Jon "Bones" Jones

Juu toki näin, mutta vyön "voittaa" itselleen.
Joo, totta ja kyllähän tuo väkisin tekee todella paljon hallaa divarille ja vyön arvostukselle. Samoilla säännöillä pitäisi kaikkien otella, joten Jonesin voittoa ei voida hyväksyä. Ei se silti hyvältä näytä sekään, että hallitseva mestari on edellisessä ottelussaan tyrmätty pahasti. Hankalia tapauksia.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En sanoisi, että post-USADA UFC olisi tylsempää muuten kuin ehkä todella lyhyellä aikavälillä. Nythän tylsyyttä tuo lähinnä se, että menestyneitä ja fanitettuja ottelijoita tipahtelee alas, mutta eiköhän homma vakiinnu uusiin uomiinsa. Eli nyt siirtymäaikana tulee paljon käryjä, kun jengi ei tiedä, tai tajua, että vanha meininki ei enää toimi. Kun uuteen testaukseen totutaan, niin tilanne normalisoituu.

Ottelut sinällään ovat olleet mielestäni ihan samanlaisia kuin ennenkin. Eli siinä missä Vitor ja muutama muut ovat romahtaneet, niin osa ei ole. Osaa mestareista haukutaan tylsiksi, mutta niin se oli aiemminkin (esim. GSP ja Bendo).
 
On tilanteessa joku hyötyjäkin - nimittäin Conor McGregor!

Conorilla on nyt Floyd-matsin jälkeen suhteellisen hyvät neuvotteluasemat matseistaan, kun rahaa on ennestään valtavasti ja UFC:lla ei hänen lisäkseen ole yhtään kunnon kassamagneettia.

Haha, no johan kaivoit näkökulman tähän! Totta varmaankin. Mut tulihan tää UFC:lle todella huonoon aikaan noin muuten. Juuri kun kaikki katseet Floyd-Conor matsin takia mma:n yllä erityisesti. Jos sattuisi käymään niin että Floyd nukahtaisikin Conorin nyrkkiin niin olis hyvä vedota tohon että "kaikkihan ne roinaa", "ottelua edeltävällä viikollakin jäi kiinni TAAS niiden toiseks suurin nimi"...
 
Haha, no johan kaivoit näkökulman tähän! Totta varmaankin. Mut tulihan tää UFC:lle todella huonoon aikaan noin muuten. Juuri kun kaikki katseet Floyd-Conor matsin takia mma:n yllä erityisesti. Jos sattuisi käymään niin että Floyd nukahtaisikin Conorin nyrkkiin niin olis hyvä vedota tohon että "kaikkihan ne roinaa", "ottelua edeltävällä viikollakin jäi kiinni TAAS niiden toiseks suurin nimi"...

Eipä kyllä. Statistiikan mukaan sekä conoria, että floydia on testattu ~2kertaa viikossa viimeisen 2kk ajan. Muutenkin UFC:saa on parempi doping kontrolli kuin ammattinyrkkeilyssä.
 
Jones vs. Cormier PPV myynti oli 850,000. Nyt on kaytannossa enaa Conor jaljella joka pystyy yli miljoonan myyntiin. Kun Floyd matsista napsahtaa tilille 100 millia saattaa tehda mieli jaada kotiin hengailemaan vauvelin kanssa vahaksi aikaa.

Varmaan UFC:ssa ollaan vahan kusi sukassa nykyaan ja mietitaan etta mistas revittaisiin uusia tahtia. GSP:n paluu on toki hyva juttu mutta jotenkin on sellainen fiilis etta miljoonat ei pauku sillakaan kortilla. Jonesin supermatsit hevarissa olisivat olleet mahtava piristysruisku UFC:lle mutta kun ei niin ei.
 
Tämä on oikeastaan ihan toisen keskustelun paikka, mutta itse olen aika kyyninen puhtaan urheilun suhteen huippu-urheilussa ja varsinkin lajeissa, joissa liikkuu rahaa. Nämä kommentit kuulostavat samanlaisilta, joita norjalaiset ovat heitelleet suomalaisille vuodesta 2001 lähtien. No kuinkas sitten kävikään?

Miellään uskoisin itsekin, että douppaajat ovat vain pieni vähemmistö, mutta en vain pysty.

Mun mielestä se on ihan turhaa spekulaatiota kuka mahdollisesti vetää jotain vai vetääkö kaikki. Oli totuus sitten ihan mitä tahansa, mutta "puhdas" kunnes toisin todistetaan.
 
ei oikee ees tuu mielee ketää ottelijaa ufcssä nyt kenestä ois kovaks seuraavaks kassamagneetiks eikä ees tuu mielee montaa potenttiaalista superfightiä tällähetkellä. (poislukien conor) Jdssän käry oli kyllä rankka meinaa uskon että naggnou jäbästä ois pystyny hypettämää kovan kassamagneetin
 
Eikö UFClla ihan hyvin mene alkuvuosiin verrattuna ilman kymmentä kassamagnettiakin :D Ehkä sinne nousee uusia kasvoja. Olisi mielenkiintoista nähdä paljonko nate vetää nykyään yleisöä jotain LW top ukkoa vastaan kun on ainoa conorin kaataja, ei taida enää lähteä kuin tosi rahakkaisiin matseihin. Siinä on kyllä rahansa ansainnut mies.

Itse olen aika uusi seuraaja lajin parissa ja esim jones ei kiinnosta juurikaan kun onnistuu kusemaan jokaisen mahdollisuutensa, vaikka onkin taitava häkissä.
 
Eikö UFClla ihan hyvin mene alkuvuosiin verrattuna ilman kymmentä kassamagnettiakin :D Ehkä sinne nousee uusia kasvoja. Olisi mielenkiintoista nähdä paljonko nate vetää nykyään yleisöä jotain LW top ukkoa vastaan kun on ainoa conorin kaataja, ei taida enää lähteä kuin tosi rahakkaisiin matseihin. Siinä on kyllä rahansa ansainnut mies.

Itse olen aika uusi seuraaja lajin parissa ja esim jones ei kiinnosta juurikaan kun onnistuu kusemaan jokaisen mahdollisuutensa, vaikka onkin taitava häkissä.

Ufc:n nykyomistajat vertaa tilannetta ehkä mieluummin ostohetkeen kuin vuoteen 1993. Ei varmaan paljoa lämmitä kun on vasta laittanut pöytään aimo tukun kyhnyä ja bisnes sakkaa.
 
ei oikee ees tuu mielee ketää ottelijaa ufcssä nyt kenestä ois kovaks seuraavaks kassamagneetiks eikä ees tuu mielee montaa potenttiaalista superfightiä tällähetkellä. (poislukien conor) Jdssän käry oli kyllä rankka meinaa uskon että naggnou jäbästä ois pystyny hypettämää kovan kassamagneetin

Ngannoulla on karismaa suunnilleen saman verran kuin puutolpalla, joten vaikea nähdä siitä tulevan mitään megastaraa.


View: https://www.youtube.com/watch?v=dyo9Z4R7-Xk
 
Olen samaa mieltä että kyllä Jonesin ja muiden alan huippujen käryäminen tehokkaamman testauksen myötä hetkellisesti vähentää starpoweria, koska puhtaammin tai ovelammin treenaavat saavat jalansijansa vasta ajan kanssa. Yksi hyvä esimerkki on että vanha sotaratsu Bisping onkin yhtäkkiä divarinsa huipulla. Toivottavasti myös Conor kuuluu puhtaisiin. Ja toivottavasti Cyborgin ja Nunesin kaltaiset päivänselvät huijarit jäävät kiinni ja heidät lakaistaan historiaan. Huijari Nunes esimerkiksi ehti lopettaa Rouseyn uran, joka todennäköisesti oli puhdas ja oli sitä starpoweriakin. Ei hyvä.
 
Rouseyn uran huippukohta nyt sattui vaan siihen kohtaan kun mimmien puolella porukka oli yhtä kovia matsaamaan kun kädetön kolmevuotias poikalapsi. Kiva mainoskasvo tälle "kyllä naisetkin myllyttää" -trendille jota UFC:n on pakko rakentaa jotta jostain saisi lisää katsojia. Eihän nuo naisten matsit loppupeleistä kiinnosta ketään. Meinaa vieläkin tukehtua nauruun kun muistelee näitä "Rousey voittaisi useimmat miehetkin" -kommentteja
 
Rouseyn uran huippukohta nyt sattui vaan siihen kohtaan kun mimmien puolella porukka oli yhtä kovia matsaamaan kun kädetön kolmevuotias poikalapsi. Kiva mainoskasvo tälle "kyllä naisetkin myllyttää" -trendille jota UFC:n on pakko rakentaa jotta jostain saisi lisää katsojia. Eihän nuo naisten matsit loppupeleistä kiinnosta ketään. Meinaa vieläkin tukehtua nauruun kun muistelee näitä "Rousey voittaisi useimmat miehetkin" -kommentteja
Voi olla, mutta ei hän hävinnyt Holmissa huonommalleen. Sen sijaan Nunesista en olisi varma
 
Miksiköhän WADA ei palkkaa täältä väkeä töihin kun noi roinaajat noin helposti löytyy ihan vaan youtube videoita katsomalla... Vai voisko se vaan olla sitä, että "mä en tykkää tosta" niin sen on pakko olla roinaaja, etenki ku se oma suosikki vielä hävisi sille.
 
[QUOTE="Marinaadi, post: 5327245, member: 43994"...]Viime vuosina tuntuu, että oma kiinnostukseni mma:ta kohtaan on laskenut, päämatsit hiton väsyneitä välillä, joutuu jotain Woodleytä kattelemaan ja puuttuu sellaiset dominoivat champit.....[/QUOTE]

Fanittamisen puolesta tuo oman painoluokan dominointi on hyväkin asia. Itse kuitenkin nautin tasaväkisistä otteluista joissa molemmilla - ainakin paperilla - on avaimet voittoon.
Tottakai itsekin syyllistyn lahjakkaiden ottelijoiden fanittamiseen, mutta urheilun kannalta olisi mukavaa jos ottelijat olisi tasaväkisiä - taitaa olla kemiallisesti valmennettuja jo suuri osa menestyjistä, mutta kuitenkin.
 
[QUOTE="Marinaadi, post: 5327245, member: 43994"...]Viime vuosina tuntuu, että oma kiinnostukseni mma:ta kohtaan on laskenut, päämatsit hiton väsyneitä välillä, joutuu jotain Woodleytä kattelemaan ja puuttuu sellaiset dominoivat champit.....

Fanittamisen puolesta tuo oman painoluokan dominointi on hyväkin asia. Itse kuitenkin nautin tasaväkisistä otteluista joissa molemmilla - ainakin paperilla - on avaimet voittoon.
Tottakai itsekin syyllistyn lahjakkaiden ottelijoiden fanittamiseen, mutta urheilun kannalta olisi mukavaa jos ottelijat olisi tasaväkisiä - taitaa olla kemiallisesti valmennettuja jo suuri osa menestyjistä, mutta kuitenkin.[/QUOTE]

Tasaväkiset ottelut ovat totta kai parasta viihdettä, edellyttäen että niissä tapahtuu jotain, toisin kuin vaikka Woodley vs Thompsonissa!
 
Fanittamisen puolesta tuo oman painoluokan dominointi on hyväkin asia. Itse kuitenkin nautin tasaväkisistä otteluista joissa molemmilla - ainakin paperilla - on avaimet voittoon.
Tottakai itsekin syyllistyn lahjakkaiden ottelijoiden fanittamiseen, mutta urheilun kannalta olisi mukavaa jos ottelijat olisi tasaväkisiä - taitaa olla kemiallisesti valmennettuja jo suuri osa menestyjistä, mutta kuitenkin.

[QUOTE="Tasaväkiset ottelut ovat totta kai parasta viihdettä, edellyttäen että niissä tapahtuu jotain, toisin kuin vaikka Woodley vs Thompsonissa![/QUOTE]

Kyseinen matsi kieltämättä olisi voinut olla vauhdikkaampi. Harmillisesti tuomarit päätyivät Woodleyn puoleen vaikka itse koin matsin menneen Thompsonille.

Vaikka ko. matsissa ei ehkä vauhtia ollut tarpeeksi, niin vaarallisia tilanteita riitti ja ottelun momentum vaihteli erien aikana useaan kertaan.
 
Miksiköhän WADA ei palkkaa täältä väkeä töihin kun noi roinaajat noin helposti löytyy ihan vaan youtube videoita katsomalla... Vai voisko se vaan olla sitä, että "mä en tykkää tosta" niin sen on pakko olla roinaaja, etenki ku se oma suosikki vielä hävisi sille.

Kun se käyttö pitää todistaa. Olihan vaikka Lesnarin ja Overeeminkin kohdalla jo ennen käryjä jokaiselle ihan selvä, että kaurapuurossa on ollut voisilmää, mutta ei se mitään merkitse niin kauan kuin läpäisevät testit. Cyborgi nyt on jo kerran kärähtänytkin.
 
Back
Ylös Bottom