John Cena-The Marine

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Huippu Leffa suosittelen.

Eilen katoin, toimintaa lähes koko elokuva täynnä

:4:

finbytesistä löytyy leffa, jos jollain on tunnukset sinne.

Tulihan tuo katsottua. Aika vajavainen juoni ja näyttelysuoritukset, mutta hyvää actionia!

Heh näyttää kyllä tasan 80-luvun halpistoiminnalta, vielä kun Golden Harvestin saisi tuottajafirmaksi :D

Katoinko jonkun lentoyhtiölle tehdyn version kun ei ollut kirosanoja tai aina kun Cena tappo (tyrmäs) jonkun ni leikattiin pois. Ihmeellistä munattomuutta ja mitäänsanomattomuutta.

Tulipa eilen otettua tää Filmtownista.

Voi tsiisus, että oli B-luokan leffojen B-luokkaisin aikoihin.
Ehkä niin paska, että kannattaa jo katsoa :kippis1:

Olipas järisyttävän paska leffa. Toiminta ihan surkeasti tehtyä, näytteleminen perseestä ja "juoni" oli äärettömän paska. Miten jengi voi verrata tätä esim. Commandon kaltaiseen klassikkoon? Yksi huonoimmista leffoista mitä olen nähnyt.

Yks pikkusälli kysyi toissapäivänä meikäläiseltä joko meille oli tullut tämä ko. leffa
(olen Film Townissa duunissa) ja teki mieli sanoa "Ota tästä Karvinen 2 ja painu vittuun kyselemästä". Voisin periaatteessa katsoa leffan ilmaiseksi, muttei vaan maistu jo pelkästään trailerin perusteella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Marine tiivistettynä:
alku:Mr.Marine tappaa talossa ja puutarhassa
alun jälkeen:Mr.Marine vetää turpaan talossa ja puutarhassa
puolivälissä:Mr.Marine ottaa turpaan sisälle sekä puutarhassa
lopussa:Mr.Marine tappaa taas puutarhassa ja talossa.

Kaikenkaikkiaan elokuva ansaitsee :2: ja virallisen:"Mitä vittua" leiman sekä :confused: hymiön

Hyvä leffa.

Ei kyllä tarvi olla mikään Gandhi tajutakseen, ettei tältä leffalta ole lupa odottaa mitään, mutta olihan tää nyt vieläkin huonompi mitä mä kelasin. Tarkoituksena oli saada idioottivarmaa toimintaa piristämään päivää, mutta ei tästä nyt oikein ollut edes siihen.

Toiminta oli tosi pliisua eikä Cena vakuuttanut. Kissat olivat ihan semi-kuumia, mutta siihen tän leffan anti sitten jäikin.

:1:

ei paras mutta ainakin minun mielestäni nämä leffat ovat parhaita toimintaelokuvia!
Kannattaa tehdä niin että katsoo arvostelut: mitä huonomman arvostelut sitä parempi leffa.:D kannattaa katsoa Bill Goldbergin Half Past Dead 2 myös. VITUN kova!

ei paras mutta ainakin minun mielestäni nämä leffat ovat parhaita toimintaelokuvia!
Kannattaa tehdä niin että katsoo arvostelut: mitä huonomman arvostelut sitä parempi leffa.:D kannattaa katsoa Bill Goldbergin Half Past Dead 2 myös. VITUN kova!

Komppaan tätä ihan täysin. Arvostelut varsinkin näiden äksön pätkien kohdalla eivät kerro mitään elokuvan viihteellisyydestä. Aivan paska :1:leffa voi viihdyttää paljon enemmän kun jotkut suurella budjeteilla tehdyt :4: tai :5: leffat. Tästä loistavana esimerkkinä Boa vs. Pyton. Niin paska, mutta silti älyttömän viihdyttävä.

Mun mielestä Marine oli ihan hyvä. Ei tää nyt historian kirjoihin jää mullistavana äksön pläjäyksenä, mutta ihan käypänä leffana katsoa silloin kun ei suuria välitä juonista tai muista lajityypille turhista hömpötyksistä.

Täyttä kultaa koko siivu! :5::hyvä:

Komppaan tätä ihan täysin. Arvostelut varsinkin näiden äksön pätkien kohdalla eivät kerro mitään elokuvan viihteellisyydestä. Aivan paska :1:leffa voi viihdyttää paljon enemmän kun jotkut suurella budjeteilla tehdyt :4: tai :5: leffat. Tästä loistavana esimerkkinä Boa vs. Pyton. Niin paska, mutta silti älyttömän viihdyttävä.

Mun mielestä Marine oli ihan hyvä. Ei tää nyt historian kirjoihin jää mullistavana äksön pläjäyksenä, mutta ihan käypänä leffana katsoa silloin kun ei suuria välitä juonista tai muista lajityypille turhista hömpötyksistä.

no niin just!:thumbs:

arvostelijat tuskin kertoo aina ihan rehellistä mielipidettään elokuvista (IMO) vaan arvostelevat muiden ja yleisen mielipiteen mukaan. harvoinpa noissa arvosteluissa hirveitä poikkeamia on vaikka arvostelijoita on varmasti satoja ja jokaisella pitäisi olla oma mielipide. Kriitikot kyttää jotain saatanan kohtia että onko jokin kohtaus realistinen tai vastaavaa. mulle se on vitun sama, kunhan elokuva ajaa pääasiansa eli on VIIHDYTTÄVÄ. muulla ei ole väliä.
Juonet yms on täysin toisarvoisia asioita minulle, tietysti hyvä juoni on aina plussaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom