Joku mieletön tyyppi!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Chd sanoi:
veikkaisin että steven siigalin omat kokemukset lajeista yms. treeneistä rajottuu joko johonki tkd alkeiskurssiin tai sitten ei omaa mokomaa ollenkaan.

Ei siis mitään dissausta tkd:lle, siinä vaan potkitaan paljon korkeelle :kippis1:

Yes yes mutta mistä näitä seal-dokkareita pääsee kattomaan?

steven_seagal sanoi:
Yes yes mutta mistä näitä seal-dokkareita pääsee kattomaan?

Telkkarista, äläkä lässytä siinä mistään potkuista yms. katuflaidaamisesta josset tiiä asiasta mitään. Antakaa joku bannia tolle.

Chd sanoi:
Telkkarista, äläkä lässytä siinä mistään potkuista yms. katuflaidaamisesta josset tiiä asiasta mitään. Antakaa joku bannia tolle.

Mikähän kanava? Äläkä lässytä mistään suomalaisista kanavista.

steven_seagal sanoi:
Mikähän kanava? Äläkä lässytä mistään suomalaisista kanavista.

Discoveryltä tulee aika paljon dokkareita, kirjoja löytyy kirjastosta, netti on olemassa.

Tää siigal on aika liikkis, mutta erinomaista viihdettä ... tiettyyn rajaan asti

Jeps, nyt Seagal rauhottuu juttuneinensa tai ......................

Wintikka sanoi:

Eiku antakaa pojan nyt avautua. Nuori mies innoissaan, tää on ihan huvittavaa luettavaa :lol2: Kyl mä muistan ku itekin olin 16, ni pidin Van Dammea maailman kovimpana jätkänä. Stiiven_Siikalli on -88 syntyny, give him a break :D

Wintikka sanoi:
Huhtamo sanoi:
Eiku antakaa pojan nyt avautua. Nuori mies innoissaan, tää on ihan huvittavaa luettavaa Kyl mä muistan ku itekin olin 16, ni pidin Van Dammea maailman kovimpana jätkänä. Stiiven_Siikalli on -88 syntyny, give him a break
Winsu, you said it.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom