Jim-tv Poliisit 26.1. alkaen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aika suoralta Cops-Lain nimessä kopiolta vaikuttaa..No täytyypi katsastaa onko tästä mihinkään.

Ihan ok oli toi eka jakso omasta mielestä... Tosin aika lyhyt oli :(

Taas alko miettimään, että pitäskö laittaa paperit poliisikouluun :)
Noh, mutta eikös naiset kuitenkin pidä enemmän insinööreistä... Vai pitääkö sittenkään? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mielenkiintoinen ohjelma oli.

Ohjelmatiedoissa luki jotain että "sarja kertoo arvostetusta poliisin ammatista" tjsp. Minulla on ainakin ihan eri kuva poliisin ammatin arvostuksesta.
Melkein joka paikassa kuulee jatkuvasti poliisia haukuttavan, ovat kyrpänaamoja kun puhalluttavat ja kyttäävät nopeuksia, estävät kaiken hauskanpidon, ja joku asiantuntija saattaa halveksua kun pitää käydä kahdestaan yhden humalaisen tyypin päälle tms. älyvapaata kommenttia kuulee jatkuvasti. Vai onko se vain tapa että "paskalakkia" pitää haukkua kun muutkin aina haukkuvat?

Täältä ainakin irtoaa rispektit kyseisen ammattikunnan edustajille. :worship:

Faija oli virkamiehenä 33-vuotta. Nyt eläkkeellä. Tuollaistahan se poliisin duuni on. Ei aina olla rosvoja ampumassa. Hyvä ohjelma. Vanha totuushan tuo on : Poliiseille ollaan vittuilemassa ja esittämässä. Sitten ollaan itkemässä, kun tarvitsee itse apua...tai joutuu kuseen...
Olen myös saanut sellaisen kasvatuksen, että olen lain oikealla puolella ja arvostan virkavaltaa...

Faija oli virkamiehenä 33-vuotta. Nyt eläkkeellä. Tuollaistahan se poliisin duuni on. Ei aina olla rosvoja ampumassa. Hyvä ohjelma. Vanha totuushan tuo on : Poliiseille ollaan vittuilemassa ja esittämässä. Sitten ollaan itkemässä, kun tarvitsee itse apua...tai joutuu kuseen...
Olen myös saanut sellaisen kasvatuksen, että olen lain oikealla puolella ja arvostan virkavaltaa...

No nyt tää keskustelu taas vähän laajenee, mutta tuo lihavoitu kohta kyllä pisti silmään. Toi on kyllä niin persiistä ku olla ja voi. Ymmärrän hyvin ettei moni tyyppi halua poliisejen kanssa kommunikoida ja suorastaan vittuileekin heille, mutta sitä en ymmärrä että samat kaverit kyllä ottavat avun vastaan poliiseilta. Se on joko tai. Tässäkin asiassa. Ja se täytyy kyllä sanoa ettei ne poliisitkaan läheskään aina asiallisesti käyttäydy, moni on jopa täysiä mulkkuja. Toki moni hoitaa työnsä myös asiallisesti, etenkin vanhempi kaarti joilla on jo sitä kokemuksen tuomaa silmää.

Repesin sille yhdelle känniääliölle.

- Minkä takia sä meille huutelet?
- No pitäähän sitä huudella!
-> putkaan :D

Ei tainnu jätkällä olla eka kerta.

No nyt tää keskustelu taas vähän laajenee, mutta tuo lihavoitu kohta kyllä pisti silmään. Toi on kyllä niin persiistä ku olla ja voi. Ymmärrän hyvin ettei moni tyyppi halua poliisejen kanssa kommunikoida ja suorastaan vittuileekin heille, mutta sitä en ymmärrä että samat kaverit kyllä ottavat avun vastaan poliiseilta. Se on joko tai. Tässäkin asiassa. Ja se täytyy kyllä sanoa ettei ne poliisitkaan läheskään aina asiallisesti käyttäydy, moni on jopa täysiä mulkkuja. Toki moni hoitaa työnsä myös asiallisesti, etenkin vanhempi kaarti joilla on jo sitä kokemuksen tuomaa silmää.
Olen tässä asiassa samaa mieltä. Jokaiseen porukkaan mahtuu mätiä omenoita. Sekä rofeihin, että poleihin. Itse, kun tälläinen suupaltti olen. Tunnen kyllä ties minkälaista viuhahtajaa. On tuttua porukkaa sisällä, ulkona, pitämässä sisällä ja kiinni ottamassa.:D

Mielenkiintoinen ohjelma oli.

Ohjelmatiedoissa luki jotain että "sarja kertoo arvostetusta poliisin ammatista" tjsp. Minulla on ainakin ihan eri kuva poliisin ammatin arvostuksesta.
Melkein joka paikassa kuulee jatkuvasti poliisia haukuttavan, ovat kyrpänaamoja kun puhalluttavat ja kyttäävät nopeuksia, estävät kaiken hauskanpidon, ja joku asiantuntija saattaa halveksua kun pitää käydä kahdestaan yhden humalaisen tyypin päälle tms. älyvapaata kommenttia kuulee jatkuvasti. Vai onko se vain tapa että "paskalakkia" pitää haukkua kun muutkin aina haukkuvat?

Täältä ainakin irtoaa rispektit kyseisen ammattikunnan edustajille. :worship:

No en itse arvosta erityisemmin ammattia, mutta ns. hyviä poliiseja arvostan siinä missä ketä tahansa ammattilaista joka on mies/nainen paikallaan. Osa on sitten näitä alikersanttivaiheeseen jääneitä uhoajia, joille varmaankin tärkein syy hakea alalle oli pätemisen tarve. Nämä sitten pilaavat monesti koko ammattikunnan maineen. Toinen mikä vituttaa noin poliisikaverilta kuultuna on tämä "lain varjolla" toimiminen, eli kun mitään varsinaista sisäistä tutkintaa ei ole, varsinkin noita putkapahoinpitelyitä sun muita menee sormien läpi. Tälläisissä sarjoissa niitä tuskin näytetään.

Omien kokemusten perusteella; yleensä mitä vanhempia poliiseja, sitä vähemmän tuota tahallista provosointia ja tarpeetonta väkivaltaa käytetään.

Olen tässä asiassa samaa mieltä. Jokaiseen porukkaan mahtuu mätiä omenoita. Sekä rofeihin, että poleihin. Itse, kun tälläinen suupaltti olen. Tunnen kyllä ties minkälaista viuhahtajaa. On tuttua porukkaa sisällä, ulkona, pitämässä sisällä ja kiinni ottamassa.:D

Itseasiassa kävin tossa katsomassa Rööperi-leffan ja siinä oli kiva katella tollasta vanhanajan rofe ja pole menoa ku pojat heitti lestiä ja kissalan pojalla ku loppu vuoro ni ite kävi pullon ostamassa. Sitte taas seuraavana päivänä sama kissa ja hiiri-leikki jatkui. Ennen noissa hommissa oli vielä sitä molemmin puolista kunnioitusta, nykyään ei enään kumpikaan puoli kunnioita toisiaan. Molemmathan kuitenkin vaan tekevät työtään.:D

Mutta itse sarja oli kyllä mun mielestä ihan hyvä ja hyvin toteutettu. Odotukset jatkon suhteen on korkealla kyllä ja kiva nähdä tapahtumia muualtakin ja mahdollisesti jopa kannustaa tuttuja kotisohvalta käsin.;)

Itseasiassa kävin tossa katsomassa Rööperi-leffan ja siinä oli kiva katella tollasta vanhanajan rofe ja pole menoa ku pojat heitti lestiä ja kissalan pojalla ku loppu vuoro ni ite kävi pullon ostamassa. Sitte taas seuraavana päivänä sama kissa ja hiiri-leikki jatkui. Ennen noissa hommissa oli vielä sitä molemmin puolista kunnioitusta, nykyään ei enään kumpikaan puoli kunnioita toisiaan. Molemmathan kuitenkin vaan tekevät työtään.:D

Mutta itse sarja oli kyllä mun mielestä ihan hyvä ja hyvin toteutettu. Odotukset jatkon suhteen on korkealla kyllä ja kiva nähdä tapahtumia muualtakin ja mahdollisesti jopa kannustaa tuttuja kotisohvalta käsin.;)
:offtopic:
Oot kumminkin ite jossain jaksossa, kun Suomen-Chicagoon päästään...:lol2:

Poliiseissa on paskantärkeitä alistettuja mulkkuja töissä aina tietyn verran joka kylässä. Ne on justiin niitä joiden on pakko päteä niin vitusti kiinniottotilanteissa, viisastella ja olla miestä. Ne on näitä " vittu niin mä näytän sulle kaapin paikan heti kättelyssä" -tyyppejä... Nämä tietyt yksilöt pilaa fiksujen kyttien maineen, enkä minä ainakaan osoita mitään kunnioitusta sinistä haalaria kohtaan jos on asennevammainen poliisi vastassa. Hyvä poliisi saa olla auktoriteetti ja näyttää oman asemansa tarvittaessa voimakeinoja käyttäen, mutta se pitää tapahtua syystä ja asiakasta ns hivenen kunnioittaen eikä omaa egoa pönkittääkseen.
Niistä poliiseista jotka on joskus vähän nuorena poikana mua vääntänyt ja kääntänyt, ei ole jäänyt mitään traumoja vaan päinvastoin, niistä on jäänyt ihan hyvä kuva, koska se on tapahtunut aina aiheesta ja periaatteessa asiallisesti.

Edit

Onko kellään hajua koskas nää on kuvattu?

Niin ja tossahan on kuitenkin se että niinkun useesti noissa 1% kerhoissa liivit kantaa miestä eikä mies liivejä, niin sama efekti tuntuis olevan tois puol jokkeeki. Eli virkapuku liian usein kantaa poliisia eikä päinvastoin. Semmonen tietynlainen peruskunnioitus tosiaa pitäa olla molemmin puolin. Ja Pyssy, ei, et tuu näkemään mua noissa karkeloissa...:)

Suositut

Back
Ylös Bottom