Johan Venninen

Noi dokkarit tuli telkkarista ihan hetki sitten... ei voi kun ihmetellä papparaisen touhuja. Omanlainen nero todellakin

Tuli katottuu noi dokkarit ja kyllä täytyy ihailla tollasta miestä.
Hieno muistutus siitä miten itsestäänselvyytenä ottaa asiat ja kuinka pienistä kitisee.
Toivottavasti itse on puoleksikkaan noin reippaassa kunnossa vanhana. :worship:

Aivan uskomaton äijä, tossa näkee miten myönteisellä elämänasenteella voi päästä todella pitkälle, vaikka sokeanakin.:wtf:

Aivan häkellyttävää, niinkuin IronChef sano ni rupee ihan hävettämään miten pienistä asioista välillä kitisee.

RESPECT:worship:

Tosiaan kun miettii jos toi näkis, niin mitä kaikkee se pystyiskään tekeen tolla motivaation ja älyn yhdistelmällä!

Ja niinkun moni jo maininnukkin, niin aina nää tapaukset laittaa miettimään että ois ihan turha kitistä niistä pikkuasioista kun ei oo tänään sitä lempileipää jne. Ei tarvii ees näin ääripäätä, vaan vaikka ihmisen joka on pyörätuolissa, niin ajattelee heti kuinka turhamainen ite välillä on mutta silti valittaa taas seuraavana päivänä niistä pikkuasioista :(

Mutta ei voi kyllä muuta sanoa kun että RESPECT! :5:

Koitin näin alkajaisiksi lähteä tästä koneelta silmät kii tupakille, pääsin naulakolle asti, mutta takkia en saanut ja kengätkin olivat hukassa. Toi on älytöntä, että kaiffari on duunannut itse noi talot, ei voi tajuta miten. Olivat vielä ihan suorassa, miten ilman vatupassia saa mitään aikaan?

Onhan toi niin päällikkö äijä ettei mitään järkeä. Sitä Ylen dokkaria katellessa oli respect-level niin tapissa kuin vain voi olla.
Ei ehkä uskomattomin sen saavutuksista, mutta mun suosikki oli se kalastaminen: Kaveri seurailee lankoja pitkin reitin veneelle, sitten suuntaa merelle heppoisella soutuveneellä kahden rannalla laitetun äänilaitteen ja A4-kokosen kohokuvio-korkeuskäyräkartan avulla. Ja sitten kun on tarpeeks kalaa kiskonu, niin jonkun vitun kirkonkellojen avulla se päättelee missä on kotiranta, ja sitten kaivaa vanhasta patteriradiosta jonkun huonosti kuuluvan iskelmäkanavan joka kuuluu selkeästi sillon kun vene on kotirantaa kohti suunnattuna. Sitten vaan soutaa siten, että Arja Korisevan laulu kuuluu :worship: :eek:
Rantautuminen tapahtuu niitten rannassa olevien äänilaitteiden avulla, joista tulee yhtä voimakas ääni. Sitten kun ollaan kohdassa, jossa ne kuuluu tasavahvuisina niin suunta on oikea. Ja äijä tuli veneellään rantaan sellaseen alle kymmenen metrin rakoon toisen veneen viereen.. Toimittaja kysyi, että mites eväspuoli kalareissuilla. Johan vaan siihen, että ei hänellä mitään eväitä. Oli ollu monesti jonkun 11 tuntia yhtä mittaa merellä "Aika menee niin nopeesti täällä", äijä vaan kommentoi :D
Ton äijän touhuja katellessa loppuu nämä :worship::eek: -hymiöt todellakin kesken.

Tuli itsekin katsottua silloin telkkarista se dokkari. En muista että olisin ikinä katsonut telkkaria niin intensiivisesti kuin silloin. Istuin sohvalla sen tunnin monttu auki kuin tatti. :D

Uskomaton sälli. Itse olen tehnyt pintaremonttia kämppään ja sekin on välillä äärimmäisen vaikeaa ja tuskastuttavaa, vaikka kaikki aistit onkin tallella. Saati että rakentelis sokeana mökkejä ja soutelis merellä jne jne. On kyllä ainutlaatuisen positiivinen ilmestys

Kahtelin eile ilalla leuka lattialla tuota ukkoo :wtf: Aika jäätävä muisti pitää olla että osaa ehtiä noita astioita sun muita oikeista paikoista :rock:

Aika ihailtava elämänasenne: vastoinkäymisistä huolimatta ei ole jäänyt makaamaan ja valittamaan vaan jaksaa yrittää ja touhuta! :thumbs:

Back
Ylös Bottom