BB Jerry Ossi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
D3X_1521.jpg

Ei riitä vielä tuo pari kiloa lisää lihasta ja poseeraamaan oppiminen kyykyttämään esim. Flex Lewisiä. David Henryä, Kevin Englishiä ja Jose Rymondia :-D Nuo kaverit kun vievät vielä keskitasoa parempia open-sarjan kisaajiakin helposti :-)
Realiteetit on otettava huomioon ja ei noissa kisoissa, vaikka nyt ns.pikku pro-sarjassa kisaankin, voittamaan lähdetä. Vastus on kuitenkin helvetin kovaa ja kisoista finaalipaikankin nappaaminenkin vaatii todella kovaa fysiikkaa... Itse olen erittäin tyytyväinen, että olen saanut mahdollisuuden kisata noissa ympyröissä. Vielä kun saisi pari onnistunutta kisaa käytyä, niin voisinkin jättää kilpalavat :-) Katsellaan jos tässä vielä innostuisi vetämään itsensä kisakuntoon...

Ei riitä vielä tuo pari kiloa lisää lihasta ja poseeraamaan oppiminen kyykyttämään esim. Flex Lewisiä. David Henryä, Kevin Englishiä ja Jose Rymondia :-D Nuo kaverit kun vievät vielä keskitasoa parempia open-sarjan kisaajiakin helposti :-)

Niin, mutta mahdollisuudet sinulla on täysin palkintopallille pikku -PRO sarjassa, sopivissa kisoissa, ei saa olla Jerry negatiivinen. Sinulla on malli ja kireys huippuluokkaa , ei muuta kuin vähän lihaa ja vielä viimeistellympi kisakunto kunnon poseerauksilla niin kovaa jälkeä tulee! Mahdollisuudet on kyllä vaikka mihin!

Poseerauksiin pitää panostaa kovasti, niissä on turha antaa muille etua.

Tsemppiä Jerry eteenpäin!

Jerry on hyvä esikuva tämmösille alotteville harrastelijapunttailijoille, viisas ja tosi hillitty mielestäni. Plussaa fysiikkaan nuo järettömät olkapäät!

Kuullostaa eläkkeellä olevalta kehonrakentajalta :)

Joo, voi kuullostaa, mutta en mä vielä ole eläkkeellä kisakuvioista :-D Minulle kehonrakennus on vain ja ainoastaan harrastus ja teen kaiken fiilispohjalta. Sillon kun on riittävä motivaatio, vedän itseni kuntoon ja kisaan. Treenaamisesta nautin ja se kuuluu lähes jokapäiväiseen elämääni, kuten myös terveellinen ravinto. Kisaaminen ei ole minulle pakkomielle ja eipä noilla kisoilla laskuja makseta. Asiat tärkeysjärjestykseen.

Joo, voi kuullostaa, mutta en mä vielä ole eläkkeellä kisakuvioista :-D Minulle kehonrakennus on vain ja ainoastaan harrastus ja teen kaiken fiilispohjalta. Sillon kun on riittävä motivaatio, vedän itseni kuntoon ja kisaan. Treenaamisesta nautin ja se kuuluu lähes jokapäiväiseen elämääni, kuten myös terveellinen ravinto. Kisaaminen ei ole minulle pakkomielle ja eipä noilla kisoilla laskuja makseta. Asiat tärkeysjärjestykseen.

Vastahan tuon pro-kortin hait eikös, niin luulisi ettei ihan vaan pelkkä leppoisa harrastus kuitenkaan?

Respectit Jerrylle: fysiikka ja asenne kohdallaan. Tälläisiä kehonrakentajia Suomeen lisää!

Mahtavia kuvia kyllä. Jerrylle pisteet kyllä tollaisesta "rennosta" asenteesta. Paistaa mukavasti tollainen maanläheisyyskin, kun viitsii tänne vastailla porukalle. :thumbs:

Back
Ylös Bottom