BB Jerry Ossi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Täytyy kyllä sanoa, että näiden kuvien perusteella uskoisi Jerryn olevan täysin potentiaalinen saamaan nimeä jo jopa Amerikassa tai missä päin maailmaa tahansa. Kunto on karmia ja mies on muutenkin komea ku kiviveistos. Odotellaas haastattelua sit..

jerry on kyllä mahtavan mallinen bodari. lihasta on todella paljon, vielä kun hivenen selkää saisi lisää niin siinä on täydellinen paketti mun mielestä. mustavalkokuvia olen joskus hieman kritisoinut, mutta jerryn tapauksessa se on ainoa oikea valinta, tulee tuo jerryn kivisyys entistä paremmin esille. mahtava bodari tää jerry :rock::worship:
.

Onhan se huvittavaa, että JO olisi moisella fysiikalla voittanut mennen tullen ison O:n joskus vaikkapa niihin aikoihin kuin F.Columbo koikkeloi yksijalkaisena ykköskorokkeelle.

Aika pirun siisti paketti, kivinen olemus ja paksua lihasta joka paikassa.

Selän leveys ei edestä päin katsottuna aivan samalla tasolla muun kropan kanssa.

Todella tyylikäs fysiikka kuitenkin:rock:

valentino sanoi:
Onhan se huvittavaa, että JO olisi moisella fysiikalla voittanut mennen tullen ison O:n joskus vaikkapa niihin aikoihin kuin F.Columbo koikkeloi yksijalkaisena ykköskorokkeelle.

Niin, kyllähän varmaan kaikki nykypäivän jääkiekon sm-liiga joukkueetkin pyörittelis 70-luvun punakonetta mennen tullen... Mutta Jerrylle täydet rispektit täältäkin!

Ei taida tulla. Eikö Jerry edestä ole ihan tarpeeksi? Mitä sitä järkyttämään ihmisiä Jerryn superkivisellä selällä? Mä ainakin vain masennun lisää....:(

Kiva lukea näitä haastatteluja. Pääsee ikäänkuin kurkistamaan kisaajien elämään, se jos mikä on mielenkiintoista. Lisää vaan, kyllähän meillä urheilijoita riittää! :)

Todella kivinen äijä,vähän hienoa :rock:

Jokos Jerryn kotisivut on aukastu ?

Jerry RULEZ ja näistä kuvista katottuna ei yhtään ihmettele, miksi kilahti tilille muutama GP-voitto alkuvuodesta. :thumbs:

Back
Ylös Bottom