Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää ois kova!Kuulinpa sellaisenkin spekulaation, että Jones poistuu UFC:n rosterista ja samalla USADA:n testauspoolista. Sitten hän voi parin vuoden päästä palata raskaaseen sarjaan 20 kiloa isompana...
Itse en usko kyllä tuohon Jonesin heavyweight menestykseen..Jones voittaa Stipen heavyweight sarjassa, Israel voittaa Blachon light heavyweight sarjassa. Sen jälkeen voidaan pitää UFC:n kaikkien aikojen suurin matsi Jones vs Israel!
Itse en usko kyllä tuohon Jonesin heavyweight menestykseen..
On siinä syyt minkä takia ei ole jo mennyt isojen poikien sarjaan.
Jonesin tyyli ei oikeen tunnu toimivan jos vastassa on saman pituinen kaveri.
3 kertaa vastassa ollut +193 pitkä kaveri ja Jones oikeestaan hävinnyt niistä 2 ja voittanut yhden
Jep ja OSP oli 191 ja muistaakseni Jones ei siinäkään hirveän hyvältä näyttänyt.Gusse ja Reyes?
Niin, kyllähän Jonesin leuka on aika hyvältä vaikuttanut, mutta hevarit lyövät asteen kovempaa.Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että Jones voittaa kenet tahansa hewarissa.
Tosin kyllä se on siellä asteen todennäköisempää että joku saa Jonesin tiputettua. Se nyt toki on aina jollain tasolla mahdollista lhw:ssäkin, ei vain ole toteutunut vielä.