CBB Jeve Ojala

10152509_869458453069543_1737977701638788118_n.jpg

Jevelle ketju pyynnöstä.

Jeve on kaksinkertainen CBB-nuorten suomenmestari ja sijoittunut myös EM 4. sijalle.

Omasta mielestäni tämän hetken paras klassisen kehonrakennuksen kisaaja. Fysiikka on todella hyvä ja kisakunto ollut parasta a-luokkaa Suomen tasolla. Tämän kevään Fitness Classicissa Jeven kokonaiskunto oli kaikki sarjat ja lajit mukaanlukien top 3.

Jeve pitää blogia M-nationissa ja muutamat hyvät päivitykset onkin tullut jo.

Tsemppiä Jevelle EM-kisoihin!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Aivan huikea ukko! Kyllä siinä joukolla ihmeteltiin kisoissa Jeven kuntoa. Jeve laitto minulle viestiä, että olisiko mahdollista saada sponssia, kun on tykännyt käyttää meidän tuotteita. Ensimmäinen ajatus oli, että miten näin kovalla kuolla ei ole sponssia?! Seuraava viestini olikin, että sopimus tehty :) Pitihän meidän paikata Pekka kun se siirtyy kehonrakennukseen. Ja kukapa olisi parempi, kuin tämän hetken kovakuntoisin CBB - kisaaja Jeve Ojala. Kaveri treenaa muuten KOVAA! Tsekata Jeven uusin blogi.

Aivan huikea ukko! Kyllä siinä joukolla ihmeteltiin kisoissa Jeven kuntoa. Jeve laitto minulle viestiä, että olisiko mahdollista saada sponssia, kun on tykännyt käyttää meidän tuotteita. Ensimmäinen ajatus oli, että miten näin kovalla kuolla ei ole sponssia?! Seuraava viestini olikin, että sopimus tehty :) Pitihän meidän paikata Pekka kun se siirtyy kehonrakennukseen. Ja kukapa olisi parempi, kuin tämän hetken kovakuntoisin CBB - kisaaja Jeve Ojala. Kaveri treenaa muuten KOVAA! Tsekata Jeven uusin blogi.
Riittää kyllä, että kisaajat näkyy, ei tartte aina niin maalata kuka sponssaa ja kenen tuotteita nyt käytetäänkään. Ihan vain muistutuksena, että tää ei lähde ihan mahottomaksi. Tiedän kyllä, että tää on oivallinen mainoskanava, mutta josko kuitenkin jätettäis nuo jatkuvat viittaukset yritykseen pois. Tuli nyt jo ekassa viestissä selväksi blogin olemassaolo ja kuka tässä sponssina on.

Kovaa reeniä,ei taas tunnu omat reenit enää miltään :D Ja iso peukku kunnon blogipäivityksistä. Ei mitään turhaa paskaa. :thumbs:

Onko hänellä tarkoitus jäädä CBB:hen? Vai onko pelkkä välivaihe, kun ei vielä massaa kertynyt nuoresta iästä johtuen?

Tosi hyvä blogi tosiaan, ei turhia kuvia perseestä ja puurosta vaan asiaa. Kultsalla oltiin kyllä todella kireässä kuosissa.

Onko hänellä tarkoitus jäädä CBB:hen? Vai onko pelkkä välivaihe, kun ei vielä massaa kertynyt nuoresta iästä johtuen?

Oon siis kisannut nuorten sarjassa CBB:ssä, joka on kai välivaihe ennen siirtymistä CBB:n yleiseen sarjaan. Aika paljon on duunia edessä ennen kuin pystyy haastamaan Suomen kovinta kärkeä klassikin yleisessä sarjassa. Sitä tietä on siis tarkoitus tulevaisuudessakin kulkea.

Tai ei onni, vaan niin jäätävä kunto että ei oo nokan koputtamista! Jos vain mahista niin Kultsaakin kirreempi ja pumpimpi EM:iin!

Sen voin luvata, että Espanjassa seison lavalla kireämpänä kuin koskaan aiemmin. Eli kireydessä tuskin tulen muille häviämään, massassa varmasti taas suurimmalle osalle. Häviämään en silti sinne lähde. :) Parin päivän mätöt kisojen jälkeen paransi kuntoa SM-kisoista huomattavasti, olin kireämpi ja isompi, mutta enpä taida ihan vastaavaa tankkausta uskaltaa EM-kisaan kokeilla.. :D

Oon siis kisannut nuorten sarjassa CBB:ssä, joka on kai välivaihe ennen siirtymistä CBB:n yleiseen sarjaan. Aika paljon on duunia edessä ennen kuin pystyy haastamaan Suomen kovinta kärkeä klassikin yleisessä sarjassa. Sitä tietä on siis tarkoitus tulevaisuudessakin kulkea.

Sen voin luvata, että Espanjassa seison lavalla kireämpänä kuin koskaan aiemmin. Eli kireydessä tuskin tulen muille häviämään, massassa varmasti taas suurimmalle osalle. Häviämään en silti sinne lähde. :) Parin päivän mätöt kisojen jälkeen paransi kuntoa SM-kisoista huomattavasti, olin kireämpi ja isompi, mutta enpä taida ihan vastaavaa tankkausta uskaltaa EM-kisaan kokeilla.. :D

Ok, onnea ja menestystä CBB-urallesi siis!

Tai ei onni, vaan niin jäätävä kunto että ei oo nokan koputtamista!:evil: Jos vain mahista niin Kultsaakin kirreempi ja pumpimpi EM:iin!

Itse kyllä oppi tuolla arvokisareissuilla sen, että sitä onneakin tarvitsee monessa kohtaa, että kaikki menee nappiin. Kova kunto tietenkin kaiken edellytys, mutta valitettavasti sekään ei aina riitä.

Niinpä. Ja joku voi toitottaa kun ihmettelen kuinka kaveri on noin kovassa kunnossa, että se on se omistautuminen… Minä sanon, että perkele tuohon kuntoon ei pelkkä asioiden kellottaminen ja oikein teko riitä, vaan tolla jäbällä on LAHJOJA kun puhutaan Lihastenkasvatuksesta

[mod] Ja nyt loppuu sitten Pakkotoiston käyttäminen jatkuvaan markkinointiin ja mainostamiseen. Ei passaa enää, tästä on jo mainittu. Seuraavasta lähtee kaikki firman ketjut vege ja estoon. Tää ei ole mikään Sparin ilmoitustaulu jossa ilmaiseksi markkinoidaan, kunnioita sitä :Mike[/mod]

Ei mitään muuta kuin blogi päivitetty ja siellä lisäravinnejuttuja, vaikee arvata mitä lisäravinteita taas mainostellaan. Arvokas viesti. Ei niinku mitään arvoa keskustelulle ja tämän pitäis olla keskustelu kisaajasta, ei mikään vitun kasa blogimainoksia. Pekka hoitanut asian hyvin omassa ketjussaan, kunnioittaa sääntöjä ja juttelee muutakin kuin mainoksia.

Ei mitään muuta kuin blogi päivitetty ja siellä lisäravinnejuttuja, vaikee arvata mitä lisäravinteita taas mainostellaan. Arvokas viesti. Ei niinku mitään arvoa keskustelulle ja tämän pitäis olla keskustelu kisaajasta, ei mikään vitun kasa blogimainoksia. Pekka hoitanut asian hyvin omassa ketjussaan, kunnioittaa sääntöjä ja juttelee muutakin kuin mainoksia.

Eikä koske käsittääkseni vain Mannista, vaan samat säännöt myös Halmolla ja Katajalla Sportlifen leivissä. Mike korjaa jos olen väärässä.
Turha tuosta on mielestäni nokkiinsa ottaa.

Ja jopa Nyyssölän Mikalla, joka kanssa ymmärtää hyvin. Mikakaan ei saa blogiaan mainostella ja on sentään erittäin hyvä ystävä. Maken agendan kyllä tietää, mut nyt loppui. Jos vielä tulee jotain, niin todellakin pistän totaalistopin sitten kaikelle, sen ketjulle jne.

Ja tottakai, Mike on taas kusipää kun ei anna ilmaiseksi mediaansa käyttää yksipuoliseen hyötyyn.

Back
Ylös Bottom