Jon "Bones" Jones

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jones voittaa Stipen heavyweight sarjassa, Israel voittaa Blachon light heavyweight sarjassa. Sen jälkeen voidaan pitää UFC:n kaikkien aikojen suurin matsi Jones vs Israel!

Jones voittaa Stipen heavyweight sarjassa, Israel voittaa Blachon light heavyweight sarjassa. Sen jälkeen voidaan pitää UFC:n kaikkien aikojen suurin matsi Jones vs Israel!
Itse en usko kyllä tuohon Jonesin heavyweight menestykseen..
On siinä syyt minkä takia ei ole jo mennyt isojen poikien sarjaan.
Jonesin tyyli ei oikeen tunnu toimivan jos vastassa on saman pituinen kaveri.
3 kertaa vastassa ollut +193 pitkä kaveri ja Jones oikeestaan hävinnyt niistä 2 ja voittanut yhden

Itse en usko kyllä tuohon Jonesin heavyweight menestykseen..
On siinä syyt minkä takia ei ole jo mennyt isojen poikien sarjaan.
Jonesin tyyli ei oikeen tunnu toimivan jos vastassa on saman pituinen kaveri.
3 kertaa vastassa ollut +193 pitkä kaveri ja Jones oikeestaan hävinnyt niistä 2 ja voittanut yhden

Gusse ja Reyes?

En itsekaan jaksa hirveasti uskoa Jonesin mestaruushaaveisiin hevareissa. Homma alkoi muuttua tuhnuiseksi LHW sarjassa ja en oikein jaksa uskoa etta lisamassalla tai voimalla tulee vyo kotiin. 3-4v vuotta sitten olisi voinut onnistuakin, nyt juna on mennyt aseman ohi. Mahtaakohan Jones ottaa lampparimatsin ensin vai paastaako Dana sen suoraan tittelimatsiin?

Uskon HW ottelemisen vasta kun näen, mutta tuntuu aika selvältä että dominoi sielläkin.

Eiköhän Jones vähintään TOP ottelijoita HW:ssä ole vaikkei ihan mestaruutta veisikään. Jos Stipe jää eläkkeelle seuraavan Ngannou matsin jälkeen niin sitten pidän ihan hyvinä mahiksina voittaa mestaruuskin suoraan.

Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että Jones voittaa kenet tahansa hewarissa.
Tosin kyllä se on siellä asteen todennäköisempää että joku saa Jonesin tiputettua. Se nyt toki on aina jollain tasolla mahdollista lhw:ssäkin, ei vain ole toteutunut vielä.

Olen kyllä edelleen sitä mieltä, että Jones voittaa kenet tahansa hewarissa.
Tosin kyllä se on siellä asteen todennäköisempää että joku saa Jonesin tiputettua. Se nyt toki on aina jollain tasolla mahdollista lhw:ssäkin, ei vain ole toteutunut vielä.
Niin, kyllähän Jonesin leuka on aika hyvältä vaikuttanut, mutta hevarit lyövät asteen kovempaa.

Itse uskon, että esimerkiksi Ciryl Ganen kaltainen moderni hevari tuottais Jonesille vaikeuksia. Volkov pitkine käsineen vois olla myös aika vittumainen vastus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom