Jogurtti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ymi
  • Aloitettu Aloitettu
Itse tykkään jogurtista,mutta pitäydyn kuitenkin tuossa rasvattomassa versiossa,niin ei tule kaloreita niin hirveästi.Jogurttia tosin menee yli 1kg/päivä..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meikäläinen ainakin vetää ihan himona jogurttia ja sitten välillä heitän heraa sinne sekaa :D :D , perkeleesti sitä sokeria kyllä löytyy :(

Ostakee sitä Ingmannin rasvatonta jogua, siinä on 40kcal/100g, miljuuna kertaa vähemmän sokeria kuin jossain valion 0,05% jogurteissa joissa taitaa energiaa olla jotai 70-80kcal/100g.

Jugurttia menee viikonloppuisin litra tai pari illassa. (Yritän korvata sillä jäätelön jota ahmin aiemmin..:jahas:) Ja hirveän "vaikeaa" valita kaupassa niitä sokerittomia vaihtoehtoja. :(

Nostetaan vanhaa keskustelua, kun tein niin mainion "jogurttilöydön" kaupasta.

Rainbow rasvaton maustamaton jogurtti (ei lisättyä sokeria eikä keinomakeutusaineta).
1kg tölkki, joka sisältää
400 kcal
47g proteiinia (tuotteeseen on selosteen mukaan lisätty maitoproteiinia, joka selittää tavallista korkeammat roheiinit)
46g hiilareita

Ja tämä kustansi vain 1,30e / 1kg tölkki paikallisessa S-marketissa, mutta voipi olla kalliimpaa muualla.
Minusta pesee maussa rahkat, joista en pidä itse ollenkaan. Sellaisenaan aika neutraalin makuinen ja on varmasti mainiota raa'ainetta tehosekoitin-juomiin.
Ei ollenkaan hassumpi suht vähäkalorinen ja edukas proteiinilisä.

Mä tykkään Alpro soyan maustamattomasta jogurtista...kuten nimestä voi päätellä se on valmistettu soijasta ja on siis täysin maidoton :thumbs:
ASyo_maustamaton_luomu_FI-SW-NO-DK_EPS_Prev_1_png_230x170_upscale_q85.jpg

Ite tulee pari jogurttia syötyä päivässä, osa rahkaan ja mysliin sotkettuna, aiva sama kui paljo sokereita, sitä painoa sais mun puolesta tulla

Minä vetelen nykyisin joqurtteja joiden rasvaprosentti on n. 10% ja ovat maustamattomia...sopii hyvin VHH-ravinnoksi. Sekaan kun kippaa rahkaa proteiiniksi niin johan kelpaa.

Nostetaan vanhaa keskustelua, kun tein niin mainion "jogurttilöydön" kaupasta.

Rainbow rasvaton maustamaton jogurtti (ei lisättyä sokeria eikä keinomakeutusaineta).
1kg tölkki, joka sisältää
400 kcal
47g proteiinia (tuotteeseen on selosteen mukaan lisätty maitoproteiinia, joka selittää tavallista korkeammat roheiinit)
46g hiilareita

Ja tämä kustansi vain 1,30e / 1kg tölkki paikallisessa S-marketissa, mutta voipi olla kalliimpaa muualla.
Minusta pesee maussa rahkat, joista en pidä itse ollenkaan. Sellaisenaan aika neutraalin makuinen ja on varmasti mainiota raa'ainetta tehosekoitin-juomiin.
Ei ollenkaan hassumpi suht vähäkalorinen ja edukas proteiinilisä.

Joskus aikoinani kun väsäsin joqurttia itse, siis maustoin, oli tuo juuri ehdon valinta. Huomattavasti halvempaa verrattuna muihin ja hyvää tavaraa, ai että oli herkkua kun siihen kippasi sekaan 500 grammaa mustikoita ja sit blenderiin. :kuola: Toimii mukavana vaihteluna rahkalle.

Lidlissä myyvät 500 gramman maustamatonta jogurttia hintaan 68 senttiä purkilta (vai oliko se peräti halvempaa, kun ei muista...).
Proteiinia purkissa 25g ja 250 kcal.
Maku on erittäin neutraali ja mömmön koostumus juokseva tai lähes vetinen.
Taitaa olla jo hinnan ja ravintosisällön puolesta ihan kilpailukykyinen vaihtoehto rahkalle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom