Joe Rogan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Roganin sopimus loppuu lokakuussa, vai marraskuussakosoli.

Blackil on mielenkiintoisia juttuja paljon, mut sen ääni on ärsyttävä ja joskus huumori ei natsaa oman kans. Hieno mies kuiten.

Eikö muilla ärsytä sen ääni, edes hieman? :D

Ite muistelen että elokuussa on sopimus katkolla

Sunnuntaina

Liitteet

• fc.JPG
    fc.JPG
    82 KB · Katsottu: 279
Muut kokeilleet noita Wim Hof hengitysharjoituksia joita Rogan usein sivuaa keskusteluissa? Itselle tullut rutiini tehdä noita päivittäin, ihan loistavan olon noista saa. Lisäks jos tuntuu kurkussa nuhaisuutta, niin aina ton jälkeen ne limat tulee yskittyä pois.

e. Reemihän noista innostui ilmeisesti kanssa ennen JDS matsia, hengitysharjoitukset yhdistettynä niihin jääkylpyihin jne.

Muut kokeilleet noita Wim Hof hengitysharjoituksia joita Rogan usein sivuaa keskusteluissa? Itselle tullut rutiini tehdä noita päivittäin, ihan loistavan olon noista saa. Lisäks jos tuntuu kurkussa nuhaisuutta, niin aina ton jälkeen ne limat tulee yskittyä pois.

e. Reemihän noista innostui ilmeisesti kanssa ennen JDS matsia, hengitysharjoitukset yhdistettynä niihin jääkylpyihin jne.

Kiinnostuin :D Mitä noissa hengitysharjoituksissa sitten oikein tehdään?

Mä olen tehnyt juutuubin opastamana aluksi pelkkiä hengitysharjoituksia, nyt sitten alkanut lisätä mukaan punnerruksia. Kylmää suihkua sit varmaan seuraavaksi!
Etsi videoita vaikka hakusanoin "wim hof breathing pushups" tuubista niin pääset varmasti alkuun. Mä olen ihan naurettavan huonosti perehtynyt tähän hommaan, ei pitäis neuvoja jaella... :D

Olen siis ihan noviisi ja nyt tuli kausilenssun takia taukoa, joten vasta pääsin jatkamaan. Mutta itselle tulee tosta ihan perus hengitysharjoituksestakin todella rentoutunut ja levollinen olo joten tapa jäi päälle oikeastaan ekasta kokeilusta lähtien.

Noviiisi olen, mut tuo hengitys (täyteen sisään, puolet pihalle, repeat) harjoittelu rentouttaa kummasti, kun tekee vaikkapa 10min ja tulee sellanen tosi kevyt olo ja tietoinen en osaa oikein sanoa, pitäisi varmaan alkaa kans juutupest kattoon noita miten muut tekee ja kokee noi ja kokeilla jotain pushup kikkoja heh.

Kylmäsuihkuja siis suihkussa olen jo yli vuoden ottanu (joitain minuutteja), sekin aivan mahtavaa, sillee et suihkuhana niin kylmälle ku mahollista (3-7 celsius kait) ja siinä sitten hengitellään tasasesti ja syvään ja vain rentoudun ja sit se kylmyyden ja jäykkyyden tunne lähteekin jo.

^ Vanha CIA:n jantteri. Kertoo niitä näitä. Jos olet esim päätetyöläinen, niin mukavaa rupattelua vähän kaikesta ilman kiihkoilua mm kuulustelumetodeista jne. Ed Snowden myös mainittiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom