Joko mä oon idiootti tai netissä vikaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tubsu
  • Aloitettu Aloitettu
Moikka siis kaikille pakkislaisille!
Kysymykseni kuuluu, että miksi kun viestiä lähetän niin pariminuuttia niin edit nappula poistuu? ja miksi kommentteja ei voi poistaa kun välillä käy vähän hassusti noitten kommenttejen kanssa :hyper:
Tai sitten käyttäja vaan niin EVO, että ei vaan osaa :/ jos oon tyhmä niin voisittekos neuvoa ?:)

niin sen kuuluukin poistua.

Noh, uskotaan mikeä. Teen sitten aina miljoona postia osto/myynti osastolle kun ediitti menee umpeen...

E: mä kerkesin tähän.. toi on vaan postihuoraamista kun ediitti menee umpeen :(

Kyllä siinä on aikaa muokata typot ja muut, mutta siitä ei todellakaan tulisi yhtään mitään jos viestejä voisi muokkailla miten sattuu koska vain. Jengi muuttelisi kommenttejaan ja poistelisi niitä, olisi hieman sekaisin ketjut.

Mä oon tosta aika paljon eri mieltä. Jos vaikka muropakettia kattoo niin siellä ei oo mitään editointi aikoja ja ok tuntuu rullaavan. Jos joku nyt älyttömiä iskee niin eipä siinä mene montaa minuuttia kun se teksti on quotattu talteen :)

Samapa tuo mulle, mutta ei se nyt mikään katastrofi olis.

Mä oon tosta aika paljon eri mieltä. Jos vaikka muropakettia kattoo niin siellä ei oo mitään editointi aikoja ja ok tuntuu rullaavan. Jos joku nyt älyttömiä iskee niin eipä siinä mene montaa minuuttia kun se teksti on quotattu talteen :)

Samapa tuo mulle, mutta ei se nyt mikään katastrofi olis.
No Muro on Muro ja Pakkis on Pakkis. Kyllä me pidetään homma tämmöisenä, en halua katsella ketjuissa editoituja viestejä, joissa ei ole mitään muuta kuin viiva. Pitää katsoa saako aluekohtaisesti tuota säädettyä.

On myös sellainen vaihtoehto, että löytää myymäänsä tuotteeseen lisää tavaraa ja kaupanpäälle roinat? ja vielä jos vaikka haluaa hintaa alentaa niin uus postiko?

Systeemihän toimii buenosti tälleen, joutuupahan miettimään mitä postailee. ;) Ja osto/myyntiosiolla on ihan hyvä olla aikaraja myös, ettei muutu esim. hinnat jälkeenpäin koijausmielessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom