Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Etkö nähnyt kun Jerry otti ennen vuodenvaihdetta euroopan huippuorganisaatio TFLän kevytsarjan mestaruuden kotiinAijaa no sitten sen on pakko olla jo melko eurojyyrä(vai missä vaikuttaa?) kun ei ultimateen ole tie vienyt ?
Oon kerran nähnyt livenä ja olihan se melko tykistystä kun JeeJee Jerry Cotton rupee tulee. Mutta mies ei näemmä ole valitettavasti tarpeeksi fame
wikipedialta ei löytynyt sivua kuten jenkkijulkkiksilta, ei saa helposti opiskeltua mitä herra on saavuttanut tässä välissä.
Etkö nähnyt kun Jerry otti ennen vuodenvaihdetta euroopan huippuorganisaatio TFLän kevytsarjan mestaruuden kotiin
Lue tuo linkkaamani juttu. Siinä Jery kertoo. Tässä toinen versio https://aamuset.fi/artikkeli/4874802/Vapaaottelija+Jerry+Kvarnstrom+syttyy+vaikeissa+olosuhteissaAijaa no sitten sen on pakko olla jo melko eurojyyrä(vai missä vaikuttaa?) kun ei ultimateen ole tie vienyt ?
Oon kerran nähnyt livenä ja olihan se melko tykistystä kun JeeJee Jerry Cotton rupee tulee. Mutta mies ei näemmä ole valitettavasti tarpeeksi fame
wikipedialta ei löytynyt sivua kuten jenkkijulkkiksilta, ei saa helposti opiskeltua mitä herra on saavuttanut tässä välissä.
Mun face seinällä, vedin facebook liveOlisko matsia jossain nähtävissä?
Myöhäissyntyiselle amatööripenkkiurheilijalle joku Jerry Kvarnström on täysin ”nevä höör”, mutta luonnehtisin haastattelua virkistäväksi, suosittelen!00:30 Jerry Kvarnström - elämä ja teot
Myöhäissyntyiselle amatööripenkkiurheilijalle joku Jerry Kvarnström on täysin ”nevä höör”, mutta luonnehtisin haastattelua virkistäväksi, suosittelen!