BB Jerry Ossi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Olin katsomassa, kun Mike kuvasi Jerryä. Hienosti sujui yhteistyö, joten iso liuta hyviä kuvia tulee vielä liikkumaan eri medioissa.

Jerry oli erittäin kovassa kunnossa, kivistä lihasta on tasaisesti joka puolella. Mielestäni Jerry on jo joitakin vuosia ollut maamme johtava kehonrakentaja, ja eilen näkemäni kyllä vahvisti tätä käsitystä. Rauhallinen ja mukava mies on tietysti muutenkin todella hyvää mainosta kehonrakennukselle.

Olin katsomassa, kun Mike kuvasi Jerryä. Hienosti sujui yhteistyö, joten iso liuta hyviä kuvia tulee vielä liikkumaan eri medioissa.

Jerry oli erittäin kovassa kunnossa, kivistä lihasta on tasaisesti joka puolella. Mielestäni Jerry on jo joitakin vuosia ollut maamme johtava kehonrakentaja, ja eilen näkemäni kyllä vahvisti tätä käsitystä. Rauhallinen ja mukava mies on tietysti muutenkin todella hyvää mainosta kehonrakennukselle.

Härskin kokosta lihaa oli Jerryllä! Sitä pyöreyttä mistä puhuttiin!

Hyviä kuvia on. Muistahan Jerry päivitellä blogia yhtä tiheeseen tahtiin nyt vaikka debyyttikisat on jo takana, kiva lukea kuulumisia sieltä :)

Joo muistan. Laitoin sinne jo aikaisin tänä aamuna muutaman kuvan ennen kuin menin unille ajomatkan jäljiltä Helsingistä Kuopioon.

Katoin eilen salilla, et onks se saatana Ronnie Rokkeli. Menin sit ylös verhojen väliin tirkistelemään tarkemmin, nii Jerryhän sieltä paljastui. Kovalta näytät!
Loppuillasta yks apina valitti siel salilla, kun "kolme kaljuu oli varannu käsipainopuolen ja ne kuvas yhtä niist kaljuista, jolla oli iso maha". Voi jeesus, mikä NUIJA!... no näit kateellisia riittää.

Tässä Jerryn päivitys (23.3)

Blogiin...

Laitetaan muutama kuva silti esille, kun niin hienoja ovat

Arnold_192.jpg

Arnold_185.jpg

Branch on suurinpiirtein minun pituinen kaveri, n.170cm kuten myös Ronny Rockel ja Johnnie Jackson. Kaikilla edellämainituista erittäin hyvät massat ja esim. huomattavasti pidempi Toney Freeman näytti heidän rinnallaan lavalla suoraan sanottuna laihalta. Kaikki edellämainitut herrat ovat muuten aivan tavallisen oloisia heppuja menestyksestään huolimatta.

Itse huilaan nyt hieman... tai treenaan tietenkin normaalisti, mutta syön enemmän. Pidän kuitenkin kunnon siistinä, koska saatan innostua dieettaamaan jo toukokuun puolivälissä elokuun kisoja silmällä pitäen. Tuolloin olisi kisoja Jenkkilässä tarjolla.

On kyl helvetin hieno kunto Jerryllä, ja onnea hyvästä menestyksestä. Minusta tuo voittaja näytti löysemmältä mut katoin vaan pari kuvaa. Kuudes sija on erittäin erittäin hyvä kun ajattelee et eka kisat pro:na.

Back
Ylös Bottom