Jon "Bones" Jones

No mutta missä se raja sitten menee, päivää ennen ei saa vetää koksua mutta kuukautta ennen saa? Luulisi että kummatkin lasketaan harjoituskaudeksi jos testin jälkeen ei kuitenkaan jää kiinni. Onko se raja vuorokausi, päivä vai miten voidaan päättää mikä on liian lähellä matsia ja mikä ei?

Sun tarvii kaivaa esiin mika on harjoituskauden ja otteluajan maaritelma ja sielta selviaa millon saa kayttaa millon ei. Maalaisjarjella ajatellen ainakin otteluviikko on ihan eri asia kuin harjoituskausi. Ollaan mestoilla, on pr jutut, painonvedot, punnitukset jne. Mutuna minimissaan ainakin matsia edeltava paiva on otteluaikaa, koska on virallinen punnitus. Ja punnituspaivanahan se guillard narahti :)
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hitto Jones rupesi jotain himmailemaan että ei menisikään heavyyn muuta kuin jotain yksittäisiä matseja. Siellä olisi niin perkeleen mielenkiintoisia vastuksia.
 
Ei minulle tule ainakaan tälläset yllätyksenä, eniten naurattaa ne sinisilmäiset jotka luulevat, että jollain huippu-urheilussa, tai ainakaan menestystä saaneilla olisi täysin puhtaa jauhot pussissa.

Jonesilla varmasti on 100% Purea! Onhan hän rikas, joten mikään muu kuin Pablo Escobarin reseptin mukainen ei kelpaa.
 
Hitto Jones rupesi jotain himmailemaan että ei menisikään heavyyn muuta kuin jotain yksittäisiä matseja. Siellä olisi niin perkeleen mielenkiintoisia vastuksia.

Miten vitussa se heavyyn sais ittesä menee ku kokkelipäissään joutuu syömään vaikkei oo nälkä ettei tipu 185 paunasiin? :D Ois siinä Weidman ihmeissään ku toisella puolen häkkiä ois musta mies sieraimet valkosina hokemassa:"I will literally kill you."
 
jon-jones-prom.jpg
 
Nyt tässä vuorokauden tätä shokkia sulattanut ja eipä tähän mitään oikein voi sanoa. Myötätuntoa ei heru Jonesille, jos on joku vakava addiktio, koska tuomitsen narkkarit syvästi ja mikään ongelma ei saisi olla tekosyy tuohon touhuun. Mutta täällä pakkiksen asiantuntijoiden viestejä lukiessa olen vakuuttunut, että bilehuumeena sitä on käytetty :D Ja nyt tähän syssyyn kun Jones oikeesti heittäytyis full heel-modeen niin olisi hullun hyvä :hyvä:

Jones getting high and fucking bitches. Being just a one bad mofo.
 
Guillardin testi otettiin ennen matsia. PRE-FIGHT

Tsekkasin vaan tuon uutisen, eikös tässä selvästi puhuta postfight pissatestistä:

Report: Melvin Guillard Tests Positive for Cocaine | MMAjunkie

"A post-fight urinalysis conducted for April 5 UFC Fight Night headliner Melvin Guillard has allegedly tested positive for cocaine metabolite, said the Nevada State Athletic Commission today – a first for a mixed martial arts athlete in the State."
 
Nyt tässä vuorokauden tätä shokkia sulattanut ja eipä tähän mitään oikein voi sanoa. Myötätuntoa ei heru Jonesille, jos on joku vakava addiktio, koska tuomitsen narkkarit syvästi ja mikään ongelma ei saisi olla tekosyy tuohon touhuun. Mutta täällä pakkiksen asiantuntijoiden viestejä lukiessa olen vakuuttunut, että bilehuumeena sitä on käytetty :D Ja nyt tähän syssyyn kun Jones oikeesti heittäytyis full heel-modeen niin olisi hullun hyvä :hyvä:

Jones getting high and fucking bitches. Being just a one bad mofo.

Eli huumeriippuvaisuus on tuomittava asia ja sellaiseen päätymistä ei voi perustella ja epäkunnioittavan paskanjauhaminen markkinointisyistä on hyvä juttu?
Taitaa monen kuuluisuuden aineiden käyttöön vaikuttaa nimenomaan se, että spotlightit hiostaa 247 ja pitäis esittää jotain mitä ei oikeasti ole.
Itsekään en narkkareita ajattele mitenkään erityisellä lämmöllä, mutta kun tarpeeks näkee elämää, niin ymmärtää jollain tasolla niitä paskojakin valintoja.
Teot ja valinnat voi tuomita, mutta jos tuomitsee koko ihmisen, niin silloin ei jätä tilaa muutoksille.
 
Onko nämä olleet vielä täällä? :D

10914327_761653113883897_670356127_n.jpg


10891680_10202224843901075_3086403857942775192_n.jpg


Eli huumeriippuvaisuus on tuomittava asia ja sellaiseen päätymistä ei voi perustella ja epäkunnioittavan paskanjauhaminen markkinointisyistä on hyvä juttu?

No aikalailla noin. En ymmärrä miksi huumeriippuvaisuuden pitäisi olla mitään muuta kuin tuomittava asia. Paskanjauhamisessa nyt ei ole mitään pahaa. Kumpikaan asia ei minun elämääni hetkauta, jauhaa sitten joku paskaa tai käyttääkö huumeita, mutta huumeiden vakikäyttäjälle ei ainakaan respectiä tipu.
 
Niinpä, tämä on melkein kaikkein mielenkiintoisinta tässä koko kohussa. Itselle tulee mieleen, että joko Jones peittelee epistestolla todellisia testoarvojaan tai sitten miehen hormonitasot on menneet sekaisin jostain muista aineista. Joku pakkiksen roina-asiantuntija voisi nyt vähän valaista tätä asiaa.
+1

Tietääkö joku, että millä aineilla testoa voidaan peitellä? Onko tuollaiset lukemat peiteaineiden avulla mahdollisia? Vaikuttaa todella hämärältä.
 
Roinapossut varmaan nauravat nyt tietämättömyydelleni, mutta lyökää minua roinavoimillanne jos olen ihan väärässä...

Testeissä ei niinkään mitata testosteronin määrää elimmistössä, vaan testosteroni ja epistestosteronin suhdetta (T/E). Tämän pitäisi olla suunnilleen 1:1, mutta se liikkuu 0,7:1 aina jonnekin 4:1:een, joskin jälkimmäinen on äärimmäisen harvinainen.

Testosteronia ei tarvitse peitellä millään peiteaineilla, sillä se poistuu luonnollisesti tietyssä ajassa elimmistöstä. Jos siis tietää testien päivämäärät, ei käytöstä jää kiinni, kunhan kuurit ajoittaa oikein.

Jonesilla ei välttämättä mitattu alhaista testosteronin määrää, vaan äärimmäisen alhainen testosteronin ja epitestosteronin suhde.

Joskus urheilijat laittavat kroppaan ylimääräistä epitestosteronia, jotta liian korkea testosterin määrä ei näkyisi testissä, koska testit eivät suoraan mittaa teston määrää, vaan sen suhdetta epitestoon. Enemmän epitestoa siis peittää korkean testomäärän.

Varmaan vitun sekavaa, mutta näin olen nyt itse asian hahmottanut.
 
Ei helvetti, testot alhaalla ni nyt se on roinannu ne alas :D Kerron yhen asian teille asiantuntijoille. Tollasella 3krt päivässä treeniä, vähän dieettiä yms ei kyllä PITÄISIKÄÄN olla testot kunnossa. Niin helvetillistä myrkkyä testoille tollanen et ne kyllä laskee vähemmästäkin. Kyllä matalilla testoilla pystyy treenaamaan, esimerkinna suomalaiset CBB kisaajat, tuskin niillä dieetillä testot on tosta yhtään korkeemmalla (suurimmalla osalla, toki joillakin ne kestää paremmin tollasta rääkkiä)


"mielestäni toi kokaiini on vähän niiku amfetamiinin tapainen piriste" tai sit toinen hyvä "Jones peittelee epistestolla todellisia testoarvojaan tai sitten miehen hormonitasot on menneet sekaisin jostain muista aineista" :D hyvä luoja, kokeilkaa itse tollasta rääkkiä ja käykää mittaamassa testot. Todellisia tohtoreita meillä täällä, psykologin koulutus näyttäs myös löytyvän
 
Roinapossut varmaan nauravat nyt tietämättömyydelleni, mutta lyökää minua roinavoimillanne jos olen ihan väärässä...

Testeissä ei niinkään mitata testosteronin määrää elimmistössä, vaan testosteroni ja epistestosteronin suhdetta (T/E). Tämän pitäisi olla suunnilleen 1:1, mutta se liikkuu 0,7:1 aina jonnekin 4:1:een, joskin jälkimmäinen on äärimmäisen harvinainen.

Testosteronia ei tarvitse peitellä millään peiteaineilla, sillä se poistuu luonnollisesti tietyssä ajassa elimmistöstä. Jos siis tietää testien päivämäärät, ei käytöstä jää kiinni, kunhan kuurit ajoittaa oikein.

Jonesilla ei välttämättä mitattu alhaista testosteronin määrää, vaan äärimmäisen alhainen testosteronin ja epitestosteronin suhde.

Joskus urheilijat laittavat kroppaan ylimääräistä epitestosteronia, jotta liian korkea testosterin määrä ei näkyisi testissä, koska testit eivät suoraan mittaa teston määrää, vaan sen suhdetta epitestoon. Enemmän epitestoa siis peittää korkean testomäärän.

Varmaan vitun sekavaa, mutta näin olen nyt itse asian hahmottanut.

No ilmankos ne pitää käyttöä selvänä tuon perusteella noilla ulkomaisilla foorumeilla ja kommenteissa...

- - - Updated - - -

Mitäs pakkiksen asiantuntijat sanoo? Muut kuin BabyJay. Kovasti ovat mieltä hurtalla ettei tuota suhdetta noin perseelleen saa muuta kuin aineilla.
 
Ei helvetti, testot alhaalla ni nyt se on roinannu ne alas :D Kerron yhen asian teille asiantuntijoille. Tollasella 3krt päivässä treeniä, vähän dieettiä yms ei kyllä PITÄISIKÄÄN olla testot kunnossa. Niin helvetillistä myrkkyä testoille tollanen et ne kyllä laskee vähemmästäkin. Kyllä matalilla testoilla pystyy treenaamaan, esimerkinna suomalaiset CBB kisaajat, tuskin niillä dieetillä testot on tosta yhtään korkeemmalla (suurimmalla osalla, toki joillakin ne kestää paremmin tollasta rääkkiä)


"mielestäni toi kokaiini on vähän niiku amfetamiinin tapainen piriste" tai sit toinen hyvä "Jones peittelee epistestolla todellisia testoarvojaan tai sitten miehen hormonitasot on menneet sekaisin jostain muista aineista" :D hyvä luoja, kokeilkaa itse tollasta rääkkiä ja käykää mittaamassa testot. Todellisia tohtoreita meillä täällä, psykologin koulutus näyttäs myös löytyvän
Testeistä ei selviä ovatko testot alhaalla. Testeissä selviää vain teston suhde epitestoon. Suhde on epäilyttävän alhainen, vaikka kuinka sitä selittelisi treenin määrällä tai dieetillä.

Kokaiinista kärähtäminen on toki kamala asia. Ei se varmastikaan ole suoritusta parantava aine. Ehkä sillä on joitain hyötyjä ja joitain haittoja. Kokaiinikäry on huolestuttava muista syistä. Mutta tämä T/E-suhde on enemmänkin asia, johon nyt pitäisi pureutua paremmin.

Ei tuon perusteella pysty ehkä todistamaan, että Jones on pelaillut vilunkipeliä. Mutta jos nyt vähän tutkii niitä syitä, joista tällainen testitulos voisi johtua, se on vähintäänkin epäilyttävää. Mielestäni tässä täytyy olla sitten tilaa avoimelle keskustelulle.

Veikkaan, että tuo kokaiinikäry kuitenkin vie huomion tältä T/E-tulokselta.
 
Ei helvetti, testot alhaalla ni nyt se on roinannu ne alas :D Kerron yhen asian teille asiantuntijoille. Tollasella 3krt päivässä treeniä, vähän dieettiä yms ei kyllä PITÄISIKÄÄN olla testot kunnossa. Niin helvetillistä myrkkyä testoille tollanen et ne kyllä laskee vähemmästäkin. Kyllä matalilla testoilla pystyy treenaamaan, esimerkinna suomalaiset CBB kisaajat, tuskin niillä dieetillä testot on tosta yhtään korkeemmalla (suurimmalla osalla, toki joillakin ne kestää paremmin tollasta rääkkiä)
Tää kuulostaa niin mielenkiintoiselta analyysiltä, että olisko mahdollista saada jotain tutkimusta tämän tueksi?
 
Back
Ylös Bottom