Jotenkin kyllä aina alkaa särkemään päätä kun kuuntelee tuota Schaubbia. En vaan pysty ymmärtämään miten jotkut pystyy fanittaa tätä jätkää..
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jotenkin kyllä aina alkaa särkemään päätä kun kuuntelee tuota Schaubbia. En vaan pysty ymmärtämään miten jotkut pystyy fanittaa tätä jätkää..
Kyllähän Joe puukottaa sättänän kovaa. Kääntää puukkoa vielä vähän ilokseen. Onhan toi ihan hyvä reality check todellakin. Ei oo Saabista 10 joukkoon. Parempi ois todellaki harkita lopetusta.
Ei vittu ois muuten ollu kova comebacki ku Saabi olis heittäny ton :DSuunnilleen yhtä hyvä Schaub on ottelijana kuin Joe Rogan koomikkona, ihan hyvää kestitasoa, mutta kaukana huipusta.
Samaa mieltä. Joen paras Standup "julkaisu" on minusta Shiny Happy Jihad. Kaksi viimeisintä ei ole ollut yhtä timanttisia. Omat hyvät hetket, mutta ei kuiteskaan ihan siellä. Ei Joe olisi noin myyvä varmasti ilman UFC:tä taikka Fear Factorya. Mutta ei se mun man crushia vie Joeta kohtaa yhtään. Loisto tyyppi. No bullshityiä. Se on syy, miksi miestä rakastan, niin kovasti. Eikä Saabissa, mitään vikaa ole. Loisto jantteri sekin on. Joskus pitää vaan käsitellä asioita vähän kovemmalla kädellä, että saadaan kaveri takasin urille.Suunnilleen yhtä hyvä Schaub on ottelijana kuin Joe Rogan koomikkona, ihan hyvää kestitasoa, mutta kaukana huipusta.
Ei hitto kun tipahdin Schaubin ilmeelle :hyvä:
Stand upissa on aika pieni riski saada aivovamma.
Prime CroCopin LHK? Thai clinchissä Overeemilta polvi naamaan?
En tiiä minkälaista stand-up komiikkaa teilläpäin harrastetaan, mut en ainakaan itse ole koskaan niin huonoa keikkaa nähnyt että siellä olisi kukaan koomikkoa vetänyt polvella naamaan. Tai millään muullakaan.
En tiiä minkälaista stand-up komiikkaa teilläpäin harrastetaan, mut en ainakaan itse ole koskaan niin huonoa keikkaa nähnyt että siellä olisi kukaan koomikkoa vetänyt polvella naamaan. Tai millään muullakaan.