääsemään lopullisesti eroon päihteistä ilman jotain ulkopuolista apua. On varmaan nyt jokusen kuukauden ehkä vuoden selvinpäin ja sit on taas uuden kohun keskellä
 
Ei kai vielä tämä osoita narsistisuutta varsinkin jos tuo on ensimmäisten ajatusten joukossa? Eri asia, jos missään vaiheessa ei kiinnosta uhrin tila ja hyvinvointi tai kadu vilpittömästi tekoaan.

Muutoin puolustelematta Jonesin sekoiluja ja en ole siis nähnyt tuota podcast-jaksoa.

samaa mietin itsekin. Narsisti ois tyypistä riippuen lähtenyt joko vastuuttamaan ulkopuolista tekijää tai alleviivannut omaa täydellistä kelvottomuuttaan.
Eli olisi itse virheetön huipputyyppi tai toisena vaihtoehtona niin totaalisen säälittävä paska, että kaikenlainen vastuuttaminen tuntuisi väärältä.
 
Mulle aivan sama mitä sekoilee siviilissä, kunhan matseja tulis. Mieluiten ngannouta vastaan.
Empä usko että UFC antais jonesille mitään sanktioita.
Tarpeeks hyvä ottelija ni ei haittaa sekoilut..
 
Back
Ylös Bottom