Shogun OLI. Ei se mene vaparissa niin että kun joku taso saavutetaan niin se pysyy loputtomiin. Shogunin prime oli jo mennyttä aikaa Gusse matsin aikoihin. Se että Gussen leukaa pidettiin yhtenä kovimmista on ihan sun omia hörinöitäs ja se että sitä pidetään edelleen nyt on vielä typerämpi väite ja taidat olla aika yksin mielipiteesi kanssa.
No ei Rumble ole edes EHKÄ kovin tyrmääjä. Miks sä sit otat sen väitteeseesi mukaan jos et itse usko siihen? Turha nyt enää pakitella ku lipsautus pääs suusta joten pysy nyt siinä mielipiteessäs äläkä yritä muuttaa sitä ku paska on jo housuissa. Kertoo paljon kuinka tarkasti seuraat lajia ku tollasia höpöhöpö juttuja latelet
Ai nyt yrität ottaa oikein oikeuden vääristellä sanojani mielesi mukaan. En sanonut, että Rumble on minun mielestä koko vapaaottelun kovin lyöjä ja sillä selvä. Rumblea pidetään kuitenkin yhtenä kovimmista lyöjistä tällä hetkellä kaikki painoluokat mukaanlukien. Sillä ei ole mitään merkitystä mitä minä tai sinä siitä ajatellaan. Itse uskon, että Rumble on yksi kovimmista, mutta kaikkein kovinta lyöjää on lähes mahdotonta nimetä.