Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMiten toi otsa nyt vaikuttaa? Jätkä saanu ikää ja ottanu osumaa treeneissä ja matseissa, ihmekkää jos ei naamavärkki muutu yhtään
DEM EYEBROWS!!! viime huhtikuulta. :wtf:
Ja ei se testosteroni muuta kasvojen luuston rakennetta.Kasvuhormoni suurina annoksina ja pitkään otettuna saattaa vaikutta tiettyjen luuston osien kasvuun kuten esim.leuan tai sormien.
DEM EYBROWS!!! Kun Jones oli parikymppinen kolli :wtf:
Ei mitään eroa tuohon sun kuvaan paitsi sun kuvassa erilainen ilme ja kuvakulma. Vaikka foliohattupäissäs yrität nyt niin aina sillä on ollut tollanen naama.
Nyt kun on syventynyt testosteronin ominaisuuksiin ja sen tuomiin etuihin, niin oon itse kääntynyt sille puolelle, että suurinosa UFC:n ottelijoista taitaa sitä vetää. Jo pelkästään nuo mentaalipuolen vaikutukset kuulostaa niin houkuttelevilta vaparia ajatellen. Lisäksi kyseessä vielä isot rahat niin... :D Onko UFC:n testaus pelkkä vitsi, jossa pitää tyriä asiat ihan urakalla, että kärähtää? Eikai näihin Jonesinkaan tasoihin ollut kiinnitetty mitään huomiota ja varmaan tämän takia ei testattu kehon ulkopuolisia aineita?
Noissa testeissä on teston kanssa se ongelma että kehon ulkopuolista testoa ei testit kykene erottamaan kehon omasta,ainoa millä sitä voi kontrolloida on testosteronitasot ja juuri tuo teston ja epiteston keskinäinen suhde.
Miten tuo CIR vai mikä olikaan sitten paljastaa käytön kun tuo Conte taisi niin väittää?
Mitä veikkaatte tullaanko Jonesille tekemään tuota CIR-testiä ollenkaan? Tällä hetkellä näyttää ainakin siltä, että UFC yrittää tehdä kaikkensa, ettei noista T/E- suhteista puhuta mitään, moni mma-saitti ei ole uskaltanut vielä edes kirjoittaa asiasta vaikka se on paljon isompi uutinen, kuin tämä kokkeli-keissi. Joneshan voisi itse puhdistaa maineensa teettämällä sen testin, mutta se lienee turha toivo.
Nyt kun on syventynyt testosteronin ominaisuuksiin ja sen tuomiin etuihin, niin oon itse kääntynyt sille puolelle, että suurinosa UFC:n ottelijoista taitaa sitä vetää. Jo pelkästään nuo mentaalipuolen vaikutukset kuulostaa niin houkuttelevilta vaparia ajatellen. Lisäksi kyseessä vielä isot rahat niin... :D
Overeem oli kuin käärme edenissä, ja kehotti Jonia ottamaan hevosenlihaa (omena) kielletystä purnukasta. :lol2:
Jos lisätesteillä ei kuitenkaan todisteta Jonesin syyttömyyttä, niin taitaa ikuisesti olla jokaisen mielessä roinaaja.
Ja mietipä että mikä on tilanne monessa muussa huippu-urheilussa, jossa pyörii vielä kertaluokkia isommat massit, ja sitäkautta myös isommat organisaatiot ja ammatitaitoisemmat lekurit urheilijoiden aineidenkäyttöä ohjeistamassa....
mind=blown