Jocelyn Pelletier

Tässä on maailman vaikuttavin tuplat edestä. huomaa kireys ja käsien massiivisuus.

Liitteet

• jokke.webp
    jokke.webp
    16 KB · Katsottu: 691
Jocelyn Pelletier, Mr Internatinal IFBB, 1976.

Ihmettelijä sanoi:
Laittakaas kuvia kehonrakentajien kuninkaasta Pelle-Tieristä :rock: !!!

http://www.musclememory.com/show.php
Kehonrakennus on kilpailulajina sellainen, että siinä vaiheessa kun "miljoona"
kilometriä on mittarissa pitäisi lopettaa kilpaileminen. Meillä Suomessakin
näyttää tulevan hyvää vauhtia kohta samanlaisia "Pelletier" miehiä. Olisi paljon parempi että lopettaa ajoissa. Tittelit ja meriitit kyllä muistetaan.
Jocelyn kunto on ollut joskus ihan kunnioitettava...jota itse kukin voi tavoitella.

Formula puhuu taas asiaa. Musclememory muistaa seuraavanlaisen kunnon Jocelyniltä vuosien(tiedä sitten miten monen) takaa.
PelletierJocelyn.jpg

Mun mielestä tuon Fuxin postaaman kuvan kunto ei edes ole ihan paska. No eihän se tietysti kehokisoihin kuulu varsinkaan ammattilaisten puolelle, mutta joskus oon nähny rahtusen huonompikuntoisenkin faarin...

Andy sanoi:
Mun mielestä tuon Fuxin postaaman kuvan kunto ei edes ole ihan paska. No eihän se tietysti kehokisoihin kuulu varsinkaan ammattilaisten puolelle, mutta joskus oon nähny rahtusen huonompikuntoisenkin faarin...
Joo ja onhan jokella ikääkin jo. Eli ikämieheksi ihan hyvä kunto, mutta nyky keholavoille ei mies kyllä missään nimessä kuulu. Ja joken saavutuksetkin on ihan komeat.

Back
Ylös Bottom