CBB Jeve Ojala

Mites Jevellä on dieetti edennyt? Toimiiko kroppa kuten aiemmin / tilanteeseen nähden hyvin?
Dieetti puksuttaa mukavasti eteenpäin, niinkin helppoa se on, että tuntuu, etten oo koko dieettiä vielä edes alottanut. Näin siksi, koska en oo päivääkään noudattanut - ainakaan ensimmäisen dieettiviikon jälkeen mitään ruokaohjelmaa vaan syöpötellyt ihan fiiliksen mukaan mm. töissä noutopöydästä jne.. :) Tuplatreenejäkin on aiemman tykityksen sijaan kertynyt koko dieetillä vain kaksi. Nyt tarttis toki pian alkaa jotain posetreenejäkin ottaa, kunhan vaan ehtisi.

Toki tässä alkaa väkisinkin kenkä painamaan, kun rasvat on painunut jo kohtuu alas. Kävin itseasiassa eilen huvikseen huuhaalaitteessa nimeltä InBody, joka arvasi rasvaprosentikseni 3,8% eli todellisuus lienee jossain 8% paikkeilla.

Eilen myös havahduin siihen, että tänä syksynä toistuu viime syksyn nesteisyyskatastrofi, mutta ei nyt vielä luvata mitään. Katotaan ainakin nuo karsintakisat ensin..

Toki tässä alkaa väkisinkin kenkä painamaan, kun rasvat on painunut jo kohtuu alas. Kävin itseasiassa eilen huvikseen huuhaalaitteessa nimeltä InBody, joka arvasi rasvaprosentikseni 3,8% eli todellisuus lienee jossain 8% paikkeilla.

Millasta arvoa arvas lihasmassaks?

Kuis Jeve nyt syksyllä kisaa vai oonko ihan väärässä? Onko nyt vika mahdollisuus kisata junnuissa?

Syksyllähän se, 2 viestiä ylempänä itse herra sanoo että karsinnat ensin. SM-paikkahan sieltä napsahtaa ja yleisessä. Viime vuonna oli vikat junnukisat Jevellä MM-skaboissa. Expossahan Jeve kisas viime vuonna jo yleisessä ja 4. sija tais napsahtaa.

Syksyllähän se, 2 viestiä ylempänä itse herra sanoo että karsinnat ensin. SM-paikkahan sieltä napsahtaa ja yleisessä. Viime vuonna oli vikat junnukisat Jevellä MM-skaboissa. Expossahan Jeve kisas viime vuonna jo yleisessä ja 4. sija tais napsahtaa.

Lähinnä hain sitä et nyt jo kisaa. En mä tiedä mut yleisesti pidetty vähän pitempää offia ku siirrytään yleiseen sarjaan. Toisaalta miks sitä turhaan jos menestystä tulee muutenkin :)

Lähinnä hain sitä et nyt jo kisaa. En mä tiedä mut yleisesti pidetty vähän pitempää offia ku siirrytään yleiseen sarjaan. Toisaalta miks sitä turhaan jos menestystä tulee muutenkin :)

Viime syksyn totaalinen fiasko jäi sen verta kaivelemaan takahammasta, että halusin testata&näyttää omaa potentiaaliani yleisessä sarjassa parhaassa mahdollisessa kunnossa, sillä viime syksynä olin kaukana siitä - enkä toisaalta niin kaukana kärjestä.

Tämän syksyn jälkeen alkaakin sitten pidemmät offitalkoot kohti kansainvälisen tason CBB-fysiikkaa.

Jeven aamuposet :) Onkos mitään videota odotettavissa lähiaikoina ?

11881878_483388741830319_1229212487_n.webp

Sieltähän se kunto alkaa pikku hiljaa kuoriutumaan. Aivan jäätävän kova tuo käsi-olkapää-trapsi akseli.

Jevellä oli kisadebyytissään sellainen lihaskireys, että olkapäissä näytti olevan sellainen 12 lohkoa perinteisen kolmen sijaan. :eek:
Tarkoittanet vuotta 2012, kun Jeve ensimmäistä kertaa voitti junnu-SM:n?
Debyyttikisahan Jevellä oli 2011 keväällä, jolloin kondis oli toki hyvä, muttei lähellekään sellainen mitä se oli 2012 ja 2014 keväällä.

Debyyttikisahan Jevellä oli 2011 keväällä, jolloin kondis oli toki hyvä, muttei lähellekään sellainen mitä se oli 2012 ja 2014 keväällä.
Joo, 2012. Vuosi 2012 oli mulla eka kerta, kun olin katsomassa kisoja vuoden 2006 jälkeen.

Parempi vaan, kun ei kukaan tuota debyyttikisaa 2011 muistaisikaan. Sen verran pehmeä oli kunto ja esiintyminen jäykkää, mutta oppihan siitä ainakin kerralla sen, että kisoissa pitää olla kireä eikä biitsikunnossa. :)

"Viime syksyn ja Jyväskylän karsintakisan fiaskon jälkeen tajusin tarvitsevani jtn jumalallista väliintuloa, että kisakuntoni näyttäisi enemmän kehonrakentajalta kuin vesipuhvelilta.. Oli siis otettava puhelin kouraan ja soitettava Mähösen Akille ja pyydettävä apua. Tästä ei-vielä-niin-sharpista kuosista lähdetään kaivamaan uria esiin ja painetta lihaksiin!"

11939634_397935407083531_2077619249_n.webp

On nuo miehen etureisihassuttelut kyllä eläimellisimpiä mitä tiedän. Toki äänenkäyttö varmaan vaikuttaa asiaan, mutta ei kyllä kalpene yhtään Utin eikä Ällin ja Tällin vastaavien rinnalla. Ei sillä, että siihen välttämättä pitäis pyrkiä eikä sillä, että mitä enemmän peräsuoli on pitkällä treenatessa ni sitä kovempi jätkä on. Ei voi kuitenkaan ainakaan väittää, että kehittyminen jäis treenien intsesiteetistä kiinni. Sitä tässä varmaan yritän sanoa.

Kuinka usein tollasia muuten tulee tehtyä (dieetillä ja offilla)? Vähän eri #metodit ku esim. Utilla, joka laskee intesiteettiä huomattavasti heti miinuskaloreille siirryttäessä tiputtamalla käytännössä erikoistekniikat kokonaan pois. Ja disclaimerina tähänkin todettava, että en väitä kummankaan tyylin olevan #väärät metodit.

Back
Ylös Bottom