Joe Rogan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Enson Inoue!

[video=vimeo;97980344]http://vimeo.com/97980344[/video]

en oo viel kattonu, mut kaitpa siel iha hyvää juttua on japanista ja mma:sta muutenki.

Mäki kuuntelen ihan ilman matseja. On tää sen verran helmi läppää taas :D

Se oli vetässy taas, jotain kiukkuheinää. Haukku taas Whiten ja veljekset siinä samalla. Huomas, että Joe koitti pikkasen siirtää puhetta otteluihin välillä.

Se oli vetässy taas, jotain kiukkuheinää. Haukku taas Whiten ja veljekset siinä samalla. Huomas, että Joe koitti pikkasen siirtää puhetta otteluihin välillä.

missä kohtaa teki näin? kuuntelin just kokonaan enkä muista mitään tollasta. Puhu vaan kuinka Atlantic City on white trashien lomakeidas ja Dana istuu bäkkärillä 8 turvamiehen kanssa. :D

Holy shit! Toivottavasti tää on totta :)

Joe Rogan To Fight In The UFC

Edit. Tais olla pelkkää kusetusta tää uutinen yllättäen.

Minäkin innostuspäissäni aluksi luulin että tuo oli totta, kun ei ollut tuttu sivusto :)

No ei tietenkään ottele ja miks siitä pitäis innostua? Äijä melkein viiskymmentä ja sen voittais ekassa erässä varmaan naisetkin, vaikka tekniikasta paljon ymmärtääkin.

Ja sitten pitäkäähän pöksyistä kiinni. Rickson Gracie tulee huomenna podcast vieraaksi Eddie Bravon kanssa. Jestas mä oon odottanu tätä pieni touhutippa pöksyissä jo monta vuotta.

Itse jumala vieraana, huhhuh, pitänee varmaan ajaa parta, ja siistiytyä kunnolla ja laittaa jotain hienoa päälle, että on kuuntelukelpoisena. On kyllä yksi parhaista vieraista varmasti.

No ei tietenkään ottele ja miks siitä pitäis innostua? Äijä melkein viiskymmentä ja sen voittais ekassa erässä varmaan naisetkin, vaikka tekniikasta paljon ymmärtääkin.

Ihme kitinää. Minä innostuin, en sanonut että siitä pitäisi innostua. Kyllä mä silti haluisin nähdä sen kehässä (tosin ei ehkä UFC:ssä) vaikka "sen voittais ekassa erässä varmaan naisetkin".

Ustreamissä on menossa livenä Rickson podcast. Ajattelin kuunnella itte sitten ajan kanssa, mutta jos jotain kiinnostaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom