Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos politiikka olisi oikeaa, niin tietysti demokraateilla olisi oikea ehdokas. Mutta kuten Tartsan hyvin tietää, niin Trump on jo valittu.Jotenkin tutulta kuulostaa syvän pään vassareiden mutinat siitä, ettei media saisi tuolla tavoin painostaa pressakandidaattia jättäytymään sivuun Siellä on jo kaivettu esiin kuinka CNN:n, MSNBC:n, ABC:n ja CBS:n ylin johto ovat kaikki Trumpin suurlahjoittajia ja rumalla tavalla sotkeutumassa vaaleihin.
Itse odottelin Bidenin vetäytyvän viime kesän/syksyn aikana ja pieleen meni. Jos se nyt kuitenkin savustetaan ulos, niin ehtiikö muka siihen tilalle saada enää ketään muuta kuin Harrisin? Mielenkiintoisia aikoja.
Tässäpä se kysymys onkin. Päivän selvää ettei Harrisilla ole mahdollisuutta voittaa Trumpia. Ja Harris on tästä hyvin itsekin tietoinen. Eli Harrisin pitäisi sanoa ehdokkuudelle kiitos mutta ei kiitos ja samalla pitäisi olla tiedossa kuka Bidenin tilalle sitten tulisi. Jonkinlainen esivaali ainakin pitäisi järjestää, siihen liittyvät kampanjoinnit ym.Itse odottelin Bidenin vetäytyvän viime kesän/syksyn aikana ja pieleen meni. Jos se nyt kuitenkin savustetaan ulos, niin ehtiikö muka siihen tilalle saada enää ketään muuta kuin Harrisin? Mielenkiintoisia aikoja.
Toivotaan, tai toivottu jo pidempään. Se mitä tuo Donaldin case ja hänen 2nd miehestä mediassa juteltu, on että taustalla häärii vielä sekopäisempää porukkaa kuin iso D, eli ehkä tuo on niin surullista kuin onkin, se "parempi" vaihtoehto heidän leiristä... Mikä on mielestäni ihan uskomatonta. Oon sen sanonut ennenkin, ja toistan, että outoa että 333milj ihmisen joukosta kumpikaan leiri ei löydä Niinistöä/Stubbia vaan vähintään kyseenalaisia pellejä.
Tosin samaahan (offtopic) on varoiteltu venäjästä, että ei ole mitään takeita millainen sekopää Putinin korvaisi.