CBB Jeve Ojala

Mikähän ratkaisi kisan sarjan voitosta Jeven tappioksi? Olin viimeiseen asti varma, että voittaa, varsinkin leveä selkä oli kova, ihan omassa sarjassaan. Osa poseerauksista näytti omaan silmään vähän erikoisilta, varsinkin ojentaja-pose.. Mitä mieltä muut noista poseerauksista..? Että oliko niissä häikkää vai johtuuko enemmänkin siitä, etten tunne ko lajia erityisen hyvin..

Mikähän ratkaisi kisan sarjan voitosta Jeven tappioksi? Olin viimeiseen asti varma, että voittaa, varsinkin leveä selkä oli kova, ihan omassa sarjassaan. Osa poseerauksista näytti omaan silmään vähän erikoisilta, varsinkin ojentaja-pose.. Mitä mieltä muut noista poseerauksista..? Että oliko niissä häikkää vai johtuuko enemmänkin siitä, etten tunne ko lajia erityisen hyvin..
Omaan silmään ojentajapose näytti hieman erikoiselta. Jeve muistaakseni heitti johonkin väliin perusversion ja tykkäsin siitä versiosta. Muutenkin erittäin tasainen vääntö ykköspokaalista - poset vuorotellen Eelille ja Jevelle: tuplat takaa Eelille, leveä selkä takaa Jevelle, ojentaja Eelille jne... Molemmilta erittäin hyvät vaparit. Malli melko vastaavat, kireys myöskin ja molemmilla hyvät kädet ja olkapäät, Jevellä erottuvammat reidet Eelillä taas inauksen isommat - todella tasaiset lähtökohdat vertailuihin. Oli todella mielyttävää seurattavaa!

Hieno kunto ja kokonaissuoritus Jeveltä ja onnea hopeamitalista! Eihän se kilpailijalle oikein maistu, mutta fysiikka oli taas mieletön ja offille voi lähteä siksi tyytyväisenä takomaan uutta pihviä.

Jevellä on hyvä malli,mutta sama koko, kuin aina ennenkin!!

No kuinka hurjaa kasvupyrähdystä sitten odotit näkeväsi, jos saan kysyä?
Jeven tasoiselta kaverilta on aika utopistista edes odottaa tässä vaiheessa enää mitään kymmenien kilojen "lean gainsseja" vuositasolla mitattuna ihan sama miten optimaalisesti teki asiat.
Tällaista se natukehoilu on.

Asiasta toiseen. Oletko Jeve miettinyt tulevaisuudessa siirtyväsi kehonrakennukseen?
Sulla on kuitenkin helvetin kovat pohjat jo alla puhumattakaan hurjasta työmoraalista, joten olisi mielenkiintoista nähdä mihin miehen rahkeet riittäisivät :)

Jevellä alkaa olla treenivuosia sen verran että turha odottaa mitään hirmu harppausta lihasmassan suhteen, tosin mun mielestä toi selkäkin on kasvanut siitä mitä aikasemmin olen kuvissa nähnyt.

Kirjoitin Instaan kuvan alle allaolevan tekstin, josta voi melkeen jo päätellä, etten mä tässä vaiheessa dieetin jälkeen kuvittele edes pystyväni kehittymään - toisin kuin esim. vielä vuosi sitten kuvittelin olevani supermies ja tein lähes vuoden yhtäjaksoisen dieettaamisen jälkeen tuplatreenejä hullun lailla. Nyt kutsuisin tuota tyhmäilyä lähinnä dieetistä palautumisen pidentämiseksi. Ja olinhan mä viime talvena varmaan kolminkertaisista treenimääristä huolimatta huonommassa kunnossa kuin nyt. Siis läskiä enemmän. Se on totta, että en oo tod. näk. grammaakaan tehnyt uutta lihasmassaa kahteen vuoteen, jolloin alotin dieettaamaan kevään 2014 kisoihin. Josko sitä nyt ensin palautuis dieetistä ja sit koittais vielä ennen kolmeakymmentä tehdä vähän pihviä ja mennä lavalle vaihteeksi kunnossa ja mielellään ei saman kokoisena kuin silloin keväällä 2014, joka tietysti on ollut mun paras kunto.

Neljä penkkisarjaa➡️pillit pussiin➡️verkkatakki nurkkaan➡️pillit esiin. Vihdosta viimein olen käsittänyt sen, ettei dieetistä palauduta päivässä, viikossa eikä kuukaudessakaan - puolessa vuodessa jo ehkä. Viime labroissa vapaa testo oli puolet alle viitearvojen ja prolaktiini tuplat yli viitearvojen - alan siis kohta olla valmis imettämään.. Olenkin ottanut #oikeatmetodit käyttöön ja tehnyt vähän treenejä, joissa vähän sarjoja, syönyt mitä tekee mieli sen verran kuin tekee mieli ja juonut vähän punkkua.. Treenejä on haitannut myös puolisen vuotta kestänyt mystinen hauiskipu, joka on estänyt tekemästä yhtäkään selkä-/hauissarjaa syksyn kisojen jälkeen. Mutta tästä on suunta vaan ylöspäin - ei muuta kuin läskiä lanteille ja penkki-, kyykky- ja mavetuloksia korottelemaan.

Jeve on KUNNOSSA!!!! Onko sulla Jeve valmentajaa tällä hetkellä?
Vatsapalikkahuijaus vaan kunnosta. :D Ei oo vieläkään - vois senkin kortin vielä joskus kääntää! Mut mennään nyt tää vuos ainakin ilman ku ei oo sen suurempia tavotteita ainakaan bodauksen suhteen.

Asiasta toiseen. Oletko Jeve miettinyt tulevaisuudessa siirtyväsi kehonrakennukseen?
Sulla on kuitenkin helvetin kovat pohjat jo alla puhumattakaan hurjasta työmoraalista, joten olisi mielenkiintoista nähdä mihin miehen rahkeet riittäisivät :)
Mä haluan ensin nähdä mihin mun rahkeet riittää CBB:ssä. Lähimmän kolmen vuoden sisällä varmaan kisaan seuraavaksi ja katon, että saako tässä pidemmän kisatauon aikana mitään laadukasta aikaseksi.

Oonhan mä itekin tota miettinyt, että sais paremmin vastinetta "typerille" treeneille kun ois jtn muutakin apuna kuin kreatiinia. Tuntuu typerältä ajatella, että natuna voi treenata liian kovaa, kun kovista treeneistä kuitenkin tykkää. Mutta katotaan sitä sit joskus kolmekymppisenä uudestaan, jollon oon jo liian vanha alottamaanka mitään. :D

Jospa se kroppa ei ottanut pysyvästi osumaa?! Tsemppiä ja hyviä treenejä Jevelle!
Ei varmaanka ottanut, seurailen tilannetta labroilla vielä. Kyllä tässä siis vielä pieni toive piilee, että kehitystä vois tulla lihasmassassa, kunhan tärkeimmät hormoniarvot osuu taas viitteiden sisälle.

Kiitos samoin! :)

Oonhan mä itekin tota miettinyt, että sais paremmin vastinetta "typerille" treeneille kun ois jtn muutakin apuna kuin kreatiinia. Tuntuu typerältä ajatella, että natuna voi treenata liian kovaa, kun kovista treeneistä kuitenkin tykkää.

Toi on kyllä niin totta. Turhauttavaa kun pitää säästellä. Varsinkin dieetillä. Suorastaan varoa.

Vahvaa penkkaamista hra "Ohalalta".

ps. Kysytääs samaan syssyyn, että minkäslaisia suunnitelmia miehellä on tulevaisuutta ajatellen?

On ne kyllä vahvaa porukkaa nämä huippu classicki ukot! Kuronen, Hulkki, Sensei, Ojala ja moni näistä junioreistakin, kaikki jotain +150 kg penkkaajia ja +200 kg kyykkääjiä.. Kyllä se vaan on kevyttä kun on työmoraali ja geenit kohdallaan :rock::worship:

Back
Ylös Bottom