Johanna Tukiainen

Status
Viestiketju on suljettu.
'Glamour'-Tukiaiselle on mielestäni korkea aika perustaa oma ketju Pakkikselle kaiken eri ketjuissa hajallaan olevan tuikitärkeän tiedon yhteenkokoamiseksi. Olemme saaneet henkeä haukkoen seurata kohu´kaunottaren´jännittävää ja tapahtumarikasta elämää kuluvan vuoden aikana ja luulenpa että saamme ´nauttia´ hänestä vielä pitkään...

Ohessa vain muutamia julkkisblondin aivopieruista ja aiheeseen liittyviä linkkejä.

Tässä ketjussa keskustellaan Johannasta ja ´kaunottaren´ parhaista möläytyksistä. Kerro ihmeessä jos ja kun mieleesi tulee muitakin sellaisia kuin jo alla mainitut!

Tony ja Johanna - välit kuumenevat. Match made in heaven? Miessekoiluistaan huolimatta Johanna on sanojensa mukaan ollut parisuhteessa saman miehen kanssa jo kahdeksan vuotta.

– Ehkä jotenkin mulle on tullut sellainen ajatus, että tämä elämä on niin lyhyt, että en halua olla vain yksi muurahainen keossa. Haluan jäädä ihmisten mieliin, haluan jäädä historiaan. (Uusin Image-lehti)

Johannan "Seksiä ja samppanjaa" blogi Hymyssä

"Kuitenkin suuren yleisön pyynnöstä ja kymmenien fanikirjeiden takia päätin ainakin toistaiseksi jatkaa Hymyn blogia, se on herättänyt ennen näkemätöntä huomiota ja kommentteja. Ihmiset haluavat lukea blogejani, seurata elämääni ja kommentoida."

"Sain esimerkiksi aivan vastikään mielenkiintoisen keikkatarjouksen; minut haluttaisiin luennoimaan julkisuudesta, glamourista ja elämänkokemuksistani. Yhden kerran pidin jo luennon vähän vastaavanlaisista aiheista Savon Sanomille Kuopiossa keväällä."

"En halua lähteä julkiseen loanheittoon, siksi en halua ryhtyä haukkumaan
ketään."

"Tiedoksi vaan, etta vaikka olisin kuinka masentunut tai ahdistunut tahansa,niin en todellakaan lahde leikkaamaan tukkaani lyhyeksi enka varjaamaan sita tummaksi! Se on mielestani virhe jonka monet naiset tekevat!

"Voin niin huonosti mediahässäkästä ja kaikesta loan heitosta, että oksennan lähes päivittäin enkä saa nukuttua.

"PIKKUJOULUKEIKKAMYYNTIMME ON ALKANUT NYT. MEILLÄ ON SEKSIKÄS PIKKUJOULUSHOW JOSSA ENKELIT JA PIKKUTUHMAT TONTUT ESIINTYVÄT. AION RAUHOITTAA JULKISUUDEN, HERMOT EIVÄT ENÄÄ KESTÄ"

"Minua ei tavoita omasta kännykän numerostani ainakin viikkoon, joten herjaava RadioRock tai panettelevat pikkupojat eivät pääse minua kiusaamaan! Luulin jo, että ainoa henkilö johon olen tosi pettynyt on Rachel Kauppila, mutta nyt huomasinkin että Radio NRJ:n aamupojat herjasivat mua huomattavasti enemmän ja yrittivät selvästi johdatella keskustelua siihen suuntaan, että olen kauhea syypää kaikkeen!

Johanna Tukiainen Uivelot-seksielokuvan kuvauksissa

"En ole prostituoitu!"

"Haluan vauvan!"

"Kanerva ja minä emme tehneet sitä"

Iltalehti julkaisi pienen jutun (tosin kauniilla kuvalla kerrankin, kiitos siitä Kari Pekonen!) fiksuhuuto.fi -osoitteessa olleesta fanihuutokaupastani. Siitä kirjoitettiin myös Ilta-Sanomien ja Iltalehden verkkosivuilla sekä MTV3:n viihdesivuilla. Jutuissa vitsailtiin, että ”Johanna Tukiainen myytiin 7 sentillä”.

"Vaikeaa olla näyttävä nainen Suomessa"

"Olen joutunut käymään hirveän mediarumban läpi viimeisien kuukausien aikana, mikä ei koskenut ainoastaan Suomea, vaan levisi ympäri Eurooppaa ja jopa USA:han asti.

"Vietin aikaani Facebookissa vastailemassa miljooniin viesteihin, joita sinne tulee jatkuvalla syötöllä (mikä on muuten tosi ärsyttävää, täytyy vaihtaa kohta sähköpostiosoite!)

7 päivää -lehden Tukiais-jutut

Stara-lehden Tukiais-jutut

Johannan päiväkirja Dollsdancers-sivulla

(Johannan kuntavaalisivusto)

- - - - - -

(Radio Rockin Motherfucker of the year skaba)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom