Jim-tv Poliisit 26.1. alkaen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mä itse tunnen henkilökohtaisesti mm. ton Kallen ja se on oikeasti tosi ystävällinen ihminen, joka pääsääntöisesti hoitaa työt aika sovittelevasti ja ilman mitään elvistelyjä. Ja alkuperäisenä stadilaisena se puhuu just kyllä tolla tavalla ja on aina samannäköinen.

Se on jännä miten ihmisestä saa niin erilaisen kuvan. En tiiä mikä siinä niin klikkas, mutta en vaan tykänny. Ehkä itseäni säästääkseni jätän vaan noi Helsingin jaksot kattomatta niin ei tartte ärsyyntyä sen enempää :)

En voisi olla enempää eri mieltä tosta Kallesta XairaXin kanssa. Mun mielestä yks sarjan parhaista poliiseista, ja just toi tyyli ja ulkoinen olemus pirun hyvä! Ja puhetyyli ei särje ainakaan meikäläisen korvia, joka oon Tampereen suunnasta.

Kyllähän sillä pääsee todella pitkälle kun puhuu asiakkaiden kieltä. Miettikää nyt joku kyttä jossain savossa puhumassa kirjakieltä.

Toi stadin slangi vaan tuntuu olevan sellainen murre, josta moni ärsyyntyy ja pitävät sellaisena ylpeiden ihmisten puhetapana. Kun taas muut murteet kuulostavat joidenkin mielestä "tyhmiltä" muuten.

Ärsyttääkö ketään muuta toi Helsingin poliisin Kalle? Jotenki toi perusolemus ja puhetapa on todella kopeita ja ärsyttäviä. Voi huolella skipata Helsinki-jaksot.

Minun mielestäni tuo puhe sopii ihan hyvin poliisille, joka joutuu työssään kohtaamaan Kallion ja Piritorin spurguja.

Kuvitteleekohan tuo Marianne Kiukkonen olevansa kovinkin uskottava poliisi silikonitissien ja netissä kiertävien alastonkuvien avulla?

Kuvitteleekohan tuo Marianne Kiukkonen olevansa kovinkin uskottava poliisi silikonitissien ja netissä kiertävien alastonkuvien avulla?
En tiedä, mutta kuvat eivät tunnu kiertävän ainakaan riittävän tehokkaasti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
MarianneKiukkonen04.jpg

mariannekiukkonen1.jpg

kiukkonen0301SL2_vi.jpg

Onko muuten muut huomanneet miten vituilleen tää sarja on leikattu? Useassa jaksossa olen huomannut, että kun poliisit juttelevat taustalla ja kuvataan kaupungi "yleiskuvaa" ulkoa, niin kyseessä onkin väärä kaupunki.

Onko muuten muut huomanneet miten vituilleen tää sarja on leikattu? Useassa jaksossa olen huomannut, että kun poliisit juttelevat taustalla ja kuvataan kaupungi "yleiskuvaa" ulkoa, niin kyseessä onkin väärä kaupunki.

Kuopion jaksossa oli kerran niin että saivat hälyn kun olivat keskustassa. No lähtivät ajamaan Vänärille niin siinä välissä sitä ajoa kuvasivat aivan toisella puolella kaupunkia niiralassa. Eli ei ainakaan ollut hälylle suorin reitti.

Kuopion jaksossa oli kerran niin että saivat hälyn kun olivat keskustassa. No lähtivät ajamaan Vänärille niin siinä välissä sitä ajoa kuvasivat aivan toisella puolella kaupunkia niiralassa. Eli ei ainakaan ollut hälylle suorin reitti.

Joo, on pistänyt kans silmään, että nuo hälykuvat sun muut yleiskuvat on monesti kierrätyskamaa mitä käytetään lähikuvien välis...esim. välillä hälykuvissa sun muissa ajokuvissa on aivan eri laitoksen maija eri tunnuksella kuin kyseisen jakson kaupungissa. Aika tökeröstikkin välillä tehty, partio ajaa jäätelöautomallisella uudella "korotetulla" maijalla ja hälykuvissa näkyy sitten välillä perinteinen pakumaija erillisellä hälytyspaneelilla, jne...:face:

Onhan se lie ihan ymmärrettävää, tuskin olisikaan mahdollista kuvata sitä oikeaa tilannetta auton ulkopuolelta jos on hälytys päällä. Tietysti kaupunkien sekoittelu jaksoissa on jo vähän tökeröä.

Joo ei tietenkään, kyllähän nuo ulkoa kuvatut hälypätkät taitaa suurin osa olla lavastettuja. Välillä hieman karkeasti lyöty noita väliin vaan...

Suositut

Back
Ylös Bottom