Jerry Springer show

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suppo78
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
46
Jep.

Olihan taas sellaista viihdettä ettei oo mitään rajoja. Mä nauroin aivan huolella ku läski nainen paljasti siipalleen joka oli nainen että hänellä on uusi suhde ja uudet kuviot. Sitten tää ämmä muuttui dominaksi ja "pakotti" uuden suhteensa, aivan armottoman läskin akan kylpemään mudassa!! sit se pakotti sen läskin akan röhkimään yleisölle! aivan tajutonta. hauska tilanne oli myös ku armoton läski neekerinainen aiko palata strippaamaan ja oli tullut sen kertomaan lähetykseen poikaystävälleen. sit se veti pelkille rintsikoille ja PIKKU-housuille ja ajoi Jerry Springeriä kuin käärmettä pulloon.

Mä oon miettiny kuin toi show pelaa. Meinaan ei mun kaaliin mahdu että joku vapaaehtoisesti ilmoittautuis tonne tekeen tollasta. Ainakin yleisöllä on hauskaa vaikka ohjelma ei muuten mikään tasokas olekaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suppo78 sanoi:
Mä oon miettiny kuin toi show pelaa. Meinaan ei mun kaaliin mahdu että joku vapaaehtoisesti ilmoittautuis tonne tekeen tollasta. Ainakin yleisöllä on hauskaa vaikka ohjelma ei muuten mikään tasokas olekaan.

Mitäpä ei amerikkalainen tekisi sen kuuluisan 15-minuuttisensa eteen. Tuossa on kyllä taas yksi ohjelma lisää TV-tarjontaan, mihin ei tarvitse tuhlata aikaansa.

Luulisin että toi menee skriptin mukaan, kun kattoo noita ihmisiä miten ne käyttäytyy kun saa tietää että toisella on pallit niin ei nii kovalta uutiselta vaikuttanut olevan "jaahas sulla on pallit, no huh. enpä olisi uskonut". Jotkut näyttää että vois olla aitojakin tilanteita mutta suurin osa on melko varmasti näytelty.

Hävettää ihan Jenkkien puolesta kattoo kun keskipaino 150kg yleisö heiluttelee käsii ja huutaa "Jerry! Jerry! Jerry!". Ja lopussa ollaan niin ylpeitä kun saadaan kysyä ja morkata täpöö niitä ihmisiä lavalla.. argh.. :jahas:

edit:

Feikki
Oscareita jaossa

Mä väitän että noi on lavastettuja juttuja... Ei helvetti kyllä se "maalaistollo" olis tajunnut sen transun olevan mies jos vähänkin jotain päässä liikkuu. Näyteltyjä juttuja. Kaikessa irvokkuudessaan ihan hauskaa katsottavaa, ei voi mitään.

No munkin on pakko myöntää että vaikka ohjelma on ihan täyttä skeidaa ni kyllä sitä vaan on hauska katella. Kyl ne taitaa tanssia käsikirjoituksen mukaan. Meinaan kyl siellä sellaisia tilanteita on tullu että kyllä mieluummin lähtis helvettiin ku jäis istuun sinne tuolille yleisön tuijoteltavaksi. Ja haukuttavaksi.

Joo mitä tuohon Heikon kommenttiin siitä että kyllä se maalaistollo olis huomannu sen niin eikö ne oo sen seurustelun aikana pannu kertaakaan? Meinaan siinä tilanteessa vois uunomaisesti kysyä että "mikäs lirputin se tämä on?" Mutta kyllähän se naamasta oli aika miehen näköinen joten pitää olla kyllä aika juusto jos ei tuosta huomaa.

Suppo78 sanoi:
Mä oon miettiny kuin toi show pelaa. Meinaan ei mun kaaliin mahdu että joku vapaaehtoisesti ilmoittautuis tonne tekeen tollasta.

Se menee sillai että on käsikirjoitustiimi, joka kirjoittaa mielipuolisia tilanteita ja sitten paikalle haalitut friikit/amatöörinäyttelijät vetävät tilanteet skriptin mukaan läpi.

Siis vähän samaan tyyliin kuin esim. Conan O'Brienin julkkishaastattelut, joissa sekä Conan että haastateltava tiirailevat vinkkikorteista ja avustajien pahveista "mitäs mun nyt pitikään sanoa" ja jauhavat etukäteen mietityt puujalkavitsit läpi.

Aivan mahtavaa, että Jerry tuli takas, mä tykkään tuommosesta viihteestä! Oon ilmeisesti white trashia. :D

IronMind sanoi:
Se menee sillai että on käsikirjoitustiimi, joka kirjoittaa mielipuolisia tilanteita ja sitten paikalle haalitut friikit/amatöörinäyttelijät vetävät tilanteet skriptin mukaan läpi.

Siis vähän samaan tyyliin kuin esim. Conan O'Brienin julkkishaastattelut, joissa sekä Conan että haastateltava tiirailevat vinkkikorteista ja avustajien pahveista "mitäs mun nyt pitikään sanoa" ja jauhavat etukäteen mietityt puujalkavitsit läpi.
Njoo, noin varmaan toimivat lähes kaikki vastaavanlaiset "keskusteluohjelmat" ja ns. tosi-tv-sarjat jenkkilässä (ja varmaan myös muuallakin). Eiköhän niissä useimmissa kaikki ole pitkälti valmiiksi suunniteltu, jottei mitään yllättävää pääse tapahtumaan, joka voisi niin perisiveellisiä jenkki-ihmisiä järkyttää (janetin tissi). Toisaalta noin saadaan varmemmin tehtyä viihdyttävää ohjelmaa, sillä varmasti ohjelmien käsikirjoittajat tietävät suhteellisen tarkkaan, mikä keskiverto amerikkalaiskatsojaan vetoaa.

Näin kans tuon shown ja monta kohtaa pisti ihmettelemään kuinka näytelty ja valmiiksi käsikirjoitettu toi koko homma on. Sitä kans ihmettelin, että kuka haluis maksaa siitä että näkis sen läskin strippaavan. :urjo:
Tuli kyl selväksi, että friikkejä löytyy ja varmaankin monet tykkäis katella sitä, mutta huhhuh sentään. Kai niillä on omat selluliitti-striptease mestat.

Sisyfos sanoi:
Njoo, noin varmaan toimivat lähes kaikki vastaavanlaiset "keskusteluohjelmat" ja ns. tosi-tv-sarjat jenkkilässä (ja varmaan myös muuallakin).

Paitsi suomessa, ja sen kyllä huomaa :)

vrt. Joe Millionaire vs. Miljonäärijussi

Aivan huippu ohjelma! En tiedä mix ei muhun muutenkaan vetoo ns. älyllinen huumori töllöstä :D Paljon hauskempaa kattoa tollasta kunnon idiotismiä ku jotain puujalkavitsejä kylvävää stand up- :david:

Jerry Springer show ei oo hyvä ;/
Varmaan kaikki lavastettui juttui siin, ainaki silt vaikutti ku joskus katto muutaman kerran

Eihän tommoiset tilanteet olisi mahdollista missään muussa maassa, kuin USA:ssa. Voi helvetti mä sanoi sitä "maalaistolloa"! Jos 99,9% katsojista tajuaa pointin 5s katselemisen jälkeen, niin miten tämä herra ei muka tajua sitä monen kuukauden jälkeen. hoh hoijaa :itku: Eikä miehen reaktiotkaan ihan oscarin arvoinen ollut, kun sai asiasta tietää.
Toiseksi, nämä läskit naiset! Kysyisinkin heiltä: "But why?" :curs:

Sai kyllä nauraa eilen ihan kipeenä Jerryä katsellessa :lol2:
Ei se mitään vaikka ohjelma olisi kuinka käsikirjoitettu, niin silti se on omalla tavallaan hauska. Ohjelma on tehty sellaiseksi, että voi huoletta työpäivän jälkeen heittää aivot narikkaan, röhöttää sohvalla idiooteille ja juoda bisseä :kippis1:

Enpä muuten usko että kaikki jutut olisi käsikirjoitettuja, sillä eikös muutama vuosi sitten Jerrykin ollut eräässä murhaoikeudenkäynnissä todistajana, kun ohjelmassa esiintynyt pariskunta oli ajautunut riitoihin ja toinen oli sitten murhannut toisen...Korjatkaa joku jos muistan väärin :rolleyes:

Se oli kyllä helvetin naurettava. Niinku sekin kun se yks äijä oli ihan innoissaan käyny painamassa niitä vanhoja ukkoja. tai se sika siinä ammeessa.

Mut se meni jo vähän yli että äijä ei tiennyt 3 kk seurustelun jälkeen että se "nainen" oliki 60v ukko.

Vielä kun tulisi ricki lakekin ja se joka tuli 3:lla oliko sen nimi divorce court?

Kuningasankka sanoi:
Enpä muuten usko että kaikki jutut olisi käsikirjoitettuja, sillä eikös muutama vuosi sitten Jerrykin ollut eräässä murhaoikeudenkäynnissä todistajana, kun ohjelmassa esiintynyt pariskunta oli ajautunut riitoihin ja toinen oli sitten murhannut toisen...Korjatkaa joku jos muistan väärin :rolleyes:

Joo, ei kaikki ole näyteltyä...Springerin tapauksesta en tosin tiedä mutta Jenny Jones -töölk shöyssä (samanlaista shittiä) oli jokunen vuosi sitten teemailta, jossa ihmiset tunnusti fantasioitaan tms. Joku homo tunnusti paikalle rahdatulle heteromiehelle fantasioineensa tästä ja pari päivää myöhemmin hetsku kävi upottamassa muutaman kuulan gaytsuun. En usko, että tämä kuului juoneen. linkki

Ja tämähän ei tietty tarkoita sitä, etteikö 95 % jutuista ole käsikirjoitettuja.

Edit...On joo Springerilläkin ollut jotain murhahässäkkää....linkki

Suppo78 sanoi:

Olisi aika hauskaa jos joku toisi tämän ohjelmaformaatin Suomeen................................

:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom