Johny "Bigg Rigg" Hendricks

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ujo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
I love that belt more than food... EIKU.... toistepäin?!

johny-hendricks-looking-fat-with-sandwich.jpg

Ilmeisesti rasvat pitää kans olla 70% ??

Kyllä Johnin hommat vaikuttaa hieman siltä että toipilaana on tullut rasvamassaa ja nesteen tiputtelu on hieman hankalampaa. Rasvaa ei kuitenkaan viikossa parissa kovin suuria määriä tiputella.

Tai sit ollaan vaan rehellisiä toisillemme, ja myönnetään, että Johnyn 70%-lifestyle, koskee ottelemisen lisäksi myös hänen kehonkoostumuksensa rasvamäärää. :david:

Ahh kuinka vieläkin saan suurta tyydytystä, että tämä juntti ei säilynyt mestarina. Toivottavasti joku vielä täräyttäysi 70%-Johnyn tajuttomaksi seuraavassa matsissa :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Fanitin jonkun verran Hendricksiä silloin kun oli parhaimmillaan, oli se vasuri vaan niin jäätävä. Toivottavasti laihduttais ja menis kokeilemaan Conorin kanssa. :-) Jotenkin en usko että voi tässä sarjassa menestyä, seuraavalla vastustajalla reach +11 tuumaa. o_O

Neil Magny

e. hidas, mutta lisäksi Hendricsin vastustaja tulee matsia edeltävänä iltana olemaan puntari.

Mun mielestä 155 sarjassa olis ok jos vastustaja olis puntari.., Ei oo kuitenkaan koolla pilattu tohon sarjaan. Tuntuu siltä että Johny tykkää olla offilla.

Mies joka hädin tuskin pääsee 170 sarjaan ei kuulu 155:iin. Eikä Johnny nyt mun mielestä niin pieni tohon sarjaan ole...

Mies joka hädin tuskin pääsee 170 sarjaan ei kuulu 155:iin. Eikä Johnny nyt mun mielestä niin pieni tohon sarjaan ole...

Mun mielestä liian lyhyet handut. Woodley on saman pituinen, mutta huomattavasti lihaksikkaamman oloinen, leveämpi ja 5 tuumaa enempi reachia. Top 10 kaikki parempi reach kuin Johnylla ja Woodleyta lukuunottamatta myös pidempiä. Ihmettelen kyllä miksi painonvedot jopa tohon 170 ovat niin vaikeita, onko sitten Mark Huntin paksut luut vai mikä lie selitys. Itsellä kuitenkin sellainen tunne että taitaa vähän turhan paljon kerätä rasvaa otteluiden välillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom