Halojaa..
Aattelin tässä kaivaa tän threadin ylös itselleni koska en enää muistanut
a) paljonko painoin kun aloitin? - no, 65kg tän threadin mukaan
b) millon helvetissä ees alotin tän paljonsyömisen? - noin 4kk sitten
Homma mennyt mielestäni hyvin.. Painan tällä hetkellä 72kg ja tämä on siis tullut 25.8.-10.12.2004 joka on aika hassua sillä harrastustani aloittaessa painoin n. 62kg eli vuoden päivät oon reenannu.
ekat 8kk 62kg --> 66kg. Ravintoasiat päin helvettiä... kcal varmaa alle 2000 tms.
viimeiset 4kk 66kg --> 72kg. tavoite saada noin 3000kcal päivässä. Peruskulutus oli urheilut mukaanlukien noin 2800kcal ja yritän tietenkin päästä joka päivä reippasti yli 3000kcal mutta ei oikeen jaksa laskeskella joka päivä noita, mutta aavistus olisi että kyllä tohon 3k taidan päästä melkein joka päivä. Rasvaa en näe sen enempää missään nyt kuin vuosi sittenkään, mutta lihasta on kyllä tullut kiitettävästi ja olen tosi tyytyväinen edistymiseeni (vaikka ei sitä saisi koskaan myöntää itselleen
)
Suhteessa olen siis saanut paljon enemmän painoa tässä "kunnolla" syömisen aikana kun ensimmäisen 8kk aikana (vaikka silloin taisi rasvat oikeastaan tippuakkin hieman, juuri syömisen puutten takia eli varmaan jollain -500kcal)
Tässä siis tämmönen pieni raportti, kun itseänikin vituttaa aina kun joku tämmönen threadi on ja sitten ei mitään infoa mitä on tapahtunut kun threadin juttua/treeniä on alettu noudattamaan.
Tsemiä kaikille punttiin ja syömiseen. Niin ja mukavaa joulua! :thumbs: