Jon "Bones" Jones

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jones voi hyvin trollatakin tuossa kuvassa. Tuolla kropalla riittää, että on tukeva ateria alla ja hengittää rauhassa ilmat ulos, niin vatsa paisuu kuin pullataikina.

Löysässä kunnossahan tuo silti on. Jonesilla oli se varvaskeissi mikä rajoitti treenaamista vähän aikaa.
 
Joo no tuskinpa trollaa ku kattoo noita manboobsejakin.Ei tollaseen kuntoon pääse ilman että se vatsaki kasvaa.No saa se mestariki ottaa välillä vähä iisiä :D
 
Alkaa olla Jonesilla kohta noi GSPn elkeet tossa ylöspäin siirtymises.. Ihan kohta ihan kohta, aivan piakkoin.
 
Niin ja tuskin Jones on itse tuota asiaa (taaskaan) ottanut esille, vaan toimittajat ovat kyselleet HW:stä ja sieltä tullut sama vastaus kuin käytännössä aina. Tyhmäähän se olisi Jonesilta mennä sanomaan, että siirtyy ylöspäin vaikka seuraavan matsin jälkeen, koska jos sattuukin sen häviämään, niin välitön rematch on tulossa LHW:ssa.
 
A0nxvMl.jpg


8 tuuman reach-etu Jonesilla!! Gussella on T-rex kädet!!
 
Mun mielestä aika jonninjoutavaa Jonesin vielä siirtyä hevariin.
Hyvä päätös. Kiirekös tässä, tuolla iällä varsinkaan.

Jätkä on 26v ja vakuuttavin recordi koko ufc:n historissa, juu onhan sillä kova näyttämisen tarve ja nousta kuninkuusluokkaan. Annetaan Jonesin kerätä vähän voittorahoja lhw:ssa ja sitten kasvatella masua ihan rauhassa hewariin. Otetaan huomioon sekin että kukaan ei ole ufc:n historiassa tehnyt tuollaista jälkeä kuin Jones ei edes lähelle.
 
Mitä sun nickille tapahtuu sitten jos/kun Jones pieksää Maulerin? :D

Älä veikkonen siitä huoli, kannustetaan kaikki yhdessä Gusse voittoon :puntti: Jones on minunkin mielestä tämän hetken kovin ottelija eli ymmärrän kyllä realiteetit, että tappio on todennäköisempää. Olen tyytyväinen jos Gustafsson pystyy tekemään ottelusta tasaisen ja matsin jälkeen ei jää epäilystä siitä, että Alex oli Jonesin selkeästi kovin vastus tähän asti. Alexin voitto olisi kyllä jotain ihan uskomattoman hienoa, kulkisin varmaan tatti ojossa monta viikkoa.
 
Älä veikkonen siitä huoli, kannustetaan kaikki yhdessä Gusse voittoon :puntti: Jones on minunkin mielestä tämän hetken kovin ottelija eli ymmärrän kyllä realiteetit, että tappio on todennäköisempää. Olen tyytyväinen jos Gustafsson pystyy tekemään ottelusta tasaisen ja matsin jälkeen ei jää epäilystä siitä, että Alex oli Jonesin selkeästi kovin vastus tähän asti. Alexin voitto olisi kyllä jotain ihan uskomattoman hienoa, kulkisin varmaan tatti ojossa monta viikkoa.

Itse olen kova Jones fani. Mutta pakko sanoa ettei ole sellaista "hakkaa se apina" fiilistä kun vastustaja ei ole ärsyttävä paskanpuhuja vaan tuollaisen sympaattinen nuori kundi. Ei edes pahasti vituttaisi jos Gusse voittaisi, taas jos Sonnen olisi voittanut jollain varpaan repeämisellä niin sitten olisi hajottanut.
 


53:12 -> Jones haluaa voittaa joku päivä nyrkkeilyn raskaansarjan maailmanmestaruuden Klitskolta. Jonesista on välillä vaikea ottaa selvää missä määrin se trollaa ja missä määrin se itse uskoo omiin juttuihinsa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom