BB Jerry Ossi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös jerry joskus sanonut että kortti ei muuta mitään muuta kuin sitä että kisaillaan vaan toisissa skaboissa?

Kyllä vaan. Noin kerroin ja se pitää paikkansa. Harrastuksenkin voi ottaa tosissaan ja olenhan mä pystynyt kehittymään, vaikka elämä ei pyörikään pelkästään kehonrakennuksen ympärillä. Jokainen tekee tyylillään ja tämä sopii minulle.

Jerry, muista mitä taannoin sanoit, nöyrä pitää olla mutta nöyristelemään ei ruveta! ;-) Ilkka on minun mielestä hyvin lähellä totuutta, muutamia asioita vielä hioa yhtä kiviseksi kuin kunto, niin sopiva kisa kun kyseessä, niin ei varmasti tarvitse yhtään hävetä muiden rinnalla( Ei tosin ole tähäänkään mennessä tarvinnut hävetä mielestäni hetkeäkään sitä, että lähdit tätä lajia harrastamaan.)

Olen aina hehkuttanut Jerryn asennetta, jalat on niin maassa, että voisin kuvitella miehen olevan muurattu sementillä polviin asti kivilattiaan kiinni. Mies ei anna ylimääräistä "hypottamisen" aihetta, toisin kuin parit muut suomen huiput. Teot puhuu puolestaan, ei sanat. En voi kuin olla ylpeä suomalainen siitä, että meillä on bodyscenessä Jerryn kaltaisia kisaajia. Katajan Toni olisi ollut toinen vallan potentiaalinen pikkuluokan kisaaja samalla hyvällä asenteella. Olisi siinä ollut meille oikein hyvä kaksikko ammattisceneen!

Arvostan ja jaksamista Jerrylle tulevaan!

Mites Jerry ne lahden kisat,menetkö? Ei muuta kuin sinne avoimeen hakemaan näiden muiden suomalaisten PROitten päänahat himaan!!!

Kivinen kunto!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi pojat noita olkapäitä !! jerrylläkin melko kirotut pohkeet :( vapari vois pikkusen olla parempi myös ;D mut aivan uskomattoman siisti fysiikka!!

Nyt tulee tyhmä kysymys joka on vaan mietityttänyt pitkään ja siksi pakko kaakaista ulos: miksi niinkin pienellä lihasryhmällä kuin pohkeilla on erityisen tärkeä merkitys kehonrakennuksessa? Ainakin sellaisen kuvan saa näistä pakkotoiston tredeista.

Näin lajin ulkopuolisena kun katsoo niin eipä tulisi mieleenkään vilkuilla pohkeita kun kokonaisuutta kuitenkin dominoi isot lihasryhmät.

Ovatko pohkeet tärkeät siksi että niitä on vaikea kehittää?

En ole päättänyt kilpailenko Lahdessa. Otin tuon kortin 202lbs (212lbs) - sarjan vuoksi ja tarkoituksena on ollut kisata vain ja ainoastaan kyseisessä sarjassa. Toisaalta hieman tuo kotikisa houkuttelee. Kisa on kuitenkin lähellä Olympiaa ja uskoisin, että osallistujalista tulee olemaan niin kova, että siellä jäisin aivan pimentoon (onhan kyse kuitenkin open-sarjan kisasta). Itseäni ei motivoi lähteä katsomaan kuka on Suomen kovin pro ja olla sijoilla 10-15 :) Fiksumpiakin kisavalintoja löytyy kohdalleni, mutta katsotaan nyt...

Joo, pohkeet eivät ole vahvin lihasryhmäni, vaikka onhan nekin kehittyneet vuosien saatossa. Hyvät kaaret reisissä vievät vielä pohkeista kokoa ja niiden pitäisi olla melko isot tullakseen esiin paremmin :) Niin ja kuka on sanonut, että pohkeisiin kiinnitetään erityishuomiota kehonrakennuslavoilla? :D Esim. Dexter Jackoson voitti pienillä pohkeillaan 2008 Mr Olympian. Savolaisen Makellakin oli pienet pohkeet ja mies näytti helvetin kovalta ollessaan kunnossa. Eiköhän se ole kuitenkin kokonaisuus, mihin tuolla bodylavoilla huomio kiinnittyy, eikä mikään yksittäinen lihasryhmä.

Pohkeet taitaa kaiken lisäksi olla sellainen lihasryhmä, että jollain ne kasvaa melkein itestään ja jotkut eivät saa niitä juuri kasvamaan, vaikka mitä tekisivät (näin vähän kärjistäen).

Huhhuh! 185kilolla (jos nuo kuluneet kiekot nyt ovat 15kilosia) kevyttä sarjaa! Voimaa on. Tuohon smittiin ei varmaan enempää uskalla laittaakaan painoa...

Täälläpäin uimahallin salilla on tollanen rimpulasmitti. Ennen siellä oli semmonen helvetin jykevä 30kilonen, mutta ne anto sen sinne salille missä mä nykyään käyn. Toho rimpulasmittiin ku laittaa 200kiloo, niin se varmaan katkee koko tanko :D

Enemmän saisi tulla ulos Jerryn settejä :) Paukkuja jäi-mun mielestä mutta ei sitä tosiankaan tartte pistää tankoon tyyliin max. kun se loukkaantumisriski kasvaa. Lihaksessahan se pitää tuntua :D

tankohan voi painaa 7kiloa, mutta koko tuo tanko+muut roippeet on sen 15kiloa. Siinä on siis 185kg, se on fakta.

Uimahallin salilla on tollanen samanlainen räpsy ja siinä lukee, että painaa 15kiloa.

Back
Ylös Bottom