Joe Rogan

Miten noi nyt on tubessa kun teki yksinoikeusdiilin Spotifyn kanssa? En tajuu.
Korjaus.

Loppuvuodesta ainoastaan puhuttu. Itse veikkaisin, että aikaisintaa joulukuussa. Tästä tarkasta ajasta ei taida olla missään mainittu.

Tämmöisen lisäyksen vielä löysin, eli kun tämä sovittu aika jolloin siirtyy täysin spotify jaksot.:
Rogan’s YouTube channel will remain live, but it won’t contain full episodes. There might be clips or other supplementary content which could benefit from YouTube’s search algorithm and push people to listen to full episodes on Spotify.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on KOVA!
Harmillisesti 2:20:00 vasta Dave Chappelle.

View: https://www.youtube.com/watch?v=C7t_LxpzYTg

Jaha, eli spekulaatiot piti kutinsa kun oli juttua että Chappelle vetää keikkaa Austinissa.
On kyllä kova, ja kauan odotettu.

Jakso skippaakin heti omaan podcast kuuntelulistan kärkeen.
Nyt pitäisi vaan miettiä jaksaako millään kuunnella alun Rawlings osiota vai skippaisiko suoraan asiaan.

Hyvä jakso oli, toisaalta Bill Burr jaksot aina on.
Omasta mielestä siinä on harvinaisen "jatkuvasti hauska" tyyppi, ihan sama mistä se puhuu niin aina vähän naurattaa.

Eiköhän noi jaksot aika nopeasti lähde tuolta.
Itse nyt kuuntelen Spotify:stä kun se muutenkin on, mutta en kyllä tykkää siitä. Ihan lapsenkengissä podcast kuuntelua ajatellen koko Spotify. En mä sieltä mitään muuta podcastia kuuntele.

Hyvä jakso oli, toisaalta Bill Burr jaksot aina on.
Omasta mielestä siinä on harvinaisen "jatkuvasti hauska" tyyppi, ihan sama mistä se puhuu niin aina vähän naurattaa.

Eiköhän noi jaksot aika nopeasti lähde tuolta.
Itse nyt kuuntelen Spotify:stä kun se muutenkin on, mutta en kyllä tykkää siitä. Ihan lapsenkengissä podcast kuuntelua ajatellen koko Spotify. En mä sieltä mitään muuta podcastia kuuntele.

Se on Spotifyssä hyvä, että puhelimella kuunnellessa voi myös tehdä sillä puhelimella samalla muita juttuja. YouTubessa tämä ei onnistu.

Se on Spotifyssä hyvä, että puhelimella kuunnellessa voi myös tehdä sillä puhelimella samalla muita juttuja. YouTubessa tämä ei onnistu.
Itse kuuntelin noita jaksoja ennen ihan podcast softalla, joita on toki monia. Siinä sai kukin valita mieluisansa, ja taustasoitto tietenkin onnistuu kaikilla.
Jaksot olivat siis muuallakin kuin YouTubessa, ja ihan JRE:n puolesta siis. :)

Joskus harvemmin katselin YouTubesta, jos oli joku sellainen vieras että oli odotettavissa enemmän jotain ruudulla näytettävää.

YouTubenkin saa kuulemma taustalle soimaan jollain säädöllä ainakin Android puolella. Oliko peräti erillinen softa. Enpä ikinä jaksanut aiheeseen tosin perehtyä.
Tietenkin toi onnistuu myös YouTube Premiumin tilaamalla, mutta harva viitsinee YouTubesta reilua kymppiä kuussa maksaa.

Menee naurettavaks tää Roganin ajojahti.

Tätähän sitä harrastetaan ihan kaikkiin henkilöihin keitä halutaan mustamaalata nykyaikana, ihan "normitoimintaa".

Muistelisin että jossain NHL/AHL tasolla oli joku tapaus jossa joku pelaaja oli 15-16 vuotiaana käyttänyt kerran JOTAIN rasistista sanaa ja kaveria rangaistiin siitä. Pointtina kuitenkin se että ihmisten menneisyydestä (hyvinkin kaukaa) voidaan etsiä jotain paskaa ja rangaista siitä nykyaikana (esim jos olet esittänyt murjaanien kuningasta jossain ala-asteella niin veikkaan että sekin tullaan tulevaisuudessa ottamaan esille)

Viimeksi muokattu:
100 jaksoa ilmeisesti poistettu😢

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom