BB Jerry Ossi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Totaalisen shokkikuvia. Mie olen aina tykännyt miehen kuvista mutta nyt. Voehan hyvääne aeka.:worship: mahtavia fiiliksiä että pitäis heti päästä salille vetämään kunnon treeni. Tää Pakkiksen kuva/haastatteluthreadit on kyllä sellaisia motivaattoreita että ei voi oikein käsittääkään. Jerrylle nyt vain kovasti tsemppiä kaikkeen mitä tulevaisuudessa tekee kehonrakennuksen parissa tai muutenkin. Ristikkäistaljakuvan voisi tatuoida selkään...:rock:

Toi hauiskääntömutkatangolla kuva on yks IMO parhaimpia kotimaisia bodykuvia mitä olen nähnyt! :rock:

Tsemppiä Jerrylle kohti nousua euroopan amatöörihuippua!

Mike, kertoiko Jerry mitään tulevaisuuden suunnitelmistaan?

Ei salee natu ;)

Ei vaan hyviä kuvia, ja varmaan 100x kysytty mut miten pitkä hemmo on kyseessä? Jos vertaa esim Lee Priestiin, niin kuinka paljon ollaan jäljessä ?

Jerry: 168 cm vs. Lee: ~165 cm

Edittiä: Priestin kisapaino taitaa olla aikalailla samoissa kuin Jerryllä offipaino. Puhutaan siis suunnilleen tosta Miken mainitsemasta about 10 kilosta.

Vitsi kun Jerry tosiaan vielä jaksaisi vetää ja saisi tuon 10 kg lisää. Silloin oikeasti puhutaan Lee Priestistä!

Upeat kuvat ja kovin suomalainen ukko tällä hetkellä kehoalalla.

Kyllä on ehdottomasti parhaat Miken kuvaamat kuvat. Paljon johtuu kuvattavasta kohteestakin. On nimittäin tuo Jerry kyllä ihan sairaan kovassa kunnossa. Ja nyt oli mustavalkoiset ja värillisetkin onnistunut ihan nappiin. En tarkoita, että jotkut kuvat olisi joskus ollut huonoja, mutta näistä pidän eniten. Hienoja asentoja ja kuvakulmia ym. Itse tykkään mustavalkokuvista, koska ne on niin hardcoreja. Mutta nyt rokkaa nuo värillisetkin.

Hienoa tuo Jerry "maltilla eteen päin" -tyyli. Mies on vuosi vuodelta mennyt eteenpäin ja tulosta tulee. Nyt ei ole enään PM-tasollakaan vastusta, ainakaan omassa sarjassa. No joo, kai siellä vastusta on, mutta voittajaksi selviytyi Jerry sieltäkin. Tästä voidaan laskea, että mihin sitten. Eli eurooppaan, kuten Mikekin tuossa mainitsi mm. niistä rahakisoista ja tietty EM-titteli olisi varmaan hieno ottaa. Pro-kortti ei ihan vielä mielestäni ole ajankohtainen, mutta muutaman kilon päästä täysin mahdollinen.

Jerrylle isot onnittelut viimme aikaisista mahtavista saavutuksista!! Ja tsemppiä eteenpäin!!

jerrylle käy tollanen vähän agressiivisempi posetyyli kuin nyrkki silmään. Helvetin kivistä lihaa!!!

Jerry: 168 cm vs. Lee: ~165 cm

Edittiä: Priestin kisapaino taitaa olla aikalailla samoissa kuin Jerryllä offipaino. Puhutaan siis suunnilleen tosta Miken mainitsemasta about 10 kilosta.

Priest on englanninkielisen wikipedian mukaan 162 cm, muiden lähteiden mukaan 5 jalkaa 4 tuumaa mistä tulee 162,54 cm. Eli aika paljon lyhyempi kuin Jerry.

Kiitokset vaan kaikille pakkislaisille minulle laitetuista onnitteluista ja kehuista.
Mike on aivan loistava kuvaaja ja varmasti alansa paras Suomessa. Siis isot kiitokset Mikelle, kun pääsit kuvaamaan minua Tampereelle. Hakalan Jussille myös kiitokset, kun antoi kuvata salillansa.
Tällä palstalla on spekuloitu minun mahdollisista pro-kuvioista. Ajattelin hieman valaista teitä tässä asiassa. Mitään pro-suunnitelmia minulla ei vielä tässä vaiheessa ole, enkä katso olevani riittävän iso/hyvä ammattilaisympyröihin. Painoni PM-kisojen punnituksessa oli 88,2kg ja noissa Miken ottamissa kuvissa 91-92kg. En harrasta varsinaista bulkkaamista, joten off-season painoni asettuu nyt tuonne 95 kilon tuntumaan. Jos saan kehitettyä tiukkaa lihasmassaa oikeisiin kohtiin n.5-6kg, niin saatan harkita johonkin pro-kisaan osallistumista. Tietenkin tämä edellyttää pro-kortin saamista, että saan yleensä mahdollisuuden moiseen.
Seuraava tavoitteeni on kilpailla kevään Pohjoismaiden GP-kiertueella ja päästä entistä kovempaan kuntoon.
Tsemppiä kaikille treeneihin ja pitäkää tavoitteet korkealla!

Kuvista yleensä. Kyllähän se subjektiivinen ajattelu vähän vaikuttaa toki tässä tapauksessa kuvien laatuun. Jerry on oivallinen kuvattava ketään yhtään väheksymättä. Jerryllä oli kisavärit päällä, tämä helpottaa valottamista kovasti. Samoin uskomaton lihasmassa ja kireys, sekä kivestä veistetyt kasvot tekevät Jerrystä yhden kovimmista kuvattavista. Käytin kolmea valoa kuvauksissa ja sekin toi toki uuden lähetymistavan ja asteen paremman valaistuksen. Pitää ostaa kunnollinen kolmas studiovalo, niin saa vielä parempia kuvia.

Kyllähän nämä omista kuvistani on kärkipäässä ja hain ihan oikeasti jo jenkkilehtien tasoista kuvaa kun mallikin vastaa jenkkien malleja lihasmassaltaan.

Vielä on kuitenkin matkaa huippukuvaajien kuviin, niihin tarvitsen 4 studiovaloa ja tyhjän salin ja 4 tuntia aikaa yhden mallin kuvaamiseen.

Valitettavasti mulla ei ole mitään salia, jossa kuvata näitä kuvia stadissa, joten siksi puitteet rajoittavat kuvaamista. Toivotaan että tulee muutosta hommaan.

Back
Ylös Bottom