Jerry Kvarnström

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kuhmu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aijaa :giggle: no sitten sen on pakko olla jo melko eurojyyrä(vai missä vaikuttaa?) kun ei ultimateen ole tie vienyt :)?
Oon kerran nähnyt livenä ja olihan se melko tykistystä kun JeeJee Jerry Cotton rupee tulee. Mutta mies ei näemmä ole valitettavasti tarpeeksi fame
wikipedialta ei löytynyt sivua kuten jenkkijulkkiksilta, ei saa helposti opiskeltua mitä herra on saavuttanut tässä välissä.
Etkö nähnyt kun Jerry otti ennen vuodenvaihdetta euroopan huippuorganisaatio TFLän kevytsarjan mestaruuden kotiin :rock::worship:
 
:giggle:
Etkö nähnyt kun Jerry otti ennen vuodenvaihdetta euroopan huippuorganisaatio TFLän kevytsarjan mestaruuden kotiin :rock::worship:

En, mä olin sellainen elämäntapaurheilija, useampaa lajia kerralla 7-25v mutta sit meni selkä niin romuksi että oli epäselvää että pysyykö jalat alla niin en edes katkeruuspäissäni seurannut mitään yli 6 vuoteen about. Nyt palailen asioiden pariin kun liikuntakin onnistuu :)
 
Aijaa :giggle: no sitten sen on pakko olla jo melko eurojyyrä(vai missä vaikuttaa?) kun ei ultimateen ole tie vienyt :)?
Oon kerran nähnyt livenä ja olihan se melko tykistystä kun JeeJee Jerry Cotton rupee tulee. Mutta mies ei näemmä ole valitettavasti tarpeeksi fame
wikipedialta ei löytynyt sivua kuten jenkkijulkkiksilta, ei saa helposti opiskeltua mitä herra on saavuttanut tässä välissä.
Lue tuo linkkaamani juttu. Siinä Jery kertoo. Tässä toinen versio https://aamuset.fi/artikkeli/4874802/Vapaaottelija+Jerry+Kvarnstrom+syttyy+vaikeissa+olosuhteissa
 
Mm vyö jäi puolaan. 3. erä ja tKO taopio. Yläpotku horjutti ja vastus takoi maassa keskeytyksen. Ei pahoja osumia mutta paljon. 2. Erä Jerrylle alasviennillä. Kauheen kokoinen oli vastus, 10 cm pidempi eikä mikään pilli.
 
Khabibin serkku tuo Jerryn vastustaja. Jerryn fb päivityksestä sai ymmärryksen että vastus olisi ollut reilusti ylipainoinen tähän luokkaan. Näytti kyllä kuvassa myös reilusti kookkaammalta ja 1.5 päätä pidemmältä.

Tsemppiä Jerrylle matsiin, oot rohkee jäbä.
 
Tämä pitäisi nyt olla urheilullisesti huomattavasti järkevämpi matsi kuin edellinen. Jerry on Fight Matrix -rankingissa sijalla #672, kun Usman Nurmagomedov oli #187 eli lähes 500 sijaa eroa. :eek:

Zorczykowski ei ole rankattu ollenkaan, on kolmen tappion putkessa ja hävisi 13.12.2019 viimeisen ottelunsa tyrmäyksellä sijalle #545 rankatulle David Smielowskille.
 
00:30 Jerry Kvarnström - elämä ja teot
Myöhäissyntyiselle amatööripenkkiurheilijalle joku Jerry Kvarnström on täysin ”nevä höör”, mutta luonnehtisin haastattelua virkistäväksi, suosittelen!

MODE: Siirretty sopivampaan ketjuun.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Myöhäissyntyiselle amatööripenkkiurheilijalle joku Jerry Kvarnström on täysin ”nevä höör”, mutta luonnehtisin haastattelua virkistäväksi, suosittelen!

Hiukan sama täällä. Nimeen olen törmännyt ja vapaaottelusaavutukset tulleet (lähinnä Ylilyönnin kautta) tutuiksi, mutta yhtään pintaa syvempää tietoa ei miehestä ole ollut.

Noin 40 min alusta ehdin tälle iltaa kuunnella ja jo tämän perusteella kyseessä mahtava tyyppi! Katsoo maailmaa ihan omasta näkövinkkelistään, eikä missään nimessä huonolla tavalla. Virkistävä oli osuva kuvaus, iso peukku podcastille ja Jerrylle myös täältä!
 
Tupakaveri Porin Prikaatista Säkylästä -99. Pieni mies, iso ego. Puhetta riitti mutta toisaalta löytyi niille katettakin jo tuolloin vapaapainimenestyksen muodossa. Erittäin atleettinen tyyppi. Läppä kyllä lensi ja hermot meinasi välillä mennä, mutta olihan ne jutut välillä älyttömän hauskojakin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom