BB Jerry Ossi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mä pistän kuvia tuolta treenin yhteydestä, kun saan ne viriteltyä valmiiksi.
Tulee varmaan Jerryn blogiin ja tähän ketjuun tässä ensi viikon aikana.

Jotakin jo Jerrystä Redram-hommissa julkaistua nyt alkuperäismatskuna, ilman noita tekstejä.
Kiertueen salikuvat virittelen tässä tällä viikolla, hivenen muitakin hommia on jäänyt flunssan takia rästiin.

Liitteet

• TLP_3667.webp
    TLP_3667.webp
    60 KB · Katsottu: 890
  • TLP_3568.webp
    TLP_3568.webp
    75,8 KB · Katsottu: 2 396
Sitten tuolta Redram-kiertueelta Jämsästä Keskikeholta jotain näpsyjä ilman valoja. Jerry siis treenasi ihan perus käsivarsitreenin ja otin räpsyjä siitä ohesta.

Viesti tuli Jerryltä että:
"On vähän pehmeä kunto, valitse jotain"

Noh, eihän sitä aina lavakunnossa olla, tosin pehmeys on suhteelllsita ;)

Tässä nyt kuitenkin 'jotain':

Liitteet

• TLP_9141.webp
    TLP_9141.webp
    57,6 KB · Katsottu: 542
  • TLP_9109.webp
    TLP_9109.webp
    75,1 KB · Katsottu: 541
  • TLP_9150.webp
    TLP_9150.webp
    72,9 KB · Katsottu: 494
  • TLP_9104.webp
    TLP_9104.webp
    50,1 KB · Katsottu: 468
  • TLP_9124.webp
    TLP_9124.webp
    43,2 KB · Katsottu: 539
  • TLP_9120.webp
    TLP_9120.webp
    54,3 KB · Katsottu: 559
Komeita on kuvat :)

Itse olin toukokuussa paikalla kun Jerry oli Porissa Pulsilla pitämässä seminaarin treenaamisesta ja ravinnosta ja veti seminaarin jälkeen myös käsitreenin. Oli kiva katsella kun ammattilainen treenasi. Ja on se Jerry kyllä kovassa kunnossa...

On muuten mukava ja rento kaveri tuo Jerry. Juteltiin siinä ennen seminaaria niitä näitä ja Jerry kertoi tuosta Radram-kiertueesta ja aikatauluistaan siihen liittyen. Ei ole ihan kevyttä tuo lisäravinne-edustaminen tuolla Suomen huipulla, saa siinä autossa istuskella ja unet ja syömiset ei aina mene ihan suunnitelmien mukaan kun ulkona joutuu syömään ja siirtymään seuraavaksi päiväksi parhaimmillaan useamman sadan kilometrin päähän seuraavalle paikkakunnalle...

ProBody kun ilmestyy, niin saatte muutaman taustakuvan, jossa valaisin kokonaisen ladon valoilla ja Jerryn siinä samassa.

Jep, odotelkaa rauhassa noi Miken kuvat, sillä ei noita Redramiin myytyjä oikein voi jaella noin vain eteenpäin.
Kannattaahan sinne Leaderille pistää kyselyä myös, josko taustakuvan kokoista ois heiltä saatavilla.

Ps. näillä näkymin kuvaamme Jerryn kanssa settiä elokuussa. Katsotaan niistä sitten mitä tulee ja mihin käyttöön, loput sitten tänne.

Itse olin toukokuussa paikalla kun Jerry oli Porissa Pulsilla pitämässä seminaarin treenaamisesta ja ravinnosta ja veti seminaarin jälkeen myös käsitreenin. Oli kiva katsella kun ammattilainen treenasi. Ja on se Jerry kyllä kovassa kunnossa...
Mies käväisi myös oman paikkakuntani salilla ja todella kovassa kunnossa oli. Kaikinpuolin informaatiotäytteinen tilaisuus jonka aikana jaettiin myös muutamia kampanjatuotteita. Jerry ei meilläpäin vetänyt itse treeniä vaan kävi opastamassa muita liikkeiden oikein tekemisessä.

ps. body -lehden sivuilta löytyy kuvamatskua ;)

Muutama julkaisematon kuva Jerrystä. ProBodyn haastattelussa julkaistu, mutta ei webissä. Kuvat ovat Redram-sarjan mainoskuvia. Kuvattiin Vantaalla vanhassa ladossa ja piti koko lato valaista kun siellä vähän hintsusti sitä vallitsevaa valoa oli. Jerry oli kovassa kuosissa, näistä on aikaa jo kuukausia. Katotaan kuvataanko Jerryn kanssa lisää jossain vaiheessa.

Galleriaan

VG7G5781.jpg

Back
Ylös Bottom