John Cena-The Marine

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tämähän on ihan uutinen minulle....:eek: tai tiesinhän minä, että Cena on tässä elokuvassa, mutta luulin, että sivuroolissa, kuten HHH Blade III:ssa.

Mitenkä monella kopiolla tämä lähtee Suomessa levitykseen? Eli onko tulossa tänne pikkukaupunginkin elokuvateatteriin?

Sitten :offtopic: kysymys: mistähän löytyisi tuo Flexin lehti, jossa Cena kannessa? Ihan sikana kiinnostasi Cenan harjoitukset, kun oon sen lyhyen treeni/promovideon nähnyt. That was cool:rock:

Tuo Flex ei ole vielä ilmestynyt Suomessa.

Kyseinen leffa tulee varmaan suoraan dvd:lle suomessa, en usko että lähetään teattereissa näyttämään. Toisaalta suomesta löytyy jonkin verran faneja kyseiselle herralle.

Cena on kingi:rock: Parhaimman mallinen kroppa minkä tiiän.. ja muutenkin, Cenan jälkeen ei voi sanoa että kaikki bodarit olis rumia:D Eikä oo mitenkään jäykkä tyyppi,ja läppä lentää eikä mitään rajaa^^

Oon samaa mieltä Pexin kanssa, Cenalla on kyllä paras kroppa mun silmään! Leffahan on nyt sitte ihan pakko nähdä :D

Flex meets up with the WWE champ:
http://www.flexonline.com/news/163

With the release of his first-ever feature film, The Marine, slated to hit theaters this Friday, it seems as if John Cena is everywhere these days.

toivottavasti tossa ei nyt sitten ole mitään wwe pyykkinaruja tai painiheittoja liikaa kuten tuppasi alkuun olla rockin filmeissä. näyttää jotenkin niin tehdyltä tuolloin kun on tottunut muutenkin showpainissa näkemään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää leffa on kyllä pakko nähdä, Cena ollu suosikki kun näin sen painivan joskus kolme vuotta sitten WWE:ssä...

edit: samat sanat kunu Jeshellä... ei se mitään. Cena on kova

Viimeksi muokattu:
Elokuva ei voi olla huono, jos siinä on Arskan pahin vastustaja T-1000. :D

Pakkohan tuo vapaapainifanina on katsoa - tuskin tulen pettymään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom