Joko Cruise totaalisesti seonnu?

Outo jätkä kieltämättä. Ei sitä ulkonäön perusteella luulisi noin vitun sekopääksi:lol2:

Älkääs nyt, tuollainen bunkkeri on takuuvarma suoja paitsi Xenua, myös lukemattomia muita ulkoavaruuden hörhöjä vastaan. Lisäksi synergiaa saadaan siitä, että tuolla voisi piilotella myös III maailmasodan, maailmanlaajuisen tautiepidemian ja mahdollisen ekokatastrofin ajan. Sitä jättimeteoriittia unohtamattakaan.

Ei mikään tyhmä äijä.

Mihinköhän hintaan tuota mestaa huutokaupataan sitten vuosien päästä kun Cruise on joko kuollut, tullut järkiinsä tai muuten vain päättänyt luopua paikasta...

Jos olisi rahaa niin heti laittaisin bunkkerin.

Laittaisin myös ritarilinnan, Stonehengen ja Colosseumin. Pihaan veisi Raatteen tien 1:1 replika jossa olisi lunta ympäri vuoden. Tontilla ammuskelisin singolla ja kävisin kaupassa Lada Nivalla. Hauta tulisi pyramidiin, ja kaikkia hi-tech härpättimiä että haudanryöstäjät pysyisivät loitolla.

Jos olisi rahaa.

Voisinkin itse asiassa tästä jo mennä pihalle kaivamaan omatekoista bunkkeria. Lapio vaan heilumaan, niin sitten kun xenu saapuu olen kuolematon:dance:

Voisinkin itse asiassa tästä jo mennä pihalle kaivamaan omatekoista bunkkeria. Lapio vaan heilumaan, niin sitten kun xenu saapuu olen kuolematon:dance:

Tässä on sitä aitoa suomalaista "ei tartte auttaa" asennetta. :D

"Ite oon kuoppani ja bunkkerini kaivanu säättänäh!"

Punainen tupa, perunamaa ja Xenu-bunkkeri.

Muutenkin aika mielenkiintoinen Tompan logiikka: jos joku avaruusmörkö tulee jostain ziljoonan valovuoden päästä, niiin sitten tommonen muutaman kymmenen metriä maan alla oleva bunkkeri on sille täysin ylitsepääsemätön este :D

No wittu, jos mulla ois noin paljon massia niin mä rakentaisin sellaset punkkerit, että joka jätkä ois kateellinen. Pitäähän sitä rahaa nyt johonkin pistää kun on kaikki muut systeemit kunnossa ja Dawsons Creek -babyface vaimona.

Kyl maar määki tollasen rakentaisin, jos ois miljoonia rahaa. Ois sitte joku hyvä turva, jos maailmansota 3 alkais...

Eikö se Cruise taistelisikaan pahiksia vastaan?:(

Ei noihin iltasanomien uutisiin voi luottaa kun ne syytää vaikka mitä paskaa. lukivat jostain seiskaa vastaavilta yhdysvaltalaisilta roskalehtien internet-sivuilta tuonkin uutisen varmaan. Jääkiekkouutiset lukevat jostain jatkoajan keskusteluista huhu-osioista ilmoittavat ne sitten varmina uutisina :anssi:

mutta anyways Cruise = :david: x 10000

iltapulut :david: x 1000

Kohta tosta tulee joku Hollywood muoti, että kaikilla julkuilla pitää olla oma bunkkeri. Jossa on luonnollisesti 12 makuuhuonetta double kingsize sängyllä, herutteluhuone, poreallas, biljardisali, koripallokenttä, ravintola, vaatekauppa sekä autotalli kahelletoista hummerille, kuudelle limusiinille, muille loisto-bling-bling-kieseille ja tietysti yksityisjetille (että pääsee kato muiden julkimoiden bunkkereihin kylään, kun maailmanloppu ja Xenu on tullut).

Back
Ylös Bottom